Sari la conținut

probleme racire?


daddyf12
 Share

Postări Recomandate

salut!! De curand mi-am schimbat carburatorul stock de 12 cu unul de 17,5...cel stoc mi se spus de la service ca s-a stricat...in fine...acum am ceva probleme...scuterul imi consuma 6 % cu noul carburator(inainte consuma 3%)..si mai este o problema....daca merg vreo 15 km continuu toba se incalzeste extrem de tare(presupun ca arderea este prea mare iar gazele nu se mai pot elimina ca inainte)..dupa ce mi se incalzeste toba scuterul nu mai are putere....pls help...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai montat tu carburatorul? scuterul e stock?

ce alte simptome mai are?

eu presupun ca nu e setat bine carburatorul. am avut si eu consum de 6 litri ku carb de 17.5 la inceput. dupa ce i-am dat de capat imi consuma 3,4l/100km.

pentru inceput vezi ce model de carburator e (phbn, phbg, phva cu soc manual sau automat) si ce jiclor si ac are acum.

 

succes :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba asa trebuie sa se incinga.

 

 

 

cand se incinge si nu mai trage se simte cel mai mult la scuterele cu racire pe aer , motorul fiind uzat ,la temperaturi mari se dilata segmenti nu mai face compresie si nu mai trage ... , dar e cam aceasi chestie si al cele cu racire pe apa.. , cand se incinge nu mai trage etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai montat tu carburatorul? scuterul e stock?

ce alte simptome mai are?

eu presupun ca nu e setat bine carburatorul. am avut si eu consum de 6 litri ku carb de 17.5 la inceput. dupa ce i-am dat de capat imi consuma 3,4l/100km.

pentru inceput vezi ce model de carburator e (phbn, phbg, phva cu soc manual sau automat) si ce jiclor si ac are acum.

 

succes :D

 

 

 

carburatorul l-au montat niste baieti de la un service....scuterul este 100 % stock..carb e cu soc electronic...tu ce ai facut de nu iti mai consuma mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba asa trebuie sa se incinga.

 

 

 

cand se incinge si nu mai trage se simte cel mai mult la scuterele cu racire pe aer , motorul fiind uzat ,la temperaturi mari se dilata segmenti nu mai face compresie si nu mai trage ... , dar e cam aceasi chestie si al cele cu racire pe apa.. , cand se incinge nu mai trage etc.

 

"la temperaturi mari se dilata segmenti nu mai face compresie" :D :P

daca se dilata segmentii compresia kreste, pentru ca se etanseaza mai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba asa trebuie sa se incinga.

 

 

 

cand se incinge si nu mai trage se simte cel mai mult la scuterele cu racire pe aer , motorul fiind uzat ,la temperaturi mari se dilata segmenti nu mai face compresie si nu mai trage ... , dar e cam aceasi chestie si al cele cu racire pe apa.. , cand se incinge nu mai trage etc.

 

 

 

 

motorul nu este uzat...am 200 de km cu segmentii..abia l-am segmentat..iar toba nu mi se incingea in halul asta inainte sa schimb carburatorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul l-au montat niste baieti de la un service....scuterul este 100 % stock..carb e cu soc electronic...tu ce ai facut de nu iti mai consuma mult?

l-am setat cum se cuvine.

 

cum merge scooterul? nu tusheste sau stranuta? :D sau accelereaza prea bine in skimb se incinge foarte repede? nu skuipa ulei pe toba? face fum? ce jiclor ai akum? si ce ac (needle) ? socul e conectat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am setat cum se cuvine.

 

cum merge scooterul? nu tusheste sau stranuta? :D sau accelereaza prea bine in skimb se incinge foarte repede? nu skuipa ulei pe toba? face fum? ce jiclor ai akum? si ce ac (needle) ? socul e conectat?

 

 

scuterul merge bine...se accelereaza bine dar ti-am zis in 10 km se incinge de nu mai am ce face cu el...ulei nu scuipa...fum scoate la greu..inainte nu scutea...nu stiu ce jiglor am..si nici ac nu stiu...socul e conectat

 

 

ma gandeam sa ii dau o gaura in toba..poate asa elimina gazele mai usor...ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti infundata toba . asa am patit si eu .... scotea un fum de nu mai vedeai nimic in spate . Sfatul meu , pune toba pe foc si las-o sa arda . Dupa ce ai scos-o de la ars , o lasi sa se raceasca , dupa aia dai cu un lemn pe ea si o sa vezi cum cad niste bucati negre :D asa am facut si eu si nu mai scoate fum :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti infundata toba . asa am patit si eu .... scotea un fum de nu mai vedeai nimic in spate . Sfatul meu , pune toba pe foc si las-o sa arda . Dupa ce ai scos-o de la ars , o lasi sa se raceasca , dupa aia dai cu un lemn pe ea si o sa vezi cum cad niste bucati negre :D asa am facut si eu si nu mai scoate fum :P

 

 

am uitat sa spun ca am ars si toba...si chiar era curata:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun ca am ars si toba...si chiar era curata:D

 

verifica daca ajunge uleiul pina la carburator.

daca e totul in regula ku asta atunci presupun ca ai un jiclor prea mare.

nu te-ash sfatui sa faci vreo skimbare ireversibila la toba. mai bine gaseshte pe cineva cu toba compatibila si incearc-o.

ai taiat apendexu de pe toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ventilator as putea sa imi pun si eu la o honda dio aditional de cel pentru racire... sunt obsedat de racire buna si as vrea sa stiu daca ii pot monta un ventilator aditional in partea opusa sau in fatza, spate... ma gandeam la unu de pc dar nu stiu daca poate fi expus la intemperii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"la temperaturi mari se dilata segmenti nu mai face compresie" :unsure: :cheers:

daca se dilata segmentii compresia kreste, pentru ca se etanseaza mai bine!!!

 

atunci se intampla altceva cu segmenti aia si pierde compresia .. , nu mai stiu exact cvantul credeam ca ''dilata*''

 

 

 

 

 

 

 

daca ai schimbat doar segmenti e ca o treaba neterminata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca ungere are pt ca ulei imi consuma...dar scoate un fum negru...nu stiu dc cred ca arde prea mult

 

presupun ca are loc o ardere prea bogata in combustibil. adika nu-i ajunge aer => nu arde toata benzina => fum negru => se supraincalzeste + consuma combustibil aiurea (mai exact: il arunca pe tseava aiurea) => creste consumul.

eu zic sa pui in jicler mai mic sau sa cobori acul cu 1-2 nivele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acul este greu de coborat..as putea sa il cobor eu...ce se intampla daca il cobor:P:P

acul dozeaza combustibilul la diferite deskideri ale klapetei. atunci cand il kobori, inkizi un pik din kombustibil.

pentru ca sa ajungi la ac trebuie sa desfaci carburatorul. desurubezi capacul de deasupra ( unde intra cablul de la acceleratie) si skoti de acolo tot ansamblul arc, clapeta,ac. ca sa il dezmembrezi trebuie sa skoti cablul de la acceleratie din lagarul sau in klapeta. dupa ce ai skapat de cablu si de arc, scoti acul. te uiti atent la el si vei observa ca are un mic restrictor (ca un mic inel) si 5 (4 la unele sau una la cele neregulabile) pozitii. il skoti de la lokul lui si il pui cu una mai sus (2 daca e cazul). ridicand inelul kobori acul. asamblezi la lok tot si vezi kum merge asa.

Editat de koyotina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ventilator as putea sa imi pun si eu la o honda dio aditional de cel pentru racire... sunt obsedat de racire buna si as vrea sa stiu daca ii pot monta un ventilator aditional in partea opusa sau in fatza, spate... ma gandeam la unu de pc dar nu stiu daca poate fi expus la intemperii.

astazi mi-am montat un ventilator luat dintr-o sursa de PC.

maine sper sa il pun in functiune, nu ma hotarasc daca sa il pun direct pe baterie sau prin vreun buton de la comenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi mi-am montat un ventilator luat dintr-o sursa de PC.

maine sper sa il pun in functiune, nu ma hotarasc daca sa il pun direct pe baterie sau prin vreun buton de la comenzi.

 

 

 

 

dc nu pui niste poze sa vedem si noi ce ai facut...eu zic sa il legi pe contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc nu pui niste poze sa vedem si noi ce ai facut...eu zic sa il legi pe contact

ma gandeam sa il leg pe pozitie. cand am nevoie de ventilator mut butonul pe pozitie si porneste.

poze nu prea am cum sa ii fac pentru ca nu se vede ventilatorul, e pus pe interiorul radiatorului si in jurul lui sunt carenle. o sa incerc totusi poate reusesc o poza ceva.

 

daca il pun pe contact va trebui sa ii mai pun inca un buton in plus sa il tin in permanenta pornit nu se merita ca mai merg si noaptea cand e frig si sta prea rece motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...