Escu Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 Dupa ce am cautat doua ore fara succes prin forum intrucat tineam minte ca exista un topic cu acest subiect, am renuntat, mi-am luat inima in dinti si am deschis acest topic. Asadar, nu dati cu pietre: Hai sa facem un brainstorming si sa trecem care stim toate simeringurile, oringurile si rulmentii care se gasesc la Nipran si cu cotele lor. Spun asta pentru ca azi multumita lui Midnight caller, am aflat de BADI S.A., care aduc rulmenti si simeringuri SKF la noi. Cica aduc cam orice inseamna SKF, iar daca nu au pe stoc se poate face comanda. Asadar, aveti liber la scris. Nepristii din Romania va vor fi vesnic recunoscatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 cam care sunt preturile in mare la rulmentii skf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 La noi se poate gasi usor seturi de simering nou-noute. Tocmai acum am cumparat una pt. 600.000 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Februarie 1, 2006 Autor Share Postat Februarie 1, 2006 Seturi de simeringuri sunt convins ca se gasesc, dar rusesti si la calitatea corespunzatoare. Topicul asta e facut pentru cei care vor sa bage ceva mai bun in motorul lor. Stressule, http://www.bad.ro e pagina alora de care ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 simeringurile de la nipru sunt cam pretentzioase la cote, pentru ca rushii nu au un standard care sa se potriveasca cu standardele europene sau mondiale....in timp ce lumea civilizata are standardele ISO rushii merg pe standardele GOST shi de aceea rulmentzii shi simeringurile au nishte cote ciudate, pe care vi le scriu mai jos simeringuri aprindere - 30x15x7 volanta - 85x59.7x12 pedala pornire - 34x19.5x8.5 axul primar al cutiei de viteze - 45x31.5x7 axul secundar al cutiei de viteze - 48x36x8 grupul conic (transmisie finala) la priza de roata - 93x44x12.5 grupul conic partea dinspre cardan (2 buc.) - 49.3x33.8x8 schimbatorul de viteze - 30x15.8x7 mai sunt shi altele pe la suspensie, pe la rotzi dar nu cred ca prezinta interes o paret dintre semeringurile de mai sus se pot inlocui cu unele de productzie vestica deoarece au cotele apropiate (cel de la volanta spre exemplu) , altele nu. la rulmentzi stam mai bine multzi dintre ei sunt standard shi se gasesc...exista catziva speciali dar eu pana acuma numai rulmentzi ruseshti am cumparat shi sunt destul de multzumit de calitate...ca sa nu mai vorbesc de pretz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 ete ca se gandira altii inainte la treaba asta.. fisierul atasat este luat cu copy/paste de pe Amicale de France - http://www.geocities.com/oural57/oural57.html (un site foarte interesant dealtfel, e ceva de invatat de acolo, pt nepristi si uralisti ) Roulements.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 De altfel in cartea tehnica scrie chestiile astea, dar cine sa se uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Februarie 1, 2006 Autor Share Postat Februarie 1, 2006 Poate ai dreptate Aleko, dar eu in prezent sufar de cateva deficiente: nu stiu limba rusa si am un job foarte obositor care imi lasa extrem de putin timp liber. Iarta-ma daca ti-am pus rabdarea la incercare obligandu-te sa citesti acest topic inutil si sa mai si raspunzi la el. Multumesc rat_jawa si draku pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 hai ma lunganule nu pune la inima. De parca te-as fi injunghiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Eu am facut niste modificari: semering de distributie de Dacie la iesirea din cutie (frezat putin capacul cutiei si strunjita cupla). La iesirea din grup, in loc de placinta aia de cauciuc, se poate freza putin si pune un semering normal, ca sa nu mai curga fir de ulei. In rest...mie nu-mi curgea pe nicaieri, asa ca n-am desfacut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 am auzit shi eu de varianta asta cu simering de dacie la cupla....dar kiar e eficienta? mi-e cam frica sa fac modificarea asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.