gn77b Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Uita-te in manual si o sa vezi acolo daca chiulasa poate fi scoasa fara scoaterea motorului de pe cadru sau nu.La GSXF banuiesc ca trebuie scos motorul cu totul. La Bandit chiulasa se poate scoate cu motorul in cadru, GSXF-ul din 2001 are acelasi motor. Acuma poate o fi contind si forma cadrului, care e altfel la Katana. Ori la tine nu vad factura pentru uleiul nou (macar completat) si mai ales nu vad factura pentru apa + antigel nou GSXF-ul din 2001 are racire pe aer/ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cangac Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Mi se pare cea mai de cacao faza sa vezi ca omul nu stie si sa-l arzi pentru asta, sigur asa nu se fac clientii fideli.Ai mai facut ceva cu aia? macar sa mai recuperezi o parte din bani? Tinand cont ca nu ti-au remediat problema initiala nu vad de ce le-ai da bani, daca nu-s capabila sa munceasca pe chibrite. Eu zic sa te duci la protectia consumatorului daca ai tot devize, facturi etc. Initial nu am dorit sa le fac numele de cacao pana nu ma conving ca chiar si-au batut joc. Acum insa cand m-am convins care e treaba, am zis sa le fac reclamatie la opc, cand observ ca nu am stampila/semnatura lor pe foaia cu manopera!!! (cea in care scrie de garantie), am doar pe cea cu factura la piese. Stiau ei ce stiau de nu au pus stampila pe foaia cu garantia. Am sa revin cu niste poze la facturi sa vedeti voi pana unde poate duce nesimtirea. Cand aduci motorul sa se mai uite o data la el si te ia din scurt cu "n-am ce sa-i fac.. decat sa-i mai strang suruburile pe raspunderea ta!".. ce sperante de intelegere mai poti avea? Elfworkshop este al doilea service la care m-am fript dupa kaore, alti meseriasi prestigiosi care lucreaza scump si de mantuiala... Stiu ca sunt putine service-urile la noi, insa o mica mare lista neagra cu cele mai nesimtite service-uri, dealeri/reprezentante nu cred ca ar strica. Editat Aprilie 30, 2009 de cangac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu vad treaba in 2 feluri: 1. te duci la opc asa cum ai actele fara stampila sa vezi ce zic, in caz ca e ceva in neregula te reintorci pe la service sa-ti puna stampila sau 2. te duci direct la service sa-ti puna stampila acolo si apoi la opc. Adica daca eu ma duc cu motorul bucati in brate si ala imi da un sut in fund asta e, dar daca se apuca de treaba imi ia si bani pentru ea ma astept s-o duca la bun sfarsit sau daca nu e in stare s-o faca, sa-mi ia o suma minima. Ai incercat sa vorbesti si cu patronul? Poate e om de inteles si doar mecanicul ala e un nesimtit,poate alt mecanic se pricepe mai bine ... Abia in ultima faza sa te duci la opc, pentru ca daca se trezesc cu aia pe cap or sa se atace si nu cred ca mai ai cum sa te intelegi cu ei amiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 ce chef or fi facut mecanicii dupa ce au luat banii omului...am patit si eu o mica jecmaneala..dar mica...la banii astia ii amenintam cu armata Statelor Unite nu cu OPC-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.