Mark81 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare, care aveti SM-uri facute din enduro, cum ati setat suspensiile? Variante, pareri, impresii? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare, care aveti SM-uri facute din enduro, cum ati setat suspensiile?Variante, pareri, impresii? Multumesc! eu am sm facut din cross (yamaha wr) am reglat furca pe la jumate si amortizorul spate aproape de max (hard pt ca mai car si pasager din cand in cand si vreau sa zic ca e perfecta suspensia asa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Salutare, care aveti SM-uri facute din enduro, cum ati setat suspensiile?Variante, pareri, impresii? Multumesc! la sm ( din fabrica) poti regla suspensiile pe: sport - "foarte" tare standard - mediu. comfort - "foarte" moale prefer varianta standard, la gropile din drumurile noastre. pe asfalt e ok. pe forestiere insa nu prea ruleaza gropile ( sare peste ele / in ele / din ele ) - nu tine drumul, ca sa zic asa. plus ca scutura. Editat Aprilie 22, 2009 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salutare, care aveti SM-uri facute din enduro, cum ati setat suspensiile?Variante, pareri, impresii? Multumesc! Ale mele sunt WP de 48, desi nu sunt sigur de pe ce model de KTM. Si au vreo 30 de pozitii. Si in carte zice asa (mai multe clickuri: => mai moale): Pentru Enduro: fata spate Compresie 18 20 Rebound 19 22 Pentru Supermoto: fata spate Compresie 10 8 Rebound 0 10 Asta pentru ulei SAE5. Dar chestiile astea sunt relative. Trebuie sa stai o zi sa le invarti (pana le rupi) ca sa gasesti configuratia optima. Totusi e util tabelul de mai sus pentru a vedea comparativ cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Gizmo schimba in primul rand arcurile din furca si arcu de pe spate cu unele mai tari, precum si uleiul din furca cu unul mai vascos. Dupa ce ai intarit asa suspensiile te apuci sa te joci cu clicurile. Din experienta suspensia de enduro intarita la maxim in SM e foarte confortabila - a se citi foarte moale, asta avand arcurile standard si ulei Motorex W5. Bafta si distractie la clicuri. Asteptam impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 Gizmo schimba in primul rand arcurile din furca si arcu de pe spate cu unele mai tari, precum si uleiul din furca cu unul mai vascos. Dupa ce ai intarit asa suspensiile te apuci sa te joci cu clicurile. Din experienta suspensia de enduro intarita la maxim in SM e foarte confortabila - a se citi foarte moale, asta avand arcurile standard si ulei Motorex W5.Bafta si distractie la clicuri. Asteptam impresii. bai glumetz-ule era vorba de setari facute asa pe genunchi ce ma fac eu cu arcurile dupa ce-mi iei rotile inapoi?..mai meclaude! Multumesc Mihai pentru valori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 bai glumetz-ule era vorba de setari facute asa pe genunchi ce ma fac eu cu arcurile dupa ce-mi iei rotile inapoi?..mai meclaude! Multumesc Mihai pentru valori. Tu ai interbat cum se fac eu ti-am raspuns. Eu nu lucrez bai pe genunchi. Plus daca iau rotile si ai arcuri face schimb si de suspensii. Hai spor acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.