dorurobr Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Va salut!!! Sunt nou pe acest site,miam achizitionat un kawasaki zx6r din 1996 si are o problema:porneste bine nu oscileaza in relanti dar in sarcina treapta 1-2 trege bine 3 da un pic in nas si porma duce pana in 11000 iar de la 4 in sus nu mai vrea in turatie doar asa usor pana in 3-4000. Sunt din braila am mers aici la kawasaki cu ea si nu au stiut sa faca nimik defapt nici nu se poate numi service la ei acolo,am fost la galati la suzuki mia reglat sincronizat carburatoarele verificat membrane bujii noi totu ok.Nu stiu de unde i se trage pompa de benzina merge dar precizez ca merge dupa ce o pornesc cu contactul pus nu face nimik nush cum ar trebui sa functioneze.Am gasit manualul de reparatii si maine ma apuc sa demontez sa verific ce pot pe acolo. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat o parere ceva......... VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Va salut!!!Sunt nou pe acest site,miam achizitionat un kawasaki zx6r din 1996 si are o problema:porneste bine nu oscileaza in relanti dar in sarcina treapta 1-2 trege bine 3 da un pic in nas si porma duce pana in 11000 iar de la 4 in sus nu mai vrea in turatie doar asa usor pana in 3-4000. Sunt din braila am mers aici la kawasaki cu ea si nu au stiut sa faca nimik defapt nici nu se poate numi service la ei acolo,am fost la galati la suzuki mia reglat sincronizat carburatoarele verificat membrane bujii noi totu ok.Nu stiu de unde i se trage pompa de benzina merge dar precizez ca merge dupa ce o pornesc cu contactul pus nu face nimik nush cum ar trebui sa functioneze.Am gasit manualul de reparatii si maine ma apuc sa demontez sa verific ce pot pe acolo. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat o parere ceva......... VA MULTUMESC Da mai multe detalii: Asa l-ai luat? A mers si brusc nu mai merge? Stii ceva despre compresie? Filtru de aer e intreg? Il are? Daca schimbi repede pina in 4, mai trage in 4? Adica daca pleci de pe loc, schimbi repede, si accelerezi dupa, mai trrage? E ca si cum i s-ar termina gazul sau e lesinata mereu? E posibil sa fie si pompa, dar ma gindesc ca se oprea pina la urma. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Daca nu ma insel in carena de fata, in ram-air ai niste porturi mici de aer, care sunt conectate la carburatoare cu furtune. Verifica de la carena de fata pina la carburatoare daca sunt bagate acele furtune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorurobr Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 VA MULTUMESC MULT CA MI-ATI RASPUNS AM REZOLVAT PROBLEMA MAM APUCAT DE DIMINEATZA DE DEMONTAT CU MANUALUL DE REPARATII IN FATA SI AM VERIFICAT TOT INAFARA DE CARBURATOARE CARE MI LEA DESFACUT LA SUZUKI SI MI LEA SPALAT,SINCRONIZAT. AM GASIT URMATOARELE NEREGULI:SUPAPELE DE LA EPURATOR SUNT IN CAP LA CAPACE LA MOTOR DEASUPRA,PLINE DE CALAMINA,SUPAPA PRINCIPALA DE LA EPURATOR NU INCHIDEA BINE LEAM CURATAT PE TOATE SI LEA PUS LA LOC,POMPA DE VACUUM INVERSATA IN LOC SA BAGE AER IN CARB IL OPREA,UN FURTUN STRANGULAT CEL CARE INTRA DEASUPRA IN FILTRU DE AER. AM IESIT IN PROBE MERGE SUPER TRAGE TOATE TREPTELE NU MAI DA IN NAS. STIMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 VA MULTUMESC MULT CA MI-ATI RASPUNSAM REZOLVAT PROBLEMA MAM APUCAT DE DIMINEATZA DE DEMONTAT CU MANUALUL DE REPARATII IN FATA SI AM VERIFICAT TOT INAFARA DE CARBURATOARE CARE MI LEA DESFACUT LA SUZUKI SI MI LEA SPALAT,SINCRONIZAT. AM GASIT URMATOARELE NEREGULI:SUPAPELE DE LA EPURATOR SUNT IN CAP LA CAPACE LA MOTOR DEASUPRA,PLINE DE CALAMINA,SUPAPA PRINCIPALA DE LA EPURATOR NU INCHIDEA BINE LEAM CURATAT PE TOATE SI LEA PUS LA LOC,POMPA DE VACUUM INVERSATA IN LOC SA BAGE AER IN CARB IL OPREA,UN FURTUN STRANGULAT CEL CARE INTRA DEASUPRA IN FILTRU DE AER. AM IESIT IN PROBE MERGE SUPER TRAGE TOATE TREPTELE NU MAI DA IN NAS. STIMA Acele supape nu au nici o legatura cu performantele motorului sunt doar pentru protejarea mediului! Problema in sine a fost de la sistemul de ram-air care include porturi fata,valva vacumatica ,si furtune de legatura! Bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Daca nu ma insel in carena de fata, in ram-air ai niste porturi mici de aer, care sunt conectate la carburatoare cu furtune. Verifica de la carena de fata pina la carburatoare daca sunt bagate acele furtune! Fara ofensa din partea ta...te pot contrazice...e cea mai dioata explicatie pe catre am auzit-o ...ever..ce-ti veni? Hai sa o luam sistematic.....per total...nu in detaliu: Aerul intra prin Ram Air . . . bun ... apoi niste furtune se duc in carburator...bun. Daca ar fi cum spui ar merge infundata, ar da in nas de la ture mici....nu mai zic la ture mari...ar pleca de pe loc dar mai "calm"..ar merge per total infundat... Motocicleta merge bine pana in treapta a 4 a... sau a 3 a.... daca ar fi cum zici tu... nu se explica... si la viteze mari intra mai mult aer in motor..merge mai repede..iti inchipui cred... Ai tu dreptate ca ar fi infundate dar in acest caz..care este unul particular...nu e loc de o asa logica... PEACE Acele supape nu au nici o legatura cu performantele motorului sunt doar pentru protejarea mediului!Problema in sine a fost de la sistemul de ram-air care include porturi fata,valva vacumatica ,si furtune de legatura! Bine ca s-a rezolvat! Tot iti sustii ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Fara ofensa din partea ta...te pot contrazice...e cea mai dioata explicatie pe catre am auzit-o ...ever..ce-ti veni? Hai sa o luam sistematic.....per total...nu in detaliu: Aerul intra prin Ram Air . . . bun ... apoi niste furtune se duc in carburator...bun. Daca ar fi cum spui ar merge infundata, ar da in nas de la ture mici....nu mai zic la ture mari...ar pleca de pe loc dar mai "calm"..ar merge per total infundat... Motocicleta merge bine pana in treapta a 4 a... sau a 3 a.... daca ar fi cum zici tu... nu se explica... si la viteze mari intra mai mult aer in motor..merge mai repede..iti inchipui cred... Ai tu dreptate ca ar fi infundate dar in acest caz..care este unul particular...nu e loc de o asa logica... PEACE Tot iti sustii ideea? Pai sa-ti fac o mica traducere, ca sa intelegi ce-a vrut poetul (tng) sa zica: De la ram air pleaca niste furtune care se duc la carburatorare. Dar in cazul unui sistem cu ram air, daca nu presurizezi camera de nivel constant, nu se alimenteaza cum trebuie, mai ales la viteze mai mari. Si in plus, daca slide-urile de la carburatoare nu sint presurizate, si carburatoarele sint CV(K)-uri, in momentul in care ai presiune din fata, ele (slide-urile) o sa cada in baia de ulei, si se murdaresc. Toeretic e bine sa intre mai mult aer, dar in cazul asta particular, ce a zis tng e la obiect. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Pai sa-ti fac o mica traducere, ca sa intelegi ce-a vrut poetul (tng) sa zica:De la ram air pleaca niste furtune care se duc la carburatorare. Dar in cazul unui sistem cu ram air, daca nu presurizezi camera de nivel constant, nu se alimenteaza cum trebuie, mai ales la viteze mai mari. Si in plus, daca slide-urile de la carburatoare nu sint presurizate, si carburatoarele sint CV(K)-uri, in momentul in care ai presiune din fata, ele (slide-urile) o sa cada in baia de ulei, si se murdaresc. Toeretic e bine sa intre mai mult aer, dar in cazul asta particular, ce a zis tng e la obiect. ÂŞi cum presurizezi tu camera de nivel constant? Te bagi in Groapa Marianelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Cei care reparati minskuri si IJ-uri de o viata.. incercati sa nu va contraziceti cu oameni ca TNG Nu e o rusine sa repari comuniste, dar daca la japoneza nu prea te pricepi, renunta la ironie Editat Mai 4, 2009 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) ÂŞi cum presurizezi tu camera de nivel constant? Te bagi in Groapa Marianelor? Tu te-ai uitat la teleenciclopedia, ai vazut o emisiune cu scafandri si ai auzit de presurizat? Era ceva cu Jacques-Yves Cousteau si batiscaful in Groapa Marianelor? Erau faine emisiunile alea. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Tu te-ai uitat la teleenciclopedia, ai vazut o emisiune cu scafandri si ai auzit de presurizat? Era ceva cu Jacques-Yves Cousteau si batiscaful in Groapa Marianelor? Erau faine emisiunile alea. Mă, să Âştii că mă mai uitam cateodată. Tu te mai uiți prin cărți de fizică? Îți recomand cu multă caldură manualul de clasa a Âşasea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Mă, să Âştii că mă mai uitam cateodată. Tu te mai uiți prin cărți de fizică? Îți recomand cu multă caldură manualul de clasa a Âşasea. Sa stii ca m-as mai uita. Acuma serios, cam ce crezi ca fac furtunele alea de la ram-air care merg in carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Cei care reparati minskuri si IJ-uri de o viata.. incercati sa nu va contraziceti cu oameni ca TNG Nu e o rusine sa repari comuniste, dar daca la japoneza nu prea te pricepi, renunta la ironie Dacă te simți paralel, de ce nu taci? Cum poți lăuda ceva ce nu înțelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Bun, hai ca tre sa plec. Pe scurt: Ram-air are similaritati cu turbo, si in cazul unui turbo+carb, e un carburator suflat (turbo in amonte fata de carb). Daca acea camera de nivel constant nu e la presiunea cu care sufla turbo, se saraceste amestecul. Asta inseamna persurizarea camerei de nivel, e la presiunea turbo sau rami-air. In cazul particular al CV-urilor, din cauza ca membrana e antrenata de vidul din aval, daca il sufli din amonte, slide-ul o sa coboare in carb, ca nu are suficient vid. Cam asta e in mare, detalii poti gasi cautind despre tubo, ram-air si cv-carb. De asta le zice ca sint presurizate, nu opereaza la presiune atmosferica, ci la presiunea pe care o fac ram-airul sau turbo. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Bun, hai ca tre sa plec. Pe scurt: Ram-air are similaritati cu turbo, si in cazul unui turbo+carb, e un carburator suflat (turbo in amonte fata de carb). Daca acea camera de nivel constant nu e la presiunea cu care sufla turbo, se saraceste amestecul. Asta inseamna persurizarea camerei de nivel, e la presiunea turbo sau rami-air. In cazul particular al CV-urilor, din cauza ca membrana e antrenata de vidul din aval, daca il sufli din amonte, slide-ul o sa coboare in carb, ca nu are suficient vid. Cam asta e in mare, detalii poti gasi cautind despre tubo, ram-air si cv-carb. De asta le zice ca sint presurizate, nu opereaza la presiune atmosferica, ci la presiunea pe care o fac ram-airul sau turbo. Presiunea este în difuzor, în cazul turbo, mon cher, nu în camera de nivel constant. Rolul camerei de nivel constant nu este altul decât acela de a asigura o înălțime constantă a coloanei de lichid pentru a putea fi pulverizată. Fenomenele "ciudate" se petrec în difuzor, nu în camera de nivel constant. Efectul "turbo" nu poate apărea doar printr-o simplă pâlnie aÂşezată in fața carburatorului. E nevoie de un compresor care să genereze presiunea necesară îmbunatațirii coeficientului de umplere al cilindrilor, de la 0,4, în cazul motoarelor aspirate natural pana la 0,8, maxim 0,9, în cazul motoarelor supraalimentate. Desigur, există riscul ca, din cauza unei proiectări defectuoase a pulverizatorului din carburator, coloana de benzină din el sa fie "suflată" înapoi în camera de nivel constant. Dar asta se rezolvă prin unghiuri Âşi forme speciale ale difuzoarelor Âşi/sau pulverizatoarelor sau combinația acestora. Presurizarea camerei de nivel constant mi se pare o aberație, destul de greu de realizat tehnic, practic. Oricum, motoarele supraalimentate care funcționează cu benzină folosesc injecție. Ca si exemplu, te poți uita la primul motor de serie supraalimentat pus vreodată pe o motocicletă, de către inginerii de la Honda, pe modelul CX500T, scos pe piață undeva pe la începutul anilor '80 (parcă prin '78). Acea motocicletă avea injecție electronică de benzină asistată de un calculator care permitea Âşi diagnoză, cu conectare pe interfață serială, un fel de stramoÂş al celebrului OBD din zilele noastre. Ia uite: "From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search Contents [hide] 1 Examples 1.1 Ram Air Intakes 1.2 Vehicles 1.3 Aircraft 2 See also A ram-air intake is any intake design which uses the dynamic air pressure created by vehicle motion to increase the static air pressure inside of the intake manifold on an engine, thus allowing a greater massflow through the engine and hence increasing engine power. The ram air intake works by reducing the intake air velocity by increasing the cross sectional area of the intake ducting. When gas velocity goes down the dynamic pressure is reduced while the static pressure is increased. The increased static pressure in the plenum chamber has a positive effect on engine power, both because of the pressure itself and the increased air density this higher pressure gives. Ram-air systems are used on high performance vehicles, most often on motorcycles and race cars. Ram-air has been a feature on some cars since the late sixties, but fell out of favor in the seventies, and has only recently made a comeback. Modern parachutes use a ram-air system to pressurize a series of cells to provide the aerofoil shape. At low speeds (subsonic speeds) increases in static pressure are however limited to a few percent. Given that the air velocity is reduced to zero without losses the pressure increase can be calculated according to: dP / P = (v2) / (2RT)" Mai mult: "Plenum chamber From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search For other uses, see Plenum. Contents [hide] 1 Etymology 2 Supercharging 3 Hovercraft 4 References A plenum chamber is a pressurised housing containing a gas or fluid (typically air) at positive pressure (pressure higher than surroundings). One function of the plenum can be to equalise pressure for more even distribution, because of irregular supply or demand. A plenum chamber can also work as an acoustic silencer device. Examples of plenum chambers include those used with: Superchargers Hovercraft Corliss steam engines Some organs (to supplement the bellows)[1] [edit] Etymology Schoolroom ventilation on the plenum systemThe term "plenum" derives originally from classical theories and the notion that "Nature abhors a vacuum". These gave rise to the notion of 17th century 'plenum' as the opposite of vacuum, and all things "being either Plenum or Vacuum".[2] By the 19th century, the development of mechanical fans and industrial machinery had provided another, more technical use. This referred to "a system of artificial ventilation"[2], which used a pressure raised slightly above atmospheric pressure, in contrast to the "vacuum system" which used a pressure below from atmospheric. At a time when high pressure steam or hydraulic systems were well established, these were a distinct set of systems based on low pressure and high volume flows. [edit] Supercharging V12 engine (non-supercharged), showing plenum chamberSupercharged piston engines typically use many cylinders arranged in-line and one or two superchargers. Superchargers deliver air at a relatively constant rate, while cylinders demand it in a varying manner, as the valves open and as piston speed varies through the stroke. Simple direct ducting would give problems where the nearest cylinders received more airflow. The pulsating demand from the cylinders would also show problems of either pressure waves in the duct, or a shortage of inlet air towards the end of the inlet phase. The solution is to provide a large-volume plenum chamber between the inlet and the cylinders. This has two benefits: it evens out the difference in path restriction between cylinders (distribution across space), secondly it provides a large-volume buffer against pressure changes (distribution over time). [edit] Hovercraft Hovercraft schematicPractical hovercraft use a peripheral skirt system, where the air from the lift fans is routed to a narrow slot around the edge of the hull, and bounded by a flexible skirt. Distribution of this air from the fans to the periphery is through a large-volume plenum chamber, so as to provide even distribution of airflow without sensitivity to the length of the direct path." Editat Mai 4, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Uita-te pe aici de ex: http://www.vs57.com/carb.htm "General Carburetor Modification All of the carburetors that were available during the fifties, and probably all of their successors, can be modified for pressurization, providing that all internal chambers of the carburetor can receive an air supply from the air horn or venturi section of the carburetor. In other words, the carburetor must be internally vented so that the supercharger pressure, as it enters the top of the carburetor, can enter all the chambers within the carburetor and create an equal pressure throughout. If this internal venting is present, then plugging any external holes, in order to maintain the pressurization of the carburetor, will not cut off the supply of air to any .." Mai cauta despre subiect, nu te opri la prima. Sint o tona de variante constructive, cu camera sub presiune, fara, cu injectie, cu carburator, cu mama lor. Si referior la presiune maxima de 0.9 bari la turbo: Cauta brm v16 turbo bar psi. E un caz extrem, dar mergea spe 5 bari. E o masina de f1, mai veche. Pina si in cn de pe vremea lui nea Nicu, dacia lui Nicu Grigoras cu compresor kkk avea spre 3 bari. Eu am rabdare, sa stii. Cu articolul ala de pe wiki ma apuc sa pun turbo pe motor, ma duc sa caut unu prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Acum am vazut ca 0.4-0.9 erau coeficienti de umplere, nu era presiune de supraalimentare. Greseala mea. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Uita-te pe aici de ex: http://www.vs57.com/carb.htm "General Carburetor Modification All of the carburetors that were available during the fifties, and probably all of their successors, can be modified for pressurization, providing that all internal chambers of the carburetor can receive an air supply from the air horn or venturi section of the carburetor. In other words, the carburetor must be internally vented so that the supercharger pressure, as it enters the top of the carburetor, can enter all the chambers within the carburetor and create an equal pressure throughout. If this internal venting is present, then plugging any external holes, in order to maintain the pressurization of the carburetor, will not cut off the supply of air to any .." Mai cauta despre subiect, nu te opri la prima. Sint o tona de variante constructive, cu camera sub presiune, fara, cu injectie, cu carburator, cu mama lor. Si referior la presiune maxima de 0.9 bari la turbo: Cauta brm v16 turbo bar psi. E un caz extrem, dar mergea spe 5 bari. E o masina de f1, mai veche. Pina si in cn de pe vremea lui nea Nicu, dacia lui Nicu Grigoras cu compresor kkk avea spre 3 bari. Eu am rabdare, sa stii. Cu articolul ala de pe wiki ma apuc sa pun turbo pe motor, ma duc sa caut unu prin garaj. 0,5 , 0,8 sau 0,9 sunt mărimi adimensionale, se referă la raport. Coeficientul de umplere se referă la raportul dintre volumul de aer sau amestec care intră in cilindru supra volumul fizic al cilindrului (capacitatea cilindrică). Nu are unitate de masură. Tot ce ai citat tu in engleză se referă la presiunea din difuzor , nu din camera de nivel constant. Editat Mai 4, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) O ultima incercare, vad ca n-ai citit nimic, o tii pe a ta. Daca nici asta nu e clara, mai mult de atit n-am ce zice: Stii chestia aia de vopsit, ai o teava, un rezervor de vopsea care comunica cu teava. Tu suflii in teava. Aerul trece pe deasupra gaurii, si trage vopseaua. Exact ca la carb. Gindeste-te ca astupi partial iesirea. O sa suflii in rezervor, si n-o sa mai vina suficienta vopsea. Trebuie sa suflii simultan in teava si in rezervor. Cit despre adimensional si alea, am vazut ulterior, am si corectat. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Acum am vazut ca 0.4-0.9 erau coeficienti de umplere, nu era presiune de supraalimentare. Greseala mea. Cam aÂşa ceva... O ultima incercare, vad ca n-ai citit nimic, o tii pe a ta. Daca nici asta nu e clara, mai mult de atit n-am ce zice:Stii chestia aia de vopsit, ai o teava, un rezervor de vopsea care comunica cu teava. Tu suflii in teava. Aerul trece pe deasupra gaurii, si trage vopseaua. Exact ca la crab. Gindeste-te ca astupi partial iesirea. O sa suflii in rezervor, si n-o sa mai vina suficienta vopsea. Trebuie sa suflii simultan si in teava, si in rezervor. Cit despre adimensional si alea, am vazut ulterior, am si corectat. Păi ăla e anticul principiu al pulverizatorului, care s-a folosit, pentru prima dată la pulverizatoarele pentru parfumuri. Nu trebuie să sufli simultan Âşi in rezervor Âşi in țeavă, trebuie doar să iei mâna din fața lui Nu Âştiu cum e la arahnoide (crab)! La pulverizator, principiul e foarte simplu: din cauza vitezei fluidului aflat in miÂşcare prin tubul orizontal, se va crea o depresiune in tubul vertical care va produce o depresiune in acesta, depresiune ce va ridica coloana de lichid din tubul vertical. Cu cât nivelul coloanei de lichid din tubul vertical este mai scăzut, cu atât valoarea depresiunii create va trebui sa fie mai mare, Âşi, implicit, viteza fluidului din tubul orizontal mai mare. AÂşa spune fizica. Editat Mai 4, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Acum am vazut ca 0.4-0.9 erau coeficienti de umplere, nu era presiune de supraalimentare. Greseala mea. Cam aÂşa ceva... O ultima incercare, vad ca n-ai citit nimic, o tii pe a ta. Daca nici asta nu e clara, mai mult de atit n-am ce zice:Stii chestia aia de vopsit, ai o teava, un rezervor de vopsea care comunica cu teava. Tu suflii in teava. Aerul trece pe deasupra gaurii, si trage vopseaua. Exact ca la crab. Gindeste-te ca astupi partial iesirea. O sa suflii in rezervor, si n-o sa mai vina suficienta vopsea. Trebuie sa suflii simultan si in teava, si in rezervor. Cit despre adimensional si alea, am vazut ulterior, am si corectat. Păi ăla e anticul principiu al pulverizatorului, care s-a folosit, pentru prima dată la pulverizatoarele pentru parfumuri. Nu trebuie să sufli simultan Âşi in rezervor Âşi in țeavă, trebuie doar să iei mâna din fața lui Nu Âştiu cum e la arahnoide (crab)! La pulverizator, principiul e foarte simplu: din cauza vitezei fluidului aflat in miÂşcare prin tubul orizontal, se va crea o depresiune in tubul vertical, depresiune ce va ridica coloana de lichid din tubul vertical. Cu cât nivelul coloanei de lichid din tubul vertical este mai scăzut, cu atât valoarea depresiunii create va trebui sa fie mai mare, Âşi, implicit, viteza fluidului din tubul orizontal mai mare. AÂşa spune fizica. E valabil Âşi invers: nivel ridicat in tubul vertical, depresiune mai mică, viteză mai mică prin tubul orizontal. Editat Mai 4, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) La pulverizator, principiul e foarte simplu: din cauza vitezei fluidului aflat in miÂşcare prin tubul orizontal, se va crea o depresiune in tubul vertical care va produce o depresiune in acesta, depresiune ce va ridica coloana de lichid din tubul vertical. Cu cât nivelul coloanei de lichid din tubul vertical este mai scăzut, cu atât valoarea depresiunii create va trebui sa fie mai mare, Âşi, implicit, viteza fluidului din tubul orizontal mai mare. AÂşa spune fizica. Fizica zice bine. Dar daca iesirea e libera, e depresiune deasupra tubului vertical. Daca iesirea e obturata,parital, deasupra tubului vertical diferenta de presiune va fi mai mica sau la limita va fi presiune in loc de depresiune. La supraalimentare, presiunea e mai mare decit cea atmosferica si in difuzor. Cel putin la carburatoarele suflate (turbo in amonte). Se poate si cu turbo in aval, si atunci carbul e aspirat. Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Cam aÂşa ceva... Păi ăla e anticul principiu al pulverizatorului, care s-a folosit, pentru prima dată la pulverizatoarele pentru parfumuri. Nu trebuie să sufli simultan Âşi in rezervor Âşi in țeavă, trebuie doar să iei mâna din fața lui Nu Âştiu cum e la arahnoide (crab)! La pulverizator, principiul e foarte simplu: din cauza vitezei fluidului aflat in miÂşcare prin tubul orizontal, se va crea o depresiune in tubul vertical care va produce o depresiune in acesta, depresiune ce va ridica coloana de lichid din tubul vertical. Cu cât nivelul coloanei de lichid din tubul vertical este mai scăzut, cu atât valoarea depresiunii create va trebui sa fie mai mare, Âşi, implicit, viteza fluidului din tubul orizontal mai mare. AÂşa spune fizica. Îmi cer scuze, am făcut o greÂşeală de exprimare. Fizica zice bine. Dar daca iesirea e libera, e depresiune deasupra tubului vertical. Daca iesirea e obturata,parital, deasupra tubului vertical diferenta de presiune va fi mai mica sau la limita va fi presiune in loc de depresiune. La supraalimentare, presiunea e mai mare decit cea atmosferica si in difuzor. De aia se cheamă supraalimentare, pentru că presiunea în difuzor, în speță in galeria de admisie, sa fie mai mare decât depresiunea creată de miÂşcarea pistonului de la punctul mort superior la punctul mort inferior, pentru a îmbunătăti coeficientul de umplere precar al aspirației naturale. Ăsta e rolul supraalimentării. În plus, în difuzor nu este presiune atmosferică decât atunci când supapele de admisie sunt închise, asta în cazul aspirației naturale. În rest, este depresiune, adică presiune inversă, negativă, vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) De aia se cheamă supraalimentare, pentru că presiunea în difuzor, în speță in galeria de admisie, sa fie mai mare decât depresiunea creată de miÂşcarea pistonului de la punctul mort superior la punctul mort inferior, pentru a îmbunătăti coeficientul de umplere precar al aspirației naturale. Ăsta e rolul supraalimentării. În plus, în difuzor nu este presiune atmosferică decât atunci când supapele de admisie sunt închise, asta în cazul aspirației naturale. În rest, este depresiune, adică presiune inversă, negativă, vacuum. E tare fizica aia de a 6-a, tre s-o citesc neaparat In prima propozitie, supraalimentarea creaza presiune in difuzor, in ultima depresiune. Eu cred ca e ceva gresit in manual. Mama ei de arahnida Editat Mai 4, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) E tare fizica aia de a 6-a, tre s-o citesc neaparat In prima propozitie, supraalimentarea creaza presiune in difuzor, in ultima depresiune. Eu cred ca e ceva gresit in manual. Mama ei de arahnida Adică de ce râzi? Nu este evident că în final mă refeream la aspirația naturală? Drag mig, îți scriam ție, nu oligofrenului de RaceTuning Editat Mai 5, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.