richont Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare,cine ma poate ajuta cu niste sfaturi ,am um ij 5 nu sta larelanti sinu trage decat cu socul putin tras altfel moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare,cine ma poate ajuta cu niste sfaturi ,am um ij 5 nu sta larelanti sinu trage decat cu socul putin tras altfel moare posibile: - filtru aer infundat - carb dereglat cu diverse variatiuni: doar dereglat, nivel scazut=plutitor indoit/ac poantou, jiclor neconform sau obturat partial Incepe cu astea, si pe masura ce avansezi mai da amanunte, altfel trebuie specialist vodoo sa ghiceasca, motive ar mai fi dar sa luam ce e mai simplu odata. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Filtrul infundat are efectul socului tras-mai putin aer si mai multa benzina. Daca nivelul e scazut,nu are de unde sa traga,chiar si cu socul tras. Faptul ca merge bine doar cu socul tras poate insemna ca acul de dozaj ar trebui ridicat. Dar faptul ca nu sta la relanti,cred ca inseamna ceva infundat(jiclor) si cu asta trebuie inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Filtrul infundat are efectul socului tras-mai putin aer si mai multa benzina.Daca nivelul e scazut,nu are de unde sa traga,chiar si cu socul tras. Faptul ca merge bine doar cu socul tras poate insemna ca acul de dozaj ar trebui ridicat. Dar faptul ca nu sta la relanti,cred ca inseamna ceva infundat(jiclor) si cu asta trebuie inceput. Asa ar trebui sa stea treaba cu filtrul daca filtrul e singura problema. De obicei e un cumul de defecte mai mici, dar am pomenit si de filtrul de aer ca e neglijat de obicei; Dupa remedierea problemei oricum trebuie reglat carbul, si reglarea lui cu filtrul infundat e o batalie pierduta din start. La soc, probabil ca sunt implementari diferite, la mine de ex, socul trage benzina de pe fundul camerei de nivel constant, are camera de barbotaj separat, si astfel e independent de nivel. Acul de dozaj eu nu l-as ridica din prima, fiindca plusul de putere o sa acopere probabil problema o vreme, pana colegul vine cu intrebarea "de ce e bujia neagra"? Eu zic sa-l lasam sa ne mai dea ceva date in plus, sa desfaca un pic pe acolo si sa ne spuna ce a gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salutare,cine ma poate ajuta cu niste sfaturi ,am um ij 5 nu sta larelanti sinu trage decat cu socul putin tras altfel moare mai poate fi aer fals - varianta in care nu se tureaza de nebun. in ce zona stai ? da pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
richont Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Multumesc pentru sfaturi, am rezolvat problema prin curatarea filtrului de aer, schimbat jumatate de carburator (partea cu jicloare). Merge bine ,multumesc inca odata Asfalt uscat mai poate fi aer fals - varianta in care nu se tureaza de nebun. in ce zona stai ? da pm Salut, Eu stau pe sos. Bucuresti-Magurele, mi-ar fi mult mai usor daca mi-ai lasa un nr. de telefon. Merci inca odata de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.