Sari la conținut

Sfaturi achizitionare cross 400-450,inmatriculabil.


disabled_Cata
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Cat de curand vreau sa imi cumpar un cross inmatriculabil. Intrebarea este: care sunt inmatriculabile?

Din ce am gasit ar fi WR 400,drz si o multime de KTM-uri. Despre fiabilitate nu mai deschid problema ca s-a discutat si am notat.

 

Nu dispun de o suma cine stie ce (1500-1800) dar la cat de mult au scazut preturile vreau un motor dupa 2002.

 

 

Astept raspunsuri la posibilitatea de inmatriculare. Mersi frumos.

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. wr400 si drz nu sunt "crosuri". ai un minid de decenta si documenteaza-te putin inainte.

2. motoarele de motocros nu sunt inmatriculabile.desigur, se pot face diverse adaptari pentru a putea fi omologate dar nu merita deranjul.

3. wr400 nu exista dupa 2000.

4.primesti si un warn datorita caracterului partial comercial al topicului.daca apar oferte si negocieri topicul dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. M-am documentat. Ai perfecta dreptate.

2. Stiam asta, tocmai de aceea doar pe acestea le-am pus in discutie.

3. Atunci acesta ce este : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...002-169608.html

4.Nu crezi ca iti iei prea in serios rolul pe acest colt al forumului? ar trebui sa imi sterg semnatura?

 

 

 

Deduc ca nu ti s-a dat destula importanta in viata reala si compensezi asta cu warn-uri pe forum.

 

Cum sa dai warn pentru caracter comercial,cand produsele expuse la vanzare sunt destinate exclusiv naked/ss-urilor.Unde este interzisa afisarea in semnatura a produsului/lor expuse la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. M-am documentat. Ai perfecta dreptate.

2. Stiam asta, tocmai de aceea doar pe acestea le-am pus in discutie.

3. Atunci acesta ce este : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...002-169608.html

 

Nu are rost sa va cramponati in denumirile cross/enduro. Cineva care are si motor de strada sau vine din partea de strada a motociclismului, ii va zice si unui wr 400 sau drz motor de cross. Nu cred ca e asa important incat asta sa devina un subiect de discutie. In general, motocicletele dedicate cross, adica motocross nu au far deloc in fata si evident, sunt si alte diferente, dar aia o vezi instant. Cele de enduro au far, stop, etc.

 

Noah, bun, cu WR-ul acum. WR 400 s-o facut pana in 2000 inclusiv, in 2001 si 2002 s-o facut WR 426 F si din 2003 este WR 450 F. Cam asta ar fi cu anii. Nu stiu cum e ala din 2002 ... cred ca se refera la data de inmatriculare, o fi ramas pe stoc undeva si primul proprietar l-o inmatriculat in 2002, cred ca asta ar fi o explicatie.

 

In afara de fiabiliate mai sunt si alte aspecte care merita sa le iei in considerare, si anume cum e facuta motocicleta aia, cum e gandita. Incepand de la sistemul de prindere e telescopului pe bascula, modalitatea de schimbat ulei, costul intretinerii, etc.

 

Nu m-am dat cu un KTM din 2001 ca sa-l compar cu WR-ul meu, m-am dat insa cu KTM din 2005 si 2009 si pot sa zic ca e mai ok suspensia, simtitor decat WR-ul (eu am WR 426 F din 2001) si ciclista parca ceva mai ok, mai usor de manevrat. Dar, repet, nu prea e relevant pt ca 4 ani diferenta e mult in domeniul asta. Apropo de ce am zis mai sus, la KTM-ul 450 din 2005, mi se pare cam aiurea sistemul de schimbat uleiul. Tre sa culci motorul pe-o parte, sa umpli 2 gauri de unde ai scos filtrele pana la jumate cu ulei, sa bagi niste ulei in filtre (care-s 2 la numar de hartie + vreo 3 metalice care trebe curatate), dupa care sa prinzi la loc alea si sa completezi cu restul uleiului. La WR ai de schibat 1 filtru, de curatat 1 filtru metalic si uleiul se pune pe sus prin fata ghidonului, e mai simplu si mai usor de facut.

 

 

Dupa cum vezi sunt mai multe aspecte de luat in considerare, ce te pot sfatui este sa incerci sa te dai inainte cu cateva modele/marci sa vezi ce-ti place si cand te hotarasti sa cumperi, sa-i dai jos macar saua si carenele cand ii faci inspectia tehnica, sa nu ai vrei surpriza (gen cadru sudat sau mai stiu eu ce).

 

 

Bafta si glod in casca! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
inmatriculabile ar fi gama exc de la ktm, wr de la yamaha, crf-x si xr de la honda, kawasaki nu stiu, iar in rest trebuie cautat, sunt destule "exotice".

 

Mie mi-a zis un nene de la Honda ca nu se poate inmatricula CRF-X.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inmatriculabile ar fi gama exc de la ktm, wr de la yamaha, crf-x si xr de la honda, kawasaki nu stiu, iar in rest trebuie cautat, sunt destule "exotice".

Sa te vad eu cum inmatriculezi un WR450 fara sa ai kit de strada cumparat de la reprezentanta (~1500e). RARul te va rejecta imediat la ITP pe diverse motive, ajungandu-se la spagi peste spagi si verificari peste verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch......wr se vinde omologat pentru circulatie.presupun ca faci o confuzie cu gama yz. cand zici kit de strada te gandesti la kit supermoto?

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch......wr se vinde omologat pentru circulatie.presupun ca faci o confuzie cu gama yz. cand zici kit de strada te gandesti la kit supermoto?

Un WR-450F (nu, nu ma refer la YZ-uri) luat de nou din repezentanta nu este neaparat omologat. De ce? Nu are semnale, oglinzi, suport numar. Pe scurt, asa zisul "kit de strada" (nici o treaba cu kit supermoto sau alte balarii). Prostiile astea costa vreo 1500e si daca nu le pui din reprezentanta ai nevoie de omologare individuala la RAR.

 

...iarasi, daca iei un WR-450F fara acest 'kit de strada', te duci a doua zi si cumperi kit-ul separat, motocicleta tot nu va fi omologata.

 

Eu m-am interesat in ultimele doua luni de zile cum sta treaba. Atat la RAR, cat si la inmatriculari si la diversi vazatori de mobre. Daca toti m-au pacalit, te-as ruga sa-mi spui si mie unde pot sa lamuresc exact treaba asta cu inmatricularile. Pana acuma concluzia este: S-H sau nou - nu inmatriculezi daca nu are omologare, iar capritele astea nu vin de la mama lor omologate decat daca arunci cu banii la producator.

 

PS: Ce se aduce de afara de obicei nu a fost luat cu omologare, din nefericire...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg din postul tau ca semnale+oglinzi+suport numar inseamna kit de strada si costa 1500 euro....

triunghi reflectorizant, extinctor si trusa de prim ajutor nu punem???

pentru a te scuti de inca doua luni pierdute degeaba ca si cele trecute, treaba cu inmatriculatul sta cam asa. omologarea poate fi individuala, adica o faci tu, dealerul, sau oricine vrea, SAU de tip, si este facuta de producator, urmand ca toate vehiculele ce aceleasi caracteristici tehnice sa poata fi inmatriculate fara altceva decat identificare rar. DACA o motocicleta are facuta in Romania identificare de tip, este suficienta identificarea rar pentru inscriere, chiar daca ea e cumparata de afara. Avand in vedere numarulmare de modele, precum si piata de moto noi practic egala cu zero, este practic imposibil sa existe omologare de tip pt, de exemplu xt350 mai veche. insa, pentru modele cu numar mare de exemplare vandute, se justifica ca importatorul sa faca omologarea.

presupun ca si yamaha are o politica similara celei ktm vis a vis de seria wr, anume ca motoretele vin din fabrica cu diverse restrictionari pentru a putea sa indeplineasca normele necesare omologarii prin europa. e posibil sa fie golani si sa mai ceara bani pe semnalizari si suport numar, insa asta este alt aspect (poate doar pt RO).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, tu tot nu intelegi cum sta treaba:

 

Yamaha are omologat la RAR un model. Modelul respectiv contine un asa-zis kit de strada. Care costa 1500euro. Si nu, in mod paradoxal nu include trusa medicala, extinctor si vesta reflectorizanta. Nici frigider nu are.

 

Daca tu cumperi sau aduci un motor modelul respectiv cu un kit de strada similar cu cel de la Yamaha, e foarte probabil ca la RAR sa iti dea un respins cat casa, daca nu contribui serios la cine trebuie. Motivul? Modelul, cu modificarile aduse, nu este omologat. SI trebuie omologat. Ai idee cat costa asta? Iti zic eu: mult. Plus ca de cele mai multe ori trebe facuta de doua ori, daca nu cumva iar vii cu plicu unde trebe. Per total, te usuca de vreo 1000e. Asta e.

 

Stiai ca daca schimbi etrierul la motor trebuie sa refaci ITPul? Probabil nu. Pai ce, scrie in talon ce etrier ai? Nu, insa modelul pe care il ai tu figureaza cu anumiti parametrii in baza lor de date. In cazul de fata e vorba de tampeniile alea de semnalizatoare, claxon si oglinzi. Nu le ai pe alea omologate? Salut! Te ia gaia pana obtii ITPu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...