vlady_phx Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare ! Weekendu trecut am scos motorul de la iernat, si au aparut cateva probleme, unele mai vechi, care am crezut ca au fost rezolvate, si altele mai noi. cele noi...dupa ce se incalzeste motorul , cam dupa 2-3 minute, se tureaza foarte mult la relantiu, si nu stiu de ce. nu e de la surubelul de unde reglezi relantiul, fiindca asa a fost din totdeauna, si pana se incalzeste, toarce normal. Un prieten a sugerat ca poate e de la carburator, pana se curatza putin dupa ce a stat la iernat... si o alta problema pe care numai acum am dscoperit-o e la un surub/capac incerc sa pun o poza cu el...e ciobit, si iese o supapa pe dinafara. sa aiba legatura cu turatia motorului? nici nu stiu sigur de la ce naiba e capacelul ala...l-am incercuit cu rosu in poza astept pareri Mulzam anticipat ! Vladimir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 ala e capacul de la culbutor... daca nu curge ulei pe acolo, mai bine il lasi asa... si cu supapa pe afara...... nu inteleg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cauta sa schimbi capacul. Risti sa intre mizerie (praf, noroi) si sa ajunga in ulei - asta nu face bine motorului. Toarna niste aditiv pentru benzina (de curatat carburatorul). Nu pune prea multa - faci calculul cat trebuie sa pui in functie de ce scrie pe eticheta produsului. Posibil ca problema sa fie de la cuiul poanto care sa nu "alunece" bine in tubul lui... sau sa gripeze putin si in felul asta sa se umple mai mult camera de nivel constant. Asta ar explica si functionarea motorului tau. Pana se incalzeste la o temperatura constanta si cand se dilata putin componentele din carburator astfel incat cuiul poanto sa culiseze usor, nivelul in camera va creste mai mult decat trebuie. In sarcina, se consuma mai multa benzina si nu o sa simti asa de tare fenomenul. Oricum, o sa dureze vreo "100 km" pana incepe sa isi faca efectul solutia de curatat carburatoare. In cazul in care o sa functioneze ceva mai prost motorul, este posibil ca solutia sa isi faca bine treaba insa mizeria din carburator sa inceapa sa se "desprinda" si sa infunde vre-un jigler. Daca se intampla asta, dai jos carburatorul si il cureti. Daca nu stii cum, apelezi la un prieten care se pricepe. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 mersi de sfaturi cu capacul ala nuj ce sa fac, nu pare sa fic urs ulei pe'acolo, dar poate casesc sa il acopar cu ceva, ca sa nu intre mizerie azi sper sa ajung in oras sa iau aditiv dinala pentru benzina. stiu de care, ca am mai folosit. sper sa dispara, ca e enervant sa stau la stop si sa fie turat motorul, in loc sa toarca frumos... mersi inca o data, si daca mai are cineva pareri, astept numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Tot un motor în genul asta am si eu si la fel patesc cand il pornesc si-l tin sa se incalzeasca cu Âşocul tras. Turatia oscileaza cu 500 - 1000 de ture, apoi se stabilizeaza. Ti-ai sincronizat carburatoarele? Ti-ai reglat tachetii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 e monocilindru deci de la "carburatoare" nu are cum sa fie problema si da, il pornesc cu socul, da cand incepe sa se tureze, il bag cate putin, si in final ajunge la turatie normala problema apare dupa 2-3 minute, cand se incalzeste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 e monocilindru deci de la "carburatoare" nu are cum sa fie problema si da, il pornesc cu socul, da cand incepe sa se tureze, il bag cate putin, si in final ajunge la turatie normala problema apare dupa 2-3 minute, cand se incalzeste motorul Inseamna ca nu s chiar atat de asemanatoare motoarele astea, desi arata aproape la fel. Eu am GS, si e biciclindru in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 si eu am tot un gs, si cand l-am scos dupa iarna tot ase facea si in plus cateodata nu statea la relantiu... l-am dus, mi-a curatat carburatoarele si o fo k...deci, poate daca iti cureti carburatoru isi revine, suflii si filtru de aer si vezi daca are nevoie de cv reglaje successs !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Mai 3, 2009 Autor Share Postat Mai 3, 2009 si eu am tot un gs, si cand l-am scos dupa iarna tot ase faceasi in plus cateodata nu statea la relantiu... l-am dus, mi-a curatat carburatoarele si o fo k...deci, poate daca iti cureti carburatoru isi revine, suflii si filtru de aer si vezi daca are nevoie de cv reglaje successs !!! mersi de sfat ! o sa ii bag mai intai u aditiv dinala, si daca nu ii trece "tusea" il duc la doctor. pana atunci, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Cauta sa schimbi capacul. Risti sa intre mizerie (praf, noroi) si sa ajunga in ulei - asta nu face bine motorului.Toarna niste aditiv pentru benzina (de curatat carburatorul). Nu pune prea multa - faci calculul cat trebuie sa pui in functie de ce scrie pe eticheta produsului.Posibil ca problema sa fie de la cuiul poanto care sa nu "alunece" bine in tubul lui... sau sa gripeze putin si in felul asta sa se umple mai mult camera de nivel constant.Asta ar explica si functionarea motorului tau.Pana se incalzeste la o temperatura constanta si cand se dilata putin componentele din carburator astfel incat cuiul poanto sa culiseze usor, nivelul in camera va creste mai mult decat trebuie.In sarcina, se consuma mai multa benzina si nu o sa simti asa de tare fenomenul.Oricum, o sa dureze vreo "100 km" pana incepe sa isi faca efectul solutia de curatat carburatoare.In cazul in care o sa functioneze ceva mai prost motorul, este posibil ca solutia sa isi faca bine treaba insa mizeria din carburator sa inceapa sa se "desprinda" si sa infunde vre-un jigler.Daca se intampla asta, dai jos carburatorul si il cureti. Daca nu stii cum, apelezi la un prieten care se pricepe.Sa auzim numai de bine. deci, pe la capacul ala intai curge ulei k presiunea e in interior....in nici un caz nu intra noroi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.