Sari la conținut

Accident 20:00 Romana


sebastiansss
 Share

Postări Recomandate

Zic si eu,daca circuli pe o banda goala in fata (avand si ceva viteza si 70 ajung) si din banda alaturata iti intra unul in scurt si-ti franeaza ,se alege praful de distanta de franare suficienta pe care o aveai pana in acel moment.Fiecare cu flerul si intuitia lui in astfel de situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma oameni buni, chestia cu franatul fara motiv se refera cand ai 100km /h...si pui frana brusca...fara motiv.

serios? unde scrie asta? ai auzit vreodata despre principiul ca nimeni nu are voie sa adauge la lege, adica ce faci tu aici?

 

in ce priveste speta in sine, mi se pare ridicol sa spui ca ar fi culpa exclusiva a motociclistului pt ca n-a pastrat distanta regulamentara, cel putin daca se poate proba ca lucrurile s-au intamplat asa cum a spus anette.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios? unde scrie asta? ai auzit vreodata despre principiul ca nimeni nu are voie sa adauge la lege, adica ce faci tu aici?

 

in ce priveste speta in sine, mi se pare ridicol sa spui ca ar fi culpa exclusiva a motociclistului pt ca n-a pastrat distanta regulamentara, cel putin daca se poate proba ca lucrurile s-au intamplat asa cum a spus anette.

Lovitul din spate e o chestie des intalnita. cred ca sunt f multi carora li s-a intamplat. Si eu am lovit usor....si eu am fost lovit usor....dar eram cu masina. Singura situatie in care soferita e vinovata ar fi cea in care nu-i functionau stopurile pe frana. In rest, ca vrei tu sa interpretezi legea in asa fel incat sa ma convingi ca un mare bec rosu aprins pe c.urul unei masini din fata nu trebuie sa ma atentioneze ca ar fi cazul sa pun frana e treaba ta. Eu te-as sfatui ca in astfel de cazuri sa actionezi mai intai frana...si cand ai reusit sa opresti, sa te intrebi ce motiv a avut cel din fata sa franeze...si nu in ordine inversa ca s-ar putea sa nu sfarsesti bine.

 

LE: becul rosu din spate se cheama "stop pe frana" iar principul de functionare nu se bazeaza pe o schema logica in care intervine "daca" cu cele doua ramuri, daca legea permite, se aprinde si actioneaza frana, daca legea considera ca nu ai motive sa franezi, becul se aprinde doar la misto si frana nu actioneaza. Atfel s-ar fi chemat "stopul de frana microsoft"

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: becul rosu din spate se cheama "stop pe frana" iar principul de functionare nu se bazeaza pe o schema logica in care intervine "daca" cu cele doua ramuri, daca legea permite, se aprinde si actioneaza frana, daca legea considera ca nu ai motive sa franezi, becul se aprinde doar la misto si frana nu actioneaza. Atfel s-ar fi chemat "stopul de frana microsoft"

Mai exista o situatie din pacate prea frecventa: pe banda I merg eu cu 20Km/h, pe banda doi mergi tu cu 60Km/h si fix inainte sa treci pe langa mine schimb banda cu un foarte scurt semnal si franez total. Te faci afis pe portbagajul meu. Poti sa vii cu 'nspe martori sau probe video, vei fi scos vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o situatie din pacate prea frecventa: pe banda I merg eu cu 20Km/h, pe banda doi mergi tu cu 60Km/h si fix inainte sa treci pe langa mine schimb banda cu un foarte scurt semnal si franez total. Te faci afis pe portbagajul meu. Poti sa vii cu 'nspe martori sau probe video, vei fi scos vinovat.

exista posibilitatea asta, daca aici asha stau lucrurile si se poate dovedi....atunci soferita e vinovata ptr ca se aplica legea cu distranta intre semnalizarea manevrei si efectuarea ei si faptul ca nu s-a asigurat. In cazut manevrei de franare, regulamentul nu prevede sa te uiti in spate dupa motociclisti inainte sa apesi pedala de frana. Dar eu nu am inteles asta. Daca semnalizarea schimbarii directiei de mers nu se face automat, conducatorul vehicolului fiind responsabil ptr acest lucru, semnalizarea manevrei de franare se face automat, si de accea nu prea se interpreteaza vinovatia in aceste cazuri. In afara de avocati care ar incerca sa interpreteze si acest lucru, uneori cu motivatii puerile, alteori ca in cazul de fata spunandu-mi ca sunt ridicol in ceea ce sustin fara a aduce nici un argument.

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista in Codul Rutier notiunea de distanta regulamentara , exista cea de "distanta suficienta" in vederea evitarii unei coliziuni. Absolut arbitrar.

 

Oricum o decizie de genul asta poate fi contestata in baza a cel putin trei articole din Codul Rutier referitoare la manevre.

 

Daca cumva ajungeti in situatia asta si va scoate militia vinovati nu semnati niciun fel de p.v fara obiectiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...