Sari la conținut

Simeringuri, Oringuri, Rulmenti Pentru Dnepr


Escu
 Share

Postări Recomandate

Dupa ce am cautat doua ore fara succes prin forum intrucat tineam minte ca exista un topic cu acest subiect, am renuntat, mi-am luat inima in dinti si am deschis acest topic. Asadar, nu dati cu pietre:

 

Hai sa facem un brainstorming si sa trecem care stim toate simeringurile, oringurile si rulmentii care se gasesc la Nipran si cu cotele lor.

Spun asta pentru ca azi multumita lui Midnight caller, am aflat de BADI S.A., care aduc rulmenti si simeringuri SKF la noi. Cica aduc cam orice inseamna SKF, iar daca nu au pe stoc se poate face comanda.

 

Asadar, aveti liber la scris. Nepristii din Romania va vor fi vesnic recunoscatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringurile de la nipru sunt cam pretentzioase la cote, pentru ca rushii nu au un standard care sa se potriveasca cu standardele europene sau mondiale....in timp ce lumea civilizata are standardele ISO rushii merg pe standardele GOST shi de aceea rulmentzii shi simeringurile au nishte cote ciudate, pe care vi le scriu mai jos

 

simeringuri

aprindere - 30x15x7

volanta - 85x59.7x12

pedala pornire - 34x19.5x8.5

axul primar al cutiei de viteze - 45x31.5x7

axul secundar al cutiei de viteze - 48x36x8

grupul conic (transmisie finala) la priza de roata - 93x44x12.5

grupul conic partea dinspre cardan (2 buc.) - 49.3x33.8x8

schimbatorul de viteze - 30x15.8x7

mai sunt shi altele pe la suspensie, pe la rotzi dar nu cred ca prezinta interes

 

o paret dintre semeringurile de mai sus se pot inlocui cu unele de productzie vestica deoarece au cotele apropiate (cel de la volanta spre exemplu) , altele nu.

 

 

la rulmentzi stam mai bine multzi dintre ei sunt standard shi se gasesc...exista catziva speciali dar eu pana acuma numai rulmentzi ruseshti am cumparat shi sunt destul de multzumit de calitate...ca sa nu mai vorbesc de pretz

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai dreptate Aleko, dar eu in prezent sufar de cateva deficiente: nu stiu limba rusa si am un job foarte obositor care imi lasa extrem de putin timp liber. Iarta-ma daca ti-am pus rabdarea la incercare obligandu-te sa citesti acest topic inutil si sa mai si raspunzi la el.

 

Multumesc rat_jawa si draku pentru raspunsuri :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut niste modificari: semering de distributie de Dacie la iesirea din cutie (frezat putin capacul cutiei si strunjita cupla).

La iesirea din grup, in loc de placinta aia de cauciuc, se poate freza putin si pune un semering normal, ca sa nu mai curga fir de ulei.

In rest...mie nu-mi curgea pe nicaieri, asa ca n-am desfacut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...