Burg_man Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salut.....imi consuma ulei cam mult peste limita acceptabila la tipul asta de motoare (burgman) am schimbat semeringurile de la supape ,am schimbat segmentii, pana si pistonul la-m schimbat am zis ca poate o avea si el vre-o vina ,dar nici o schimbare azi am desfacut iar motorul si am vazut ca pe partea interioara a supapelor e o pelicula de ulei: e normal sa fie prezent acolo? si pe galeria de admisie cand am dat cu degetul la fel...ulei,,,e normal??? pe cotul de la carburator nu e ,ala e uscat asa ar trebui sa fie si galeria cu supapele? ....la-m desfacut pt ca merge aiurea si vreau sa incerc sa-i dau de cap...nu sta in relanti imi da rateuri cateodata ba chiar se mai si opreste....sa fie si din carburator?vreau sa zic ca nu pot sa-i reglez relantiul deloc .... si o ultima intrebare;ce distanta tre sa aiba intre tacheti si capatul supapei la admisie?si la evacuare.... ...va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 un mecanic bun determina defectul facand diverse constatari in primul rand cu motorul mergand, apoi la demontare se pot verifica alte piese. apeleaza la unul bun mecanica nu se invata singur parerea mea de exemplu! sa verificat cu comparatorul ovalitatea si conicitatea cilindrului? sa verificat ghidurile supapelor? aveai presiune pe epurator cu motorul in mers si cald? etc etc....mecanica adevarata e grea! scuze ca am vorbit mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 un mecanic bun determina defectul facand diverse constatari in primul rand cu motorul mergand, apoi la demontare se pot verifica alte piese. apeleaza la unul bun mecanica nu se invata singur parerea mea de exemplu! sa verificat cu comparatorul ovalitatea si conicitatea cilindrului? sa verificat ghidurile supapelor? aveai presiune pe epurator cu motorul in mers si cald? etc etc....mecanica adevarata e grea! scuze ca am vorbit mult! salut Doru....nu ai vb mult din contra as fi vrut sa aflu mai multe da la tine,,,,de ex cum pot sa verific sau sa-mi dau seama ca am presiune pe epurator???imi e rusine sa recunosc....dar asta e prima data cand aud de asa ceva ....pe cilindru se vede clar diferenta dintre portiunea unde lucreaza segmentii si cea unde nu lucreaza, comparator am dar nu am restul de utilaje pt o verificare corecta...de ghiduri ce sa zic nu am cum si cu ce sa le verific ,am miscat de supape si are ceva joc ,cat tre sa aiba asta nu mai stiu , ..... si motorul dupa cum am zis in prima postare ,nu imi sta in relanti nu merge rotund da aiurea rau tre sal tin din acceleratie ca sa stea undeva aproape de relanti,,,,,am incercat sa-l reglez la cald cum se regleaza de fapt 4T-ul dar nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Daca ai desfacut supapele,ai dat si arcurile jos,sub arcuri este o shaiba scoate-o si pe aia si vezi ce se intimpa posibil fisura la chiuloasa pornita de la ghid....Stiu ca suna aiurea dar daca ai schimbat semeringurile nu are ce cauta ulei acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 Daca ai desfacut supapele,ai dat si arcurile jos,sub arcuri este o shaiba scoate-o si pe aia si vezi ce se intimpa posibil fisura la chiuloasa pornita de la ghid....Stiu ca suna aiurea dar daca ai schimbat semeringurile nu are ce cauta ulei acolo... salut...da am dat jos arcurile si seibile alea si am mai pus si benzina in locasul ala si la-m lasat asa fro 20 de minute sa vad daca ajunge la supape dar pe supape nu am gasit decat ulei nici urma de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.