Sari la conținut

cangac

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2006

cangac's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bun s-a lamurit. Asteptam pe faptas sa-si ceara scuze ca purta geaca probiker.
  2. Esti avatarul meu, care-i problema? Vrei sa-l scoatem? Da-mi altu.
  3. Unde gasesc si eu placute de frana fata-spate pt un gsx600f din 2001 ?
  4. Initial nu am dorit sa le fac numele de cacao pana nu ma conving ca chiar si-au batut joc. Acum insa cand m-am convins care e treaba, am zis sa le fac reclamatie la opc, cand observ ca nu am stampila/semnatura lor pe foaia cu manopera!!! (cea in care scrie de garantie), am doar pe cea cu factura la piese. Stiau ei ce stiau de nu au pus stampila pe foaia cu garantia. Am sa revin cu niste poze la facturi sa vedeti voi pana unde poate duce nesimtirea. Cand aduci motorul sa se mai uite o data la el si te ia din scurt cu "n-am ce sa-i fac.. decat sa-i mai strang suruburile pe raspunderea ta!".. ce sperante de intelegere mai poti avea? Elfworkshop este al doilea service la care m-am fript dupa kaore, alti meseriasi prestigiosi care lucreaza scump si de mantuiala... Stiu ca sunt putine service-urile la noi, insa o mica mare lista neagra cu cele mai nesimtite service-uri, dealeri/reprezentante nu cred ca ar strica.
  5. elfworkshop e service-ul cica e dealer suzuki pe scurt - bani multi, treaba de mantuiala, garantie de sters la fund made in ro
  6. Foarte ciudata operatiunea asta cu garnitura de la chiulasa. Am fost la un alt service sa isi dea si un alt mecanic cu parerea... s-a uitat dubios la suruburile de la galerii si mi-a zis ca nu e asa sigur ca aia mi-au schimbat garnitura, plus ca daca ar fi dat jos chiulasa ar fi trebuit sa vada daca nu e plana... iar daca nu e plana sa o planeze!! ca cica asa se practica. Nu inteleg de ce mecanicul care a facut initial treaba imi zice ca la motociclete nu se planeaza chiulasa.. iar mecanicul la care am fost ulterior imi zice ca e o tampenie ca el a planat chiulase care erau strambe si ca era imposibil sa nu vada ca e stramba sau are imperfectiuni cel care a desfacut-o initial... O alta dubiosenie (aflata tot de la cel de-al doilea service la care am fost) ar fi ca operatiunea asta de ajuns la chilasa si schimbat garnitura ia cam 9 ore iar din ce vad eu in devizul meu am la manopera: - remediat diverse defectiuni 4,5 ore x 64.98 RON = 292 RON - reglat supape 2.5 ore x 93,86 RON = 234 RON - demontat montat carburator 2,1 x 93.86 RON = 197 RON si nu apare nimic legat de manopera la schimbarea chiulasei decat preturile pieselor: - garnitura chiulasa 110 RON - garnitura cilindru 66 RON - garnitura chiulasa 2 buc x 10 RON Ziceti-mi si mie, cate ore ia opeartia de schimbare a garniturii de la chiulasa?
  7. Salutare, Am si eu o intrebare. Daca la un motor incepe sa ii curga ulei pe la garnitura de la chiulasa, chiar e terminat nu se mai poate face nimic ca sa se opreasca curgerea? Am achizitionat anul trecut un gsxf 600 din 2001, motor bunicel cu care am facut anu trecut aprox 8000 de km fara nici o problema pana intr-o zi am observat ca ii curge ulei pe la filtrul de ulei din cauza ca se desurubase de la vibratii probabil. Bun, m-am dus i-am luat filtru de ulei nou si nu am completat ci l-am schimbat complet numai ca stiti cum e in romania la orice magazin, te duci.. intrebi aveti ulei 10W40? Nu dar avem asta e mult mai bun. (si mai scump bineinteles). Bun da-ti-mi-l pe acela. Shimb uleiul, pun exact un sfert mai putin de limita maxima. Dupa o saptamana vad ca a inceput sa curga ulei pe garnitura de la chiulasa, in fata pe centru unde este un surub. Cum e romanu, intreb in stanga si-n dreapta, toata lumea isi da cu parearea... ai pus prea mult ulei si-a dat pe-afara. Mai scot din ulei... si-o las asa ca oricum sezonul era pe terminate si nu mai aveam chef sa investesc alti bani. Vine primavara... zic hai sa ii fac o pregatire pentru sezon ca la carte. O duc la un service mai decent... le arat pe unde curge. Da tb schimbata garnitura de la chiulasa. Zic ca daca tot schimb sa schimbe tot ce inseamna garnitura pe la motor, sa ii faca o curatare o sincronizare, lichid de frane si un cablu de ulei care leaga radiatorul ca era umed la o imbinare. Face un deviz.. ne intelegem la 14 milioane cu tot cu manopera. Trec 2 sapt. Vin piesele. Inca vreo 2-3 zile ca au mai gasit si alte probleme pe la tacheti (reglat 2 mil in plus) 14+2 -> la final 18 milioane. schimbat lichid frane, schimabt garnitura chiulasa + capac schimbat bujii, schimbat ulei, curatat + sincronizat carburatoarele reglat tacheti, schimbat furtun de legatura intre radiator si motor + alte defectiuni minore (care habar-n-am ce au fost, desi initial lasesem vorba sa ma anunte si pe mine cu un tel daca mai sunt modificari la pretul initial de 14 mil) Cand ma suna cei de la service, e gata... Ma duc sa o iau, intradevar se vedeau garnituri noi la chiulasa.. dar nu putei sa iti dai seama daca mai curge sau nu, deoarece era manjita toata chiulasa cu ulei imbacsit. Da sa o porneasca sa imi arate ca merge (moment pentru o mica atentie), bineinteles ca nu a pornit la prima cheie cu socu tras, la rece (asa ca adio la mica atentie pe care voiam sa o las mecanicului) Dupa o revizie completa la motor mi-era mie jena sa vad ca nu porneste. In fine platesc 18 milioane... vad ca pe factura scria ca am garantie 3 luni, zic hai ca daca o mai curge vin inapoi. Am adus-o acasa, a stat o luna degeaba pentru ca a fost urat afara si aveam si cauciucul spate terminat. Dupa o luna schimb cauciucul si am inceput sa ies cu ea de mai multe ori, aparent nu mai curgea. Dupa 3 sapt vad iar ulei pe la chiulasa... Dau telefon din nou la acel service cu renume.. ca doar scrie ca am garantie pe factura. Imi zic sa vin sa se uite la ea. Ma duc din nou la service si cand vine mecanicu se uita un pic printre carene. Da verdictu. N-are ce sa ii faca! Poate doar sa ii mai stranga un pic suruburile, "dar pe raspunderea mea". Wtf.!!!! Dupa care o da in diverse ca e stramba ciulasa si trebuie polishata dar la motociclete nu se practiva. Aka cu garantia ma pot sterge la fund. Degeaba am incercat sa ii explic ca am a inceput sa curga imediat cand am schimbat uleiul ca omu tot dadea din cap ca e imposibil de facut ceva. Jenant!!! Intrebare.. chiar e de dus la fier vechi daca curge ulei pe la garnitura de la chiulasa? Exista vreun service in tot bucurestiul asta unde se poate remedia o astfel de problema? Ca de acest "service" renumit pe care toata lumea mi-l recomanda nu mai vreau sa aud.
  8. Am trecut si eu pe acolo .. s-au miscat repede baietii. Nu am apucat sa iau suvenir decat o coaja de vopsea de la mobra. Bine ca nu s-au ciocnit sau mai stiu eu ceva mai rau...
  9. cangac

    Cheia - 16.09.2007

    am mers si cu 270 pe portiunea aia dreapta de dupa ses, noroc ca mi-a iesit ceva in fata de pe contrasens si am accelerat ca sa evit pe un idiot care depasea un motor si uite asa am trcut la mustata pe langa un alt motor care avea cel putin 200 deci conform relativitatii aveam o viteza de aprox ~400 km/h fata la celalalt motor... in concluzie se poate merge pe cheia si cu viteza > 400 la ora.. numa sa nu fii fata ca uite ce patesti..
  10. Tu nici pana acum vad ca n-ai descoperit ca nu dreptatea il ghideaza pe om... bdw nici mos craciun nu exista..
×
×
  • Creează nouă...