Sari la conținut

Probleme la Scosul din iarna


Postări Recomandate

Salutare !

Weekendu trecut am scos motorul de la iernat, si au aparut cateva probleme, unele mai vechi, care am crezut ca au fost rezolvate, si altele mai noi.

cele noi...dupa ce se incalzeste motorul , cam dupa 2-3 minute, se tureaza foarte mult la relantiu, si nu stiu de ce. nu e de la surubelul de unde reglezi relantiul, fiindca asa a fost din totdeauna, si pana se incalzeste, toarce normal. Un prieten a sugerat ca poate e de la carburator, pana se curatza putin dupa ce a stat la iernat...

si o alta problema pe care numai acum am dscoperit-o e la un surub/capac

incerc sa pun o poza cu el...e ciobit, si iese o supapa pe dinafara. sa aiba legatura cu turatia motorului?

nici nu stiu sigur de la ce naiba e capacelul ala...l-am incercuit cu rosu in poza

astept pareri

Mulzam anticipat !

Vladimir

post-23678-1240855388_thumb.jpg

post-23678-1240855423_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta sa schimbi capacul. Risti sa intre mizerie (praf, noroi) si sa ajunga in ulei - asta nu face bine motorului.

 

Toarna niste aditiv pentru benzina (de curatat carburatorul). Nu pune prea multa - faci calculul cat trebuie sa pui in functie de ce scrie pe eticheta produsului.

Posibil ca problema sa fie de la cuiul poanto care sa nu "alunece" bine in tubul lui... sau sa gripeze putin si in felul asta sa se umple mai mult camera de nivel constant.

Asta ar explica si functionarea motorului tau.

Pana se incalzeste la o temperatura constanta si cand se dilata putin componentele din carburator astfel incat cuiul poanto sa culiseze usor, nivelul in camera va creste mai mult decat trebuie.

In sarcina, se consuma mai multa benzina si nu o sa simti asa de tare fenomenul.

Oricum, o sa dureze vreo "100 km" pana incepe sa isi faca efectul solutia de curatat carburatoare.

 

In cazul in care o sa functioneze ceva mai prost motorul, este posibil ca solutia sa isi faca bine treaba insa mizeria din carburator sa inceapa sa se "desprinda" si sa infunde vre-un jigler.

Daca se intampla asta, dai jos carburatorul si il cureti. Daca nu stii cum, apelezi la un prieten care se pricepe.

 

Sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi

cu capacul ala nuj ce sa fac, nu pare sa fic urs ulei pe'acolo, dar poate casesc sa il acopar cu ceva, ca sa nu intre mizerie

azi sper sa ajung in oras sa iau aditiv dinala pentru benzina. stiu de care, ca am mai folosit.

sper sa dispara, ca e enervant sa stau la stop si sa fie turat motorul, in loc sa toarca frumos...

mersi inca o data, si daca mai are cineva pareri, astept

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e monocilindru :D

deci de la "carburatoare" nu are cum sa fie problema

si da, il pornesc cu socul, da cand incepe sa se tureze, il bag cate putin, si in final ajunge la turatie normala

problema apare dupa 2-3 minute, cand se incalzeste motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e monocilindru :D

deci de la "carburatoare" nu are cum sa fie problema

si da, il pornesc cu socul, da cand incepe sa se tureze, il bag cate putin, si in final ajunge la turatie normala

problema apare dupa 2-3 minute, cand se incalzeste motorul

 

 

Inseamna ca nu s chiar atat de asemanatoare motoarele astea, desi arata aproape la fel. Eu am GS, si e biciclindru in 4 timpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am tot un gs, si cand l-am scos dupa iarna tot ase facea

si in plus

cateodata nu statea la relantiu...

l-am dus, mi-a curatat carburatoarele si o fo k...deci, poate daca iti cureti carburatoru isi revine, suflii si filtru de aer si vezi daca are nevoie de cv reglaje

 

successs !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am tot un gs, si cand l-am scos dupa iarna tot ase facea

si in plus

cateodata nu statea la relantiu...

l-am dus, mi-a curatat carburatoarele si o fo k...deci, poate daca iti cureti carburatoru isi revine, suflii si filtru de aer si vezi daca are nevoie de cv reglaje

 

successs !!!

 

 

mersi de sfat !

o sa ii bag mai intai u aditiv dinala, si daca nu ii trece "tusea" il duc la doctor. pana atunci, numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta sa schimbi capacul. Risti sa intre mizerie (praf, noroi) si sa ajunga in ulei - asta nu face bine motorului.Toarna niste aditiv pentru benzina (de curatat carburatorul). Nu pune prea multa - faci calculul cat trebuie sa pui in functie de ce scrie pe eticheta produsului.Posibil ca problema sa fie de la cuiul poanto care sa nu "alunece" bine in tubul lui... sau sa gripeze putin si in felul asta sa se umple mai mult camera de nivel constant.Asta ar explica si functionarea motorului tau.Pana se incalzeste la o temperatura constanta si cand se dilata putin componentele din carburator astfel incat cuiul poanto sa culiseze usor, nivelul in camera va creste mai mult decat trebuie.In sarcina, se consuma mai multa benzina si nu o sa simti asa de tare fenomenul.Oricum, o sa dureze vreo "100 km" pana incepe sa isi faca efectul solutia de curatat carburatoare.In cazul in care o sa functioneze ceva mai prost motorul, este posibil ca solutia sa isi faca bine treaba insa mizeria din carburator sa inceapa sa se "desprinda" si sa infunde vre-un jigler.Daca se intampla asta, dai jos carburatorul si il cureti. Daca nu stii cum, apelezi la un prieten care se pricepe.Sa auzim numai de bine.

deci, pe la capacul ala intai curge ulei k presiunea e in interior....in nici un caz nu intra noroi..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...