adir Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Salutare tuturor, as avea o problema. Zilele trecute am incercat sa pornesc motorul si am observat ca se descarcase bateria. Mi-a fost lene sa o scot in toamna, gandindu-ma ca daca sta in garaj nu va avea probleme, dar n-a fost sa fie. Am scos-o si pe ea scrie ca pentru o incarcare normala trebuie pusa la un aperaj de 0.9 A intre 5-10 ore, iar pentru o incarcare rapida la 4 A intr-o ora. Dilema mea este cum fac sa o incarc la un amperaj asa mic, ca pe incarcatorul (redresor) pe care il am nu este nici o posibilitate de reglare a amperajului, asa mic. help me adir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Nu e neaparat sa o incarci lent , la 0.9A. Daca redresorul scoate uncurent de cca. 4A, incarca bateria rapid. Daca scoate mai mult de 4A, trebuie sa inseriezi la borna +, un bec de 12V/25-45W sau o rezistenta ceramica de o anumita valoare (se determina prin tatonare; pt asta ti-ar trebui si un ampermetru). Dar daca n-ai incarcat de loc acumulatorul de asta toamna si a stat si la racoare, cam e posibil sa nu mai faci mare brinza cu el. Depinde cit e de nou acumulatorul, cit de incarcat era asta toamna, si la ce temperatura a 'hibernat'. Oricum, trebuie sa-l incarci de proba. Daca nu se descarca imediat dupa ce-l deconectezi de la redresor inseamna ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adir Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Merci mult de raspuns, cred ca treaba cu becul e cea mai simpla. am demontat-o duminica cand nu mai invartea nimic dupa vreo 10 incercari de a-l porni, si azi am masurat-o si arata 12 V. de aceea am zis sa incerc sa o incarc, inseamna ca mai poate; sau nu....? daca nu asta este, luam alta noua A propos stiti aproximativ cam cat e una noua si buna, pe care la toamna o voi duce in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Eu zic sa o incarci si n-are nimic, daca nu cumva a scazut nivelul lichidului. Poti porni si moto impinsa si apoi incarca moto bateria, in timp ce te plimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Merci mult de raspuns, cred ca treaba cu becul e cea mai simpla. am demontat-o duminica cand nu mai invartea nimic dupa vreo 10 incercari de a-l porni, si azi am masurat-o si arata 12 V. de aceea am zis sa incerc sa o incarc, inseamna ca mai poate; sau nu....? daca nu asta este, luam alta noua A propos stiti aproximativ cam cat e una noua si buna, pe care la toamna o voi duce in casa Ia legatura cu lizu-ka si eu aceasi prob. e vro 1.800.000 una noua, depinde si ce motor ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheRogue Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 eu am baterie noua ..garantie cica 10 ani )) si la cumparare...a dus vreo 10 chei ..si a murit ...trece iarna si ma gandesc ce tre sa cumpar alta ( ..da are garantie 10 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 TheRogue, bateriile trebuie incarcate din cind in cind daca nu le folosesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adir Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 Merci mult tuturor, sa vad acum ce a incarcat asa, ca nu am apucat sa o pun pe motor ajungand doar seara acasa. Nu cred ca e cu lichid (cred ca e uscata), ca nu are nici un capacel, si pe ea scrie ca in nici un caz sa nu fie desfacuta. Nu-mi aduc aminte cum "o cheama" dar e ceva japoneza, asa am luat-o cu motor cu tot. Sa speram ca s-a incarcat cat sa pornesc motorul, ca dupa aceea n-are decat sa se incarce, daca nu, luam alta. ciao a tutti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 e firesc sa se descarce acumulatorii oameni buni ! cand le reincarcati, folositi redresoare care au schimbatoare pt reglarea amperajului. daca le incarcati normal, pe un redresor de masina, sun 90% sanse sa o faceti praf. bateriile fara intretinere sunt mai slabe si mai ieftine, de aceea va recomand un acumulator fara intretinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.