bill Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 am schimbat placutele de frana pe spate, la bmw 1200gs si am hotarat sa scot si pistonasele din etrier sa le curat(nu era cazul). normal ca sa scurs si lichidul de frana.am pus la loc, am incercat sa aerisesc, insa din pahar(rezervor)nu a scazut deloc sau prea putin. acum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...! daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 am schimbat placutele de frana pe spate, la bmw 1200gs si am hotarat sa scot si pistonasele din etrier sa le curat(nu era cazul). normal ca sa scurs si lichidul de frana.am pus la loc, am incercat sa aerisesc, insa din pahar(rezervor)nu a scazut deloc sau prea putin. acum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...! daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu Ai făcut presiune în circuit, cu pedala respectiv maneta de frână? Se aeriseÂşte la fel ca orice sistem de frânare. Se face presiune in circuit, se dă drumul la aerisitor, se strânge la loc aerisitorul, se eliberează pedala sau maneta... Âşi tot aÂşa până când iese tot aerul din circuit. Ce poate fi aÂşa de complicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Ai făcut presiune în circuit, cu pedala respectiv maneta de frână?Se aeriseÂşte la fel ca orice sistem de frânare. Se face presiune in circuit, se dă drumul la aerisitor, se strânge la loc aerisitorul, se eliberează pedala sau maneta... Âşi tot aÂşa până când iese tot aerul din circuit. Ce poate fi aÂşa de complicat? Corect! Nu se poate face aerisirea circuitulu de frana doar deschizand aerisitorul.trebuie presiune.Deci apasa pedala de frana,tine-o asa apasata deschide incet aerisitorul pana incepe sa iasa lichid,strange-l inapoi si lasa pedala.Tot asa,cateva cicluri,pana simti ca prinde.La fel si la frana din fata.Atentie la nivelul de lichid .Bine ar fi sa ai o rezerva langa tine dar sa aiba aceiasi specificatie(DOT 4,etc).Daca nu iti prinde frana nici dupa aerisirea corecta inseamna ca iti sunt blocati pistonasele de la etriere.Daca ai scos pistonasele din etrieri afara e cam bai.Le-ai blocat cand le-ai pus inapoi sau garniturile care asigura etansietatea sunt agatate la introducere.Aceste pistonase de obicei la curatare se scot doar pana la limita maxima din etrier,nu se scot de tot si asa se curata.Desfa-le si vezi daca culiseaza la rece doar prin apasare mai energica.Nu le bate cu nimic,sunt sanse sa le strici.Bafta! Editat Mai 10, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 uite-te aici cum se face; sunt si alte articole care ti-ar putea folosi; daca nu iti merge, fa-ti user si daca crezi ca dureaza prea mult validarea, zi si iti trimit eu articolol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 uite-te aici cum se face; sunt si alte articole care ti-ar putea folosi; daca nu iti merge, fa-ti user si daca crezi ca dureaza prea mult validarea, zi si iti trimit eu articolol. ABS Reset 1100/1150 GS ABS Reset Procedure (26 KB PDF). ABS Startup Rewire GS ABS-II Startup Rewire Instructions by Mick McKinnon (16 KB html). ABS-3 Service How To Bleed BMW's 'Power Brakes' by Dana Hager (1.4MB PDF). ABS-3 Service Tool Make A 'Power Brake' Filling Adapter Tool by Dana Hager (671 KB PDF). Airhead Buyers Guide Airhead-that-isn't-currently-running Buyers Guide (36 KB doc). BMW Switch Rehab Dr Ducks BMW Switch rehab 12 step program (68 KB html). BMW Tech Terms Germant to English Translation of Schematic Tech Terms (65 KB PDF). BFD-rear How To Replace The Rear Brake Pads On The GS (1.1 MB PDF). Cam Chain Tensioner Swap Detailed Photo Journal Thread For Oilheads (112 KB html). Cam Chain Tensioner Parts Oilhead Cam Chain Tensioner Parts Thread (832KB PDF). Changing Oil on an LC4 How To Change The Oil And Filter On A KTM LC4 (1.3 MB PDF). F-650 Dakar Service Dakarboy Shows You How (w/pics) To Do A 12K Service On A 650 Dakar Final Drive R & R R-dubb & Ricky's Do's And Don'ts For Changing The Final Drive. Garage Opener Wiring A Garage Door Opener To Your R11xx. (188 KB PDF) GS FD Big Bearing swap Manual on Changing the Final Drive Big Bearing (124 KB PDF). GS Hand Grip Swap GS Hand Grip Replacement by Mike O (html document) GSOIA GS Shock Install and Adjustment (3.4 MB PDF). GS Sidestand Interlock Bypass 4 Dummies GS Side Stand Safety Interlock Bypass 4 Dummies by DrData (1.7 MB PDF). GS Speedo Fix GS Speedometer Accuracy Fix Thread (html document) GS Throttle Cable Swap GS Throttle Cable replacement by Mike O (html document) GS Windscreen FAQ Amazing Resource For Solving Buffetitis. GS Windscreen Thread Amazing Thread Associated With The Windscreen FAQ, Above. Home Made ParaLever Tool Instructions and pics on making a Paralever assembly tool (html doc). Installing Pro Tapers How To Get REAL Handlebars On Your GS. Iron Butt Wisdom Long Distance Riding Wisdom From The Masters. KLR Alternator Mod Alternator upgrade for KLR (128 KB PDF). KLR DIY LED Aux Lights KLR DIY LED Aux Light Mod (html doc). KLR Doohickey Mod KLR Doohickiy Mod (3.1MB pdf doc). KLR LED Tail Light Mod KLR LED Tailight Mod (html doc). KLR Subframe Mod KLR Subframe drill thru mod (html doc). LC4 Bearing How To How to replace the LC4 left side main shaft bearing (710 KB PDF). LC4 Valve Inspection How To Inspect The Valves On A KTM LC4 In 3 Steps (930 KB PDF). LC4 Water Pump Rebuild How to rebuild the LC4 Water Pump by LC4 Pilot (120 KB HTML). Motorcycle FAQ Timberwoof's FAQ On Motorcycling In General. OGSWTT Oilhead GS Spoke Wheel Tightening and Truing (90k PDF). Oilhead Fork Seal Replacment HTML document of thread with pics (28 KB html). Oilhead Maintenance PDF Manual by Carl Kulow (92 KB PDF). Oilhead Starter Mod HTML document of mod to help jump start the bike (124 KB html). Oilhead Timing the easy way HTML document of procedure by poolside (36 KB html). Oilhead Valve Adjustment Oilhead Valve Adjustment browser doc (364 KB HTML). OREPAD Oilhead Rocker Endplay Adjustment For The R259 Engine (780 KB PDF). OVAD Oilhead Valve Adjustment for Dummies (763 KB PDF). Ozzie Theme Song Understanding The Ozzies (and fish) On ADVrider (MP3 file). Pennytech side cases w/pics Build your own side cases by Hondo (360 KB html). R11xx Tranny Rebuild w/pics Detailed Tranny Rebuild with Pictures (432 KB html). R1150GS Fuel Gauge Repair How To Fix A Sticking Fuel Gauge (112 KB html). R1150 Starter Post Install How to Install a Starter Direct Connector by Tony DeLorenzo (324 KB PDF). R12 Cannisterectomy Removing the Cannister on a R1200ADV by Tony DeLorenzo (560 KB PDF). R12GS 2 GSA Tank Swap Instructions on fitting a GSA tank on a GS (560 KB PDF). R12GS Final Drive Fluid Change Photo instructions on changing the R12GS final drive oil (html document). R259 Crank Angle Sensor Diagnosis/Repair Of The Hall Effect Sensor by Dana Hager (1.4 MB PDF). R259 Ignition Test Box Make Your Own Ignition Timimng Test Box by Dana Hager (282 KB PDF). R259 TDC Tool Make Your Own TDC Locating Tool by Dana Hager (151 KB PDF). Setting the TPS Setting the TPS on the Oilhead (212 KB PDF). Squeeking Starter Repair Does your BMW have a Squeeking Starter? (536 KB PDF). TBSD Oilhead Throttle Body Synching for Dummies (402 KB PDF). Tire Changer Mods Mods For A Tire Changing Stand For GS Spoked Wheels (180 KB PDF). Tire Changing Thread Neduro's thread that covers tire changing with pictures (html document). Trip Planning for CA Jeff Munns Trip Planning Guide for Central America (148 KB .pdf document). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 chestia cu aerisitul standard nu tine ...am umblat cat se poate de fin cu pistonasele deci sare ideea cu bulitul lor. aerisirea clasica am facut-o deseori insa aici e cu totul altceva. cred ca e vorba de aerisitul instalatiei de servo sau abs , ceva...cred ca ma duc la "doctor" cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 intrbare pt toti meseriasi care spun ca areisirea se face la fel la toate sistemele de franare; ati vazut vrodata vro unitate de abs desfacuta? pot sa dau eu raspunsul in locul vostru? nuuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) chestia cu aerisitul standard nu tine ...am umblat cat se poate de fin cu pistonasele deci sare ideea cu bulitul lor. aerisirea clasica am facut-o deseori insa aici e cu totul altceva. cred ca e vorba de aerisitul instalatiei de servo sau abs , ceva...cred ca ma duc la "doctor" cu ea... de ce nu tine? ai incercat si cu contactul pus, sa ai unitatea abs in functiune? desi, sistemul de franare trebuie sa mearga si cu motorul oprit, fara contact. intrbare pt toti meseriasi care spun ca areisirea se face la fel la toate sistemele de franare;ati vazut vrodata vro unitate de abs desfacuta? pot sa dau eu raspunsul in locul vostru? nuuuuuuu intrebare pentru tine: cine crezi ca te baga in seama? Editat Mai 12, 2009 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 intrbare pt toti meseriasi care spun ca areisirea se face la fel la toate sistemele de franare;ati vazut vrodata vro unitate de abs desfacuta? pot sa dau eu raspunsul in locul vostru? nuuuuuuu in afara de nota de sarcasm ...bine meritata omul are mare dreptate spre durerea noastra motocicleta a devenit prea computerizata la bmw cu abs chiar se face mai greu aceasta treaba si nu de catre oricine in coltul blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 chestia cu aerisitul standard nu tine ...am umblat cat se poate de fin cu pistonasele deci sare ideea cu bulitul lor. aerisirea clasica am facut-o deseori insa aici e cu totul altceva. cred ca e vorba de aerisitul instalatiei de servo sau abs , ceva...cred ca ma duc la "doctor" cu ea... Aerisirea trebuie facuta si de la centrala ABS daca a intrat aer in instalatie. Este foarte normal sa ti se slabeasca si fata, din cate stiu eu 1200 gs'ul are frana combinata (apesi pe una si le pune pe amandoua) In ptimul rand trebuie sa stii ca trebuie amorsata fiecare instalatie incepand de la pistonas/ maneta, si mergand pe circuit via centrala ABS pana la ertier. Centrala ar trebui sa aiba 4 conducte; 2 pt roata fata, 2 pt roata spate; una care baga lichid de la maneta Trebuie desfacute conductele una cate una ca sa vezi pe unde impinge lichid in centrala si pe unde il da afara din centrala. Pe orificiul pe unde da afara din centrala trebuie facut vacuum - eu cu un prieten am folosit metoda "degetul pe gaura si pompe la maneta" - genul cum se fac la aerisirea clasica pana cand a iesit tot aerul si nu mai scotea decat lichid. Pentru a umple instalatiile (la mobra la care am facut asta instalatia era goala) am mai folosit si un artificiu; adica am bagat cu o seringa si un furtunas lichid in instalatia dintre etrier si centrala ABS via surubul de aerisire; not nice but it works... Parerea mea...daca poti ...adu-o la AB sa faca aerisirea cu scula lor minune....E prea mult de munca si foarte multi nervi, lichid de frana peste tot... nervi iar intrbare pt toti meseriasi care spun ca areisirea se face la fel la toate sistemele de franare;ati vazut vrodata vro unitate de abs desfacuta? pot sa dau eu raspunsul in locul vostru? nuuuuuuu Tin sa te contrazic... Pe de alta parte, raspunsul tau relativ vag si sarac in detalii, imi spune ca ai mai facut un post pe forum...sa-l stapanesti sanatos...e inutil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 Aerisirea trebuie facuta si de la centrala ABS daca a intrat aer in instalatie. Este foarte normal sa ti se slabeasca si fata, din cate stiu eu 1200 gs'ul are frana combinata (apesi pe una si le pune pe amandoua) In ptimul rand trebuie sa stii ca trebuie amorsata fiecare instalatie incepand de la pistonas/ maneta, si mergand pe circuit via centrala ABS pana la ertier. Centrala ar trebui sa aiba 4 conducte; 2 pt roata fata, 2 pt roata spate; una care baga lichid de la maneta Trebuie desfacute conductele una cate una ca sa vezi pe unde impinge lichid in centrala si pe unde il da afara din centrala. Pe orificiul pe unde da afara din centrala trebuie facut vacuum - eu cu un prieten am folosit metoda "degetul pe gaura si pompe la maneta" - genul cum se fac la aerisirea clasica pana cand a iesit tot aerul si nu mai scotea decat lichid. Pentru a umple instalatiile (la mobra la care am facut asta instalatia era goala) am mai folosit si un artificiu; adica am bagat cu o seringa si un furtunas lichid in instalatia dintre etrier si centrala ABS via surubul de aerisire; not nice but it works... Parerea mea...daca poti ...adu-o la AB sa faca aerisirea cu scula lor minune....E prea mult de munca si foarte multi nervi, lichid de frana peste tot... nervi iar da, THC,ma consider mai indemanos, insa , aici se pare ca e mai complicat si e bine sa nu ma hazardez. nu se compara cu schimbul de ulei, schimbatul, si atat , a placutelor... am programare joi la AB. DANKE! numai faptul ca nu am sculele neesare si nici metoda concreta m-a facut sa aleg varianta simpla chiar daca e mai costisitoare. mai am frana pe fata si sper sa n-o duc pe remorca, o sa merg mult mai preventiv... asta e. multumesc pt atentia acordata la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Aerisirea trebuie facuta si de la centrala ABS daca a intrat aer in instalatie.Este foarte normal sa ti se slabeasca si fata, din cate stiu eu 1200 gs'ul are frana combinata (apesi pe una si le pune pe amandoua) In ptimul rand trebuie sa stii ca trebuie amorsata fiecare instalatie incepand de la pistonas/ maneta, si mergand pe circuit via centrala ABS pana la ertier. Centrala ar trebui sa aiba 4 conducte; 2 pt roata fata, 2 pt roata spate; una care baga lichid de la maneta Trebuie desfacute conductele una cate una ca sa vezi pe unde impinge lichid in centrala si pe unde il da afara din centrala. Pe orificiul pe unde da afara din centrala trebuie facut vacuum - eu cu un prieten am folosit metoda "degetul pe gaura si pompe la maneta" - genul cum se fac la aerisirea clasica pana cand a iesit tot aerul si nu mai scotea decat lichid. Pentru a umple instalatiile (la mobra la care am facut asta instalatia era goala) am mai folosit si un artificiu; adica am bagat cu o seringa si un furtunas lichid in instalatia dintre etrier si centrala ABS via surubul de aerisire; not nice but it works... Parerea mea...daca poti ...adu-o la AB sa faca aerisirea cu scula lor minune....E prea mult de munca si foarte multi nervi, lichid de frana peste tot... nervi iar Tin sa te contrazic... Pe de alta parte, raspunsul tau relativ vag si sarac in detalii, imi spune ca ai mai facut un post pe forum...sa-l stapanesti sanatos...e inutil... nu raspunsul lui e inutil, el e inutil intru totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.