rieju matrix Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Incep prin a-mi cere scuze de acest topic da chiar nu am timps sa caut De curand mi-am modificat si eu scuterul/motoreta ce o fi;am pus un set de 80 cc un carb de 21 si finalu dee la esapament de leovince v6 k restu nu s-a potrivit k am comandat-o aiurea .Probleama viteza maxima e f mica undeva la 85 nu conteaaza dak e deal sau vale.Puterea se simte ca s-a marit substantial . Intrebarea pentru cei care au ceva asemanator este de cat au ei pinionu pe spate k eu nu l-am mai schimbat din lipsa momentana de fonduri si e de 47 dinti ma gandesc ca dak ias pune de 44 dinti oare s-ar vedea la viteza maxima Inca odata imi cer scuze de topic nou si astept pareri cu top spedu ce se poate face Editat Mai 19, 2009 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Incep prin a-mi cere scuze de acest topic da chiar nu am timps sa cautDe curand mi-am modificat si eu scuterul/motoreta ce o fi;am pus un set de 80 cc un carb de 21 si finalu dee la esapament de leovince v6 k restu nu s-a potrivit k am comandat-o aiurea .Probleama viteza maxima e f mica undeva la 85 nu conteaaza dak e deal sau vale.Puterea se simte ca s-a marit substantial . Intrebarea pentru cei care au ceva asemanator este de cat au ei pinionu pe spate k eu nu l-am mai schimbat din lipsa momentana de fonduri si e de 47 dinti ma gandesc ca dak ias pune de 44 dinti oare s-ar vedea la viteza maxima Inca odata imi cer scuze de topic nou si astept pareri cu top spedu ce se poate face daca faci un calcul simplu, rezulta ca viteza ar creste cam pina la 90-91 km/h cu pinionul de 44 de dinti. eu ma indoiesc ca e din cauza pinionului kred ca are limtare la aprindere. ce turatii ai la viteza maxima? si cat invarte in gol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Imi urca pana pe la 10500 de ture din 12000 cate am in bord dar inainte sa ii pun kitul urca mai mult .In gol imi urca pana la maxim . Sau spuneti alte idei sa o fac sa urce mia mult in top speed .Am vazut pe you tube tzr care ajung pana la 120 -130 cu un kit de 80 care sa fie diferenta.Mentionez k filtru sport nu i-am pus ca,cineva mi-a recomandat sa nu ii pun k se duce mai repede kitul Editat Mai 19, 2009 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Eu zic admisia de aer (filtru) + evacuarea...gazele circula prea greu pentru setul si carbul pe care le ai. Finala schimbata nu influenteaza decat sunetul, in rest toba in sine...conteaza mult, mai ales la turatii - ceea ce spui ca lipseste. Daca ii schimbi pinionul, va merge ceva mai repede, dar in panta...mai greu Editat Mai 19, 2009 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 Problema la mine este ca in toba originala intra un furtun de la filtru de aer care mai trece prin ceva rotund si nenea de la service mi-a zis ca ar fi ceva gen "turbina"la masina la toba care o am cea sport nu are asa ceva ar fi vreo problema k eu vreau sa o modific sa o fac cumva sa se potriveasca. Acum intrebarea dc totusi merge asa de incet nu cred k un filtru si o toba poate sa faca o dif asa mare Daca i-as scoate sitele din cea originala ce efect ar avea Astept in continuare pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 man...ca si modificare, toba face 50% din schimbari...crede-ma. Ceea ce ai gasit tu acolo este probabil asa-numitul egr sau exhaust gas recirculation, probabil pentru norme de poluare (ce euro e?) care iti baga o parte din gazele de pe teava inapoi in motor pentru a polua mai putin. Nu e o problema sa mergi fara, doar ca in filtru iti baga fortat o parte din aer prin gaze, asa ca trebuie sa dai un debit mai mare de aer folosind un filtru sport. Daca scoti sitele n-ai rezolvat nimic, sitele alea au efect de oglinda, permitand motorului sa-si faca un ciclu complet... eu zic sa incerci sa schimbi toba cu una pentru motorul tau, e foarte greu sa o modifici pentru a da performante 100% ca originala, mai ales ca vrei performante pentru ca de-aia ai kitul si carbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 prin a modifica toba m-am referit sa o indoi potin k imi intra sub roata, nu altceva, ea se potriveste numa unde se termina inainte sa-i pun finalu vine prost Filtru de aer sport este special pentru carburator de 21 sau se potrivesc toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 pai depinde...ele sunt pe dimensiuni in mm, masoara diametrul carburatorului tau la gura de aer si daca iti da o valoare pe langa 3.5 cm sau 35 mm atunci e bine, cam toate sunt asa. Oricum gasesti mai multe marimi, o alegi pe care iti trebuie. N-am inteles cu toba...nu poti prinde finala sau nu poti prinde la iesirea din cilindru? Este foarte important cum o prinzi pentru ca poate sa-ti iasa aer pe-acolo si e destul de nasol. Daca nu se potriveste la prinderea in cilindru trebuie incalzita destul de bine cat sa poti sa o curbezi fara sa o indoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 La cilindru intra e totu perfect insa finalu nu mai pot sa il pun ca,curbura ei de la capat imi duce finalu in roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Rolly are dreptate, la un carburator de 21 e OBLIGATORIE schimbarea tobei. si nu toba finala ci tot sistemul de evacuare. filtrul sport nu e obligatoriu, poti sa te descurci bine si cu cel stock. mult mai probabil ca e de la carburatorul prost setat, care nu asigura un amestec optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 eu cred ca e "destul de foarte necesar" sa puna un filtru sport. Motorul va avea turatii mult mai mari, gazele vor circula muuult mai repede decat la original si deci va trage si mai mult aer, printr-un filtru stock pentru motor stock neavand pe unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) eu cred ca e "destul de foarte necesar" sa puna un filtru sport. Motorul va avea turatii mult mai mari, gazele vor circula muuult mai repede decat la original si deci va trage si mai mult aer, printr-un filtru stock pentru motor stock neavand pe unde. din cate s-a mentionat pina acum nu exista o crestere in turatii si deci debitul de aer nu va creste exagerat de mult ca sa necesite un filtru sport. daca ai competente in setarea carburatorului poti sa il faci sa mearga foarte bine si ku filtru stock. insa, skimbarea filtrului ar putea solutiona partial problema daca ai un jiclor prea mare in carburator si amestecul e bogat. ce alte simptome mai are motorashul? dac deskizi brusk acceleratia nu se inneaca? sau poate fum ... mult? p.s. vezi filtrul de aer stock si masoara diametrul prin care intra aerul in filtru. Editat Mai 21, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 nu se ineaca targe liniar pana la 80 in sprint fum nu scoate deloc dupa ce se incalzeste nush ce sa mai zic nici nu prea ma pricep .Dar cu toba sport ce ar ajuta sa se duca in ture mai mult sau ce ,ca eu asta nu inteleg ,ca la acelasi ture nu paote sa fuga mai repede daca ii schimb toba nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 nu se ineaca targe liniar pana la 80 in sprint fum nu scoate deloc dupa ce se incalzeste nush ce sa mai zic nici nu prea ma pricep .Dar cu toba sport ce ar ajuta sa se duca in ture mai mult sau ce ,ca eu asta nu inteleg ,ca la acelasi ture nu paote sa fuga mai repede daca ii schimb toba nu? ba da poate si una si alta. de obicei tobele ku rezonator sunt optimizate pentru anumite turatii si ca rezultat cuplul motorului creste considerabil in acel diapazon optim. pe de alta parte o "respiratie " mai usoara contribuie la cresterea turatiilor maxime. cu 2 tobe diferite difera atit numarul de ture cat si cuplul la aceleasi turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 Alta intrebare la cate ture e bine sa mergi la drum lung.Spre ex 9000 de ture constant pe 50 km rezulta motor forjat?Mentionez k are 12000 de ture in bord si la 10000 intra pe rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Alta intrebare la cate ture e bine sa mergi la drum lung.Spre ex 9000 de ture constant pe 50 km rezulta motor forjat?Mentionez k are 12000 de ture in bord si la 10000 intra pe rosu nu shtiu cum stau lucrurile cu kitul tau insa la cilindrul stock 9000 e normal, nu e forjat. la cel sport cred ca redline incepe ku vreo 1000 mai tarziu. in general la motoarele in 2 timpi daca nu e in roshu atunci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 23, 2009 Autor Share Postat Mai 23, 2009 astazi am modificat si pus esapamentu complet abia astept maine sa o testez ca la carte ce am sesizat azi cat am invartit-o potin ca s-a schimbat ff mmult demaraju de vit maxima nu i-am dat ca nu am avut unde.Oricum sa va facetio idee am 43 in treapta a 2 a si acu la turometru mai avea de urcat (binenteles dupa indicatoru din bord) Acum alta intrebare cum as putea sa-i pun un indcator de temperatura ceasuri am vazut dar cum le montez ca mie in bord acum nu-mi arata temp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 si cum consumul cum stai? cat consuma acum cu carburatorul schimbat si care ar fi viteza maxima? asta rasp. fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seama Vit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic Daca mai puteti da sfaturi astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seamaVit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic Daca mai puteti da sfaturi astept Doar 5%? al meu consuma 5% cu motor de 49 si carb de 19 daca vreau sa pun set de 80 atunci o sa consume 9% .Si inainte cat consuma? Incearca cu un pinion de lantz mai mare (cel de la motor) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Consum undeva la 5%nu l-am facut doar din cate mi-am dat seamaVit max destul de mica dupa parerea mea undeva la 96 reali cu un demaraj f bun pana in vit max cred ca singurul lucru care imi lipseste ar fi pinionul spate mai mic Daca mai puteti da sfaturi astept Doar 5%? al meu consuma 5% cu motor de 49 si carb de 19 daca vreau sa pun set de 80 atunci o sa consume 9% .Si inainte cat consuma? Incearca cu un pinion de lantz mai mare (cel de la motor) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.