Sari la conținut

Am nevoie de indrumari


rieju matrix
 Share

Postări Recomandate

Incep prin a-mi cere scuze de acest topic da chiar nu am timps sa caut

De curand mi-am modificat si eu scuterul/motoreta ce o fi;am pus un set de 80 cc un carb de 21 si finalu dee la esapament de leovince v6 k restu nu s-a potrivit k am comandat-o aiurea .Probleama viteza maxima e f mica undeva la 85 nu conteaaza dak e deal sau vale.Puterea se simte ca s-a marit substantial .

Intrebarea pentru cei care au ceva asemanator este de cat au ei pinionu pe spate k eu nu l-am mai schimbat din lipsa momentana de fonduri si e de 47 dinti ma gandesc ca dak ias pune de 44 dinti oare s-ar vedea la viteza maxima

Inca odata imi cer scuze de topic nou si astept pareri cu top spedu ce se poate face :D

Editat de rieju matrix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a-mi cere scuze de acest topic da chiar nu am timps sa caut

De curand mi-am modificat si eu scuterul/motoreta ce o fi;am pus un set de 80 cc un carb de 21 si finalu dee la esapament de leovince v6 k restu nu s-a potrivit k am comandat-o aiurea .Probleama viteza maxima e f mica undeva la 85 nu conteaaza dak e deal sau vale.Puterea se simte ca s-a marit substantial .

Intrebarea pentru cei care au ceva asemanator este de cat au ei pinionu pe spate k eu nu l-am mai schimbat din lipsa momentana de fonduri si e de 47 dinti ma gandesc ca dak ias pune de 44 dinti oare s-ar vedea la viteza maxima

Inca odata imi cer scuze de topic nou si astept pareri cu top spedu ce se poate face :D

 

daca faci un calcul simplu, rezulta ca viteza ar creste cam pina la 90-91 km/h cu pinionul de 44 de dinti.

 

eu ma indoiesc ca e din cauza pinionului kred ca are limtare la aprindere. ce turatii ai la viteza maxima? si cat invarte in gol?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi urca pana pe la 10500 de ture din 12000 cate am in bord dar inainte sa ii pun kitul urca mai mult .In gol imi urca pana la maxim .

Sau spuneti alte idei sa o fac sa urce mia mult in top speed .Am vazut pe you tube tzr care ajung pana la 120 -130 cu un kit de 80 care sa fie diferenta.Mentionez k filtru sport nu i-am pus ca,cineva mi-a recomandat sa nu ii pun k se duce mai repede kitul

post-39251-1242752224_thumb.jpg

Editat de rieju matrix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic admisia de aer (filtru) + evacuarea...gazele circula prea greu pentru setul si carbul pe care le ai. Finala schimbata nu influenteaza decat sunetul, in rest toba in sine...conteaza mult, mai ales la turatii - ceea ce spui ca lipseste. Daca ii schimbi pinionul, va merge ceva mai repede, dar in panta...mai greu

Editat de Rolly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la mine este ca in toba originala intra un furtun de la filtru de aer care mai trece prin ceva rotund si nenea de la service mi-a zis ca ar fi ceva gen "turbina"la masina :) la toba care o am cea sport nu are asa ceva ar fi vreo problema k eu vreau sa o modific sa o fac cumva sa se potriveasca.

Acum intrebarea dc totusi merge asa de incet nu cred k un filtru si o toba poate sa faca o dif asa mare :P

Daca i-as scoate sitele din cea originala ce efect ar avea :D Astept in continuare pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man...ca si modificare, toba face 50% din schimbari...crede-ma. Ceea ce ai gasit tu acolo este probabil asa-numitul egr sau exhaust gas recirculation, probabil pentru norme de poluare (ce euro e?) care iti baga o parte din gazele de pe teava inapoi in motor pentru a polua mai putin. Nu e o problema sa mergi fara, doar ca in filtru iti baga fortat o parte din aer prin gaze, asa ca trebuie sa dai un debit mai mare de aer folosind un filtru sport. Daca scoti sitele n-ai rezolvat nimic, sitele alea au efect de oglinda, permitand motorului sa-si faca un ciclu complet... eu zic sa incerci sa schimbi toba cu una pentru motorul tau, e foarte greu sa o modifici pentru a da performante 100% ca originala, mai ales ca vrei performante pentru ca de-aia ai kitul si carbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin a modifica toba m-am referit sa o indoi potin k imi intra sub roata, nu altceva, ea se potriveste numa unde se termina inainte sa-i pun finalu vine prost

Filtru de aer sport este special pentru carburator de 21 sau se potrivesc toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai depinde...ele sunt pe dimensiuni in mm, masoara diametrul carburatorului tau la gura de aer si daca iti da o valoare pe langa 3.5 cm sau 35 mm atunci e bine, cam toate sunt asa. Oricum gasesti mai multe marimi, o alegi pe care iti trebuie. N-am inteles cu toba...nu poti prinde finala sau nu poti prinde la iesirea din cilindru? Este foarte important cum o prinzi pentru ca poate sa-ti iasa aer pe-acolo si e destul de nasol. Daca nu se potriveste la prinderea in cilindru trebuie incalzita destul de bine cat sa poti sa o curbezi fara sa o indoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly are dreptate, la un carburator de 21 e OBLIGATORIE schimbarea tobei. si nu toba finala ci tot sistemul de evacuare.

filtrul sport nu e obligatoriu, poti sa te descurci bine si cu cel stock. mult mai probabil ca e de la carburatorul prost setat, care nu asigura un amestec optim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca e "destul de foarte necesar" sa puna un filtru sport. Motorul va avea turatii mult mai mari, gazele vor circula muuult mai repede decat la original si deci va trage si mai mult aer, printr-un filtru stock pentru motor stock neavand pe unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca e "destul de foarte necesar" sa puna un filtru sport. Motorul va avea turatii mult mai mari, gazele vor circula muuult mai repede decat la original si deci va trage si mai mult aer, printr-un filtru stock pentru motor stock neavand pe unde.

din cate s-a mentionat pina acum nu exista o crestere in turatii si deci debitul de aer nu va creste exagerat de mult ca sa necesite un filtru sport. daca ai competente in setarea carburatorului poti sa il faci sa mearga foarte bine si ku filtru stock.

insa, skimbarea filtrului ar putea solutiona partial problema daca ai un jiclor prea mare in carburator si amestecul e bogat.

 

ce alte simptome mai are motorashul? dac deskizi brusk acceleratia nu se inneaca? sau poate fum ... mult?

 

p.s. vezi filtrul de aer stock si masoara diametrul prin care intra aerul in filtru.

Editat de koyotina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se ineaca targe liniar pana la 80 in sprint fum nu scoate deloc dupa ce se incalzeste nush ce sa mai zic nici nu prea ma pricep .Dar cu toba sport ce ar ajuta sa se duca in ture mai mult sau ce ,ca eu asta nu inteleg ,ca la acelasi ture nu paote sa fuga mai repede daca ii schimb toba nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se ineaca targe liniar pana la 80 in sprint fum nu scoate deloc dupa ce se incalzeste nush ce sa mai zic nici nu prea ma pricep .Dar cu toba sport ce ar ajuta sa se duca in ture mai mult sau ce ,ca eu asta nu inteleg ,ca la acelasi ture nu paote sa fuga mai repede daca ii schimb toba nu?

ba da poate si una si alta.

de obicei tobele ku rezonator sunt optimizate pentru anumite turatii si ca rezultat cuplul motorului creste considerabil in acel diapazon optim. pe de alta parte o "respiratie " mai usoara contribuie la cresterea turatiilor maxime. cu 2 tobe diferite difera atit numarul de ture cat si cuplul la aceleasi turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare la cate ture e bine sa mergi la drum lung.Spre ex 9000 de ture constant pe 50 km rezulta motor forjat?Mentionez k are 12000 de ture in bord si la 10000 intra pe rosu

nu shtiu cum stau lucrurile cu kitul tau insa la cilindrul stock 9000 e normal, nu e forjat. la cel sport cred ca redline incepe ku vreo 1000 mai tarziu.

in general la motoarele in 2 timpi daca nu e in roshu atunci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am modificat si pus esapamentu complet abia astept maine sa o testez ca la carte ce am sesizat azi cat am invartit-o potin ca s-a schimbat ff mmult demaraju de vit maxima nu i-am dat ca nu am avut unde.Oricum sa va facetio idee am 43 in treapta a 2 a si acu la turometru mai avea de urcat :unsure: (binenteles dupa indicatoru din bord)

Acum alta intrebare cum as putea sa-i pun un indcator de temperatura ceasuri am vazut dar cum le montez ca mie in bord acum nu-mi arata temp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seama

Vit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic

Daca mai puteti da sfaturi astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seama

Vit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic

Daca mai puteti da sfaturi astept

 

 

Doar 5%? al meu consuma 5% cu motor de 49 si carb de 19 daca vreau sa pun set de 80 atunci o sa consume 9% :) .Si inainte cat consuma?

Incearca cu un pinion de lantz mai mare (cel de la motor) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seama

Vit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic

Daca mai puteti da sfaturi astept

 

 

Doar 5%? al meu consuma 5% cu motor de 49 si carb de 19 daca vreau sa pun set de 80 atunci o sa consume 9% :) .Si inainte cat consuma?

Incearca cu un pinion de lantz mai mare (cel de la motor) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...