Ancalagon Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 cu siguranta fata de stoc e mai rigida, cursa mai scurta evident, a nu se intelege gresit!, una executata corect lucreaza corespunzator, insa in alt felcele cu amortizor pus central nu mai pun baza mare pe arcurile de la partea de sus(arcurile de la partea de sus au rolul de amortizor -reducerea efectului de "roler coster") ultima intrebare nu o intelg! Se refera la furca springer inversata, adica asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Se refera la furca springer inversata, adica asa: unde mie capul! mai usor de construit, nu la fel de aratoasa insa, se pot folosi arbori originali,procurarea mai usoara si mai ieftina a amortizorului cu arc(telescoape de spate de pe unele mobre mai mici) in imagine atasata furca e cu arcuri sus-jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Stocul e incomparabil mai performant, iar springerul incomparabil mai cool si mai frumos. Mie mi s-a parut springerul mai putin rigid (la torsiune conteaza), clar mai greu de manevrat (daca te legi de unghiul in juguri, apai daca te uiti la springer te doare capul), e de 3 ori mai greu - din nou manevrabilitate dusa. Furcile Harley sunt cele mai tari - mai rigide si bine construite- poate din cauza ca sunt singurele facute pt motoare de fabrica respectand anumite specificatii si parametrii care au in vedere circulatul si nu cum arata - chit ca mie mi se par si cele mai frumoase, dar asta e discutabil. Amortizorul mai vechi de 96 e fix pix, joci basket linistit pe drum cu roata din fata. Dupa '99 cred ca au lungit o idee jocul si au permis telescopului (amortizorului) sa lucreze mai bine. Nu e nici macar jumate din ce poate face o furca adevarata, dar deja e acceptabil. Lasand astea la oparte, nimic nu se compara cu lookul unui springer! Eu in fiecare saptamana pendulez de la bidat obsesiv pe ebay ca sa iau un springer la "bag pixu in ele ca-s scumpe ca dracu si dai banul ca sa iti bagi singur bete in roate" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Stocul e incomparabil mai performant, iar springerul incomparabil mai cool si mai frumos.Mie mi s-a parut springerul mai putin rigid (la torsiune conteaza), clar mai greu de manevrat (daca te legi de unghiul in juguri, apai daca te uiti la springer te doare capul), e de 3 ori mai greu - din nou manevrabilitate dusa. Furcile Harley sunt cele mai tari - mai rigide si bine construite- poate din cauza ca sunt singurele facute pt motoare de fabrica respectand anumite specificatii si parametrii care au in vedere circulatul si nu cum arata - chit ca mie mi se par si cele mai frumoase, dar asta e discutabil. Amortizorul mai vechi de 96 e fix pix, joci basket linistit pe drum cu roata din fata. Dupa '99 cred ca au lungit o idee jocul si au permis telescopului (amortizorului) sa lucreze mai bine. Nu e nici macar jumate din ce poate face o furca adevarata, dar deja e acceptabil. Lasand astea la oparte, nimic nu se compara cu lookul unui springer! Eu in fiecare saptamana pendulez de la bidat obsesiv pe ebay ca sa iau un springer la "bag pixu in ele ca-s scumpe ca dracu si dai banul ca sa iti bagi singur bete in roate" .... Ok. Restul depinde de mine. Multumesc pentru sfaturi. Totusi parerea mea e ca modelul inversat merge mai bine la modele hardcore, cu furca lunga.. Sa vad partea financiara. Daca incepem ceva, va tin la curand. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Stocul e incomparabil mai performant, iar springerul incomparabil mai cool si mai frumos.Mie mi s-a parut springerul mai putin rigid (la torsiune conteaza), clar mai greu de manevrat (daca te legi de unghiul in juguri, apai daca te uiti la springer te doare capul), e de 3 ori mai greu - din nou manevrabilitate dusa. Furcile Harley sunt cele mai tari - mai rigide si bine construite- poate din cauza ca sunt singurele facute pt motoare de fabrica respectand anumite specificatii si parametrii care au in vedere circulatul si nu cum arata - chit ca mie mi se par si cele mai frumoase, dar asta e discutabil. Amortizorul mai vechi de 96 e fix pix, joci basket linistit pe drum cu roata din fata. Dupa '99 cred ca au lungit o idee jocul si au permis telescopului (amortizorului) sa lucreze mai bine. Nu e nici macar jumate din ce poate face o furca adevarata, dar deja e acceptabil. Lasand astea la oparte, nimic nu se compara cu lookul unui springer! Eu in fiecare saptamana pendulez de la bidat obsesiv pe ebay ca sa iau un springer la "bag pixu in ele ca-s scumpe ca dracu si dai banul ca sa iti bagi singur bete in roate" .... de grea e mai grea fara discutii, insa manevrabilitatea e ok!cel putin la furca construita de mine vorbim de nipru- cu furca originala pe la 90 la ora oscila ca si raciturile in farfurie, apoi am montat fruca de pe un IJ junker modelul cu frina pe disc, manevrabilitate scazuta, la fel vibra de la o anumita viteza. springerul ce mi l-am construit eu, numa sa duca motorul acuma cit mai sus, cu cit am viteza mai mare cu atit e mai stabila, e ca un tanc la furca mea rake-ul l-am scos aproape de "0" depinde insa si de roata de diametru ei de grosimea gumei, etc. care afecteaza manevrabilitatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borceaclaudiu_gabriel Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Pretul e bun, dar eu le vreau un pic mai innalte, in jur de 15 cm, grosimea tevii la ghidon e de 25,4 .Te anunt eu cand sa te apuci de ele, am o problema cu permisul si stau intr-o hotarare judecatoreasca, cand or sa zica astia ca mi-l ridica te-am sunat sa te apuci de treaba, ca o trag pe dreapta, sunt sigur ca pierd procesul. Salutari inca odata. m-ar interesa un ghidon dragbar 22mm si la ce pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 m-ar interesa un ghidon dragbar 22mm si la ce pret Comandă de la Louis, de pe catalog. Sunt cam la vreo' 50 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.