bavareze Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salutare, nu am mai facut asta niciodata si nici nu am manualul de reparatii la indemana. dar banuiesc ca in general furcile sunt toate cam la fel. asadar - ce si cum trebuie sa fac ca sa schimb simeringurile si arcurile fata la un bmw k75. simptome: suspensie prea moale, urme de ulei pe furca. de asemenea, ar fi util sa aflu si cam ce ar trebui sa cumpar. lista de piese si diagrama este aici: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Mai...sp?mospid=47902 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 in general se schimba doar semeringirile si uleiu(atentie trebuie sa sti cat ulei trebuie si de care 15w ,10w,5w)poti cumpara toate astea de la may moto magazinul din cotroceni dute cu semeringul vechi si sigur gasesti spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bavareze Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 in general se schimba doar semeringirile si uleiu(atentie trebuie sa sti cat ulei trebuie si de care 15w ,10w,5w)poti cumpara toate astea de la may moto magazinul din cotroceni dute cu semeringul vechi si sigur gasesti spor la lucru am inteles asta, dar cum se schimba. asta era intrebarea principala. cat despre arcuri, le am deja cumparate si stiu sigur ca cele vechi sunt mult prea slabe. merci, radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Daca la K75 nu e cine stie ce ciudatenie la furca si nu cred, nu e mare filozofie. Dai jos furca desfaci surubul din capatul superior de pe ambi craci si astfel scoti arcurile. Simeringurile se scot in doua feluri : 1. prin distrugerea lor , dar e operatiune mai usoare adica le scoti cu o surubelnita diind o gaura in ele si iti faci un pic de parghie si tragi de ele in sus. 2: trebuie sa desfaci surubu din capatul inferior si ar trebui sa iasa un segment din furca afara si astfel poti scoate simeringu. ( eu unu nu am reusit prin metoda 2 , nu am putut disface surubu de jos.) Dar cauta un manual si ar trebuii sa scrie destul de clar. PS . cand asamblezi furca vezi sa le pui in aceeasi ordine. Si vezi ca arcurile intra intr-o anumita pozitie , adica cu un anumit capat in jos ca nu sunt la fel intr-un capat si in celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salutare, nu am mai facut asta niciodata si nici nu am manualul de reparatii la indemana. dar banuiesc ca in general furcile sunt toate cam la fel. asadar - ce si cum trebuie sa fac ca sa schimb simeringurile si arcurile fata la un bmw k75. simptome: suspensie prea moale, urme de ulei pe furca. de asemenea, ar fi util sa aflu si cam ce ar trebui sa cumpar. lista de piese si diagrama este aici: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Mai...sp?mospid=47902 multumesc! in general se schimba doar semeringirile si uleiu(atentie trebuie sa sti cat ulei trebuie si de care 15w ,10w,5w)poti cumpara toate astea de la may moto magazinul din cotroceni dute cu semeringul vechi si sigur gasesti spor la lucru Intri in orice magazin ce comercializeaza piese pt auto straine si in programul pt BMW apar si piesele de motociclete, pe care in mod sigur le pot aduce; eu asa am procedat si cu piesele si cu consumabile (uleiuri, filtre, bujii, placute de frana etc). Semeringurile parca au costat undeva la 100 ron. Inca ceva, depinde cu ce marca de furca este echipata moto a ta: cu Sachs sau cu Showa! Am un set de semeringuri noi, pe care ti-le donez, ca prima data mi-au adus altele, dar nu din vina baietilor de la magazin, ci pt ca italianul de a avut moto inaintea mea a schimbat telescoapele cu unele de K 75 RT (parca). Asa ca fa rost de codul de se potriveste la tine si daca corespunde cu ce scrie pe ambalajul lor ti-le fac cadou! Daca vrei sa mai discutam cauta-ma la ID mesenger: mishu_canishu@yahoo.com sau la nr de tel din semnatura! Am si manual de reparatii Haynes dar nu am timp sa ti-l copiez, eventual fotografiez paginile cu demontarea telesopelor la rezolutie mare si ti-le dau prin meg, email si te descurci tu dupa aia (printare, lucrezi cu computerul / laptopul langa tine!). Astept sa auzim de bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bavareze Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 multumesc tuturor. mishule, ti-am dat mesaj pe messenger pentru a intra in posesia documentatiei. atat eu cat si motocicleta suntem in los angeles. problema nu este procurarea pieselor ci cum sa le montez repede si bine, fara alte complicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 multumesc tuturor. mishule, ti-am dat mesaj pe messenger pentru a intra in posesia documentatiei. atat eu cat si motocicleta suntem in los angeles. problema nu este procurarea pieselor ci cum sa le montez repede si bine, fara alte complicatii. vei avea nevoie sa stii exact (in manual sau pe site-urile unor producatori de ulei care se respecta ) cati mililitrii de ulei sunt necesari si perna de aer (altfel schimbi arcul de pomana) . La mine,de exemplu, 669ml si 94mm de la nivelul uleiului pana sus in gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bavareze Postat Mai 9, 2009 Autor Share Postat Mai 9, 2009 vei avea nevoie sa stii exact (in manual sau pe site-urile unor producatori de ulei care se respecta ) cati mililitrii de ulei sunt necesari si perna de aer (altfel schimbi arcul de pomana) . La mine,de exemplu, 669ml si 94mm de la nivelul uleiului pana sus in gura adica documentul asta? nu vad sa scrie nimic de perna de aer, doar de ulei. perna de aer nu e ce ramane dupa ce ai pus cat ulei trebuia? FORK_OIL_CAPACITIES_REVISED_10_92.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 adica documentul asta? nu vad sa scrie nimic de perna de aer, doar de ulei. perna de aer nu e ce ramane dupa ce ai pus cat ulei trebuia? ba da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.