servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am intalnit pe net un articol in care apare termenul de mai sus din cate am inteles ar fi "interval de ajustare al supapelor" Suzuki GSX-R1000 MSRP: $10,999 OEM Rubber: Bridgestone BT014 Valve adjustment interval: 14,500 miles Average fuel mileage: 37.5 mpg ...bineinteles ca articolul continua..iar pe mine ma intereseaza daca exista asa ceva in service-ul unei motociclete.. daca are cineva idee despre ce este vorba, va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 eu stiam ca se refera la numarul de km la care se regleaza supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 eu stiam ca se refera la numarul de km la care se regleaza supapele asta am inteles ce inseamna.....pe mine ma intereseaza procedura in ce consta (eventual cum se face) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 asta am inteles ce inseamna.....pe mine ma intereseaza procedura in ce consta (eventual cum se face) arata tot textul sa intelegem la ce anume se refera "OEM Rubber: Bridgestone BT014 " din ce citesc aici este vrb despre cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 este vorba de un test "superbike shootout 2006" iar faza cu supapele aparea ca o diferentiere zx10r la 15000 mile cbr1000rr aprox 15000 mile gsxr1000 14500 mile iar yzf r1 la 28000 mile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 pai ai inteles cum trebuia. din repartizarea de mai sus, r1 ar fi mai "fiabil" in aspectul asta: necesita o reglare a supapelor la intervale mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 pe mine ma intereseaza daca este o operatie complicata si unde poate fi efectuata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Se iau jocurile supapelor se noteaza se face calculul diferentei pana la datele din manual se demonteaza axele se scot paharelele si aici poti sa ajustezi pastilele daca ai posibilitatea sau sa le inlocuiesti cu altele noi in conformitate cu calculele pe care le-ai facut in prima faza.Simplu si foarte eficace diferenta de putere se va cunoaste si nu numai ,se pot inlocui semeringurile de supape in acelasi timp(recomandat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Jocul dintre supape si culbutori scade in timp. Acest joc este necesar la rece datorita dilatarii termice. Asa stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 este vorba de un test "superbike shootout 2006" iar faza cu supapele aparea ca o diferentiere zx10r la 15000 mile cbr1000rr aprox 15000 mile gsxr1000 14500 mile iar yzf r1 la 28000 mile inseamna k gixu de 1000 sta cel mai prost la sceste teste in fine...ce am vazut pe manualul de reparatie la mine se masoara acele arcuri de la valve...sau ma insel eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 pe mine ma intereseaza daca este o operatie complicata si unde poate fi efectuata Cit de complicat e depinde de motor. La al meu demontarea pina ajung la supape si montarea inapoi dureaza sa zicem 40 de minute, asta in pas de plimbare. Un mecanic bun e mult mai rapid. Reglarea in sine e migaloasa si cere precizie, si ceva experienta. Cam orice mecanic demn de numele asta ar trebui sa poate face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 40 de minute gresezi tu lantul ca nu ai ce sa gresesti aici altfel sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 din pacate gixerul sta cel mai prost la capitolul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 40 de minute gresezi tu lantul ca nu ai ce sa gresesti aici altfel sta treaba. Am zis ca 40 de minute sta demontarea si remontarea. Reglatul in sine e altceva. Citeste inainte sa raspunzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.