uzunu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Pe scurt, vreau o motocicleta noua, ieftina si economica pe care sa pun multi km (minim 45km/zi, 24 de zile pe luna, atat timp cat nu-i gheata pe asfalt). De asemenea, sa poata fi folosita si de o fata incepatoare. Mi-as dori niste pareri de utilizatori in special la capitolul frane si confort. De asemenea, as vrea sa stiu daca cineva a incercat vreodata sa puna pe sistemul electric al vreunei mobre de 125 manere incalzite si vesta electrica (poate chiar doua ). Sunt destul de familiar cu performantele unui 125 si am avut de cand am carnetul numai pe motoare racite pe aer. CBF + carena, roti de 17, motorul de pe CG (aparent indestructibil) CBF - arata destul de urat, bord fara turometru, suspensii ieftine YBR + arata ok, bord cu turometru, cu 300E mai ieftin, kick + electric YBR - n-are carena, roti de 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Eu zic CBF , am citit articoul despre ea in Univers Moto si chiar am ramas uimit . Acum nu stiu cat la suta o fi chestie de marketing si cat o fi pe bune ... Pe YBR 250 am dat examenul practic si mi-a placut cutia de viteze foarte prompta si pozitia ... Editat Mai 10, 2009 de Thug-R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) CBF as alege si eu, arata mai bine ca YBR (parerea mea) si are inca 2-3 caluti in plus parca E normal sa nu aibe turometru pe bord, e un fel de naked. Editat Mai 10, 2009 de frN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 CBF ar fi si alegerea mea pe hartie, in principal pentru consumul raportat mai redus si carenaj. Dar mai e un aspect: service-ul de reprezentanta. Asta deoarece tin la garantie. Cat costa o revizie? Ceva probleme pe care voi le-ati avut la dealeri? Urmeaza sa fac si cate un test-ride si ma hotarasc mai apoi. Diferentele de putere sunt infime, cu atat mai mult cu cat trecerea o sa se faca de la 97Nm la 10Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) CBF ar fi si alegerea mea pe hartie, in principal pentru consumul raportat mai redus si carenaj. Dar mai e un aspect: service-ul de reprezentanta. Asta deoarece tin la garantie. Cat costa o revizie? Ceva probleme pe care voi le-ati avut la dealeri? Urmeaza sa fac si cate un test-ride si ma hotarasc mai apoi. Diferentele de putere sunt infime, cu atat mai mult cu cat trecerea o sa se faca de la 97Nm la 10Nm Baietii care eu testat CBF`u spuneau ca i-a prins radaru cu 135 are 13,5 cp . E destul de scumpa Honda la piese , de exemplu un semnal e 350 ron ... Cu primele 3 revizii nu cred ca o sa treceti de 50 ron . Eu la Yamaha am dat 50 ron la 1.000 km si 6.000 km Dar am un prieten care la 6.000 i-a schimbat si filtru de aer si bujie si nu mai stiu ce si a dat 250 ron . Acelasi motor acelasi service. Puteti sa luati in considerare si faptul ca YBR`ul se produce de mai mult timp si s-ar putea sa fie mai "compact" la unele aspecte ... Eu as alege CBF. Bafta la alegere ! Editat Mai 10, 2009 de Thug-R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Cred ca despre mine era vorba , la revizie la 6000 am dat 400 ron , si eu tot CBF as alege ...cum se zice : honda-i honda. bafta la alergere. Editat Mai 10, 2009 de zvast!c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Cred ca despre mine era vorba , la revizie la 6000 am dat 400 ron , si eu tot CBF as alege ...cum se zice : honda-i honda. bafta la alergere. Asa , 400 Ron . Termina-te cu Honda e Honda . Yamaha a castigat Le Mans 24 H anu` asta Va rog sa nu stricati si topicu` asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 In primul rand, persoana a II-a singular, nu plural. Ma faci sa ma simt batran si, culmea, chiar nu-s In al doilea, ma asteptam la scoruri mai mari pentru o revizie. Iar piesele cu siguranta nu pot fi mai scumpe ca la BMW. Am dat peste un tip care zicea ca el trebuie sa-si puna bateria la incarcat de 3-4 ori pe an (parca la YBR). Voi patiti chestii de genul asta? Sa nu fie alternatorul suficient de puternic (am citit de 170W) incat sa tina electrica motorului fara a fi nevoie de baterie? Ar trebui sa-mi iau gandul de la manere incalzite si veste electrice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Ar fii ceva sa fara certuri topicu' asta...macar asta Ontopic : Eu sincer mi-as lua' cbf , imi place foarte mult ca aspect , insa e prima care o scot si cum zice si thug mai sus ybr-ul poate sa fie mai compact , pana la urma faza cu manerele , cred ca poti pune manere incalzite la orice motoreta daca e... Eu atata am dat la revizie la 6000 km , au fost mai multe , filtru' benzina , filtru aer , ulei , bujie ... astept la 12.000 sa vad ce o mai fi atunci ... Editat Mai 10, 2009 de zvast!c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 zvast!c, Honda are experienta de vreo 30 de ani cu motorul care-i acum pe CBF, doar ca inainte era pus pe CG. Astept sa se mute 'onda in locatia noua sa ma dau cu motoreta. Pana atunci, o sa-ti stresez pe aia de la Dual-Tours. Si multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 zvast!c, Honda are experienta de vreo 30 de ani cu motorul care-i acum pe CBF, doar ca inainte era pus pe CG. Astept sa se mute 'onda in locatia noua sa ma dau cu motoreta. Pana atunci, o sa-ti stresez pe aia de la Dual-Tours. Si multumesc pentru raspunsuri Motorul poate e de mult timp , dar acum este pus pe un alt cadru cu alte suspensii , frane , etc . YBR`ul a ramas cam la fel de la inceput . Pariez ca la Yamaha sunt mai ieftine piesele decat la Honda . Eu la R125`ul meu n-am avut nicio problema cu pornirea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Sigur sunt mai ieftine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Manere incalzite am avut eu la un cbr de 125 , nu am avut probleme cu ele , doar ca le porneam numa cand porneam si motorul ca sa nu consume baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.