ALEX-Guzzista Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Am luat Intruderul de nou(are 17k acum),schimb uleiul,filtru,antigelul inainte de km pe care-i recomanda fabricantul,totul e ok . La injectia de benzina insa,nu se schimba nimic,stiu ca are o sita in rezervor care imbraca toata pompa,se schimba si aia sau se baga preventiv aditivi de curatare ca e piata plina de astfel de produse. Nu as vrea sa demontez pompa din rezervor sa o curat ca are o garnitura mai ciudata pe care normal tre sa o schimbi si nu stiu daca se gaseste,iar pe la service nu vreau sa calc. Ce este de facut ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 Sa inteleg ca sunt posesorul singurei motociclete cu injectie pe benzina euro 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Sa inteleg ca sunt posesorul singurei motociclete cu injectie pe benzina euro 2 banuiesc ca sita aia ii doar pentru gunoaie mari, pentru restul ai filtru. cauta manualul de mentenanta al mobrei, si daca respecti tot ce ii acolo ar trebui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) banuiesc ca sita aia ii doar pentru gunoaie mari, pentru restul ai filtru. cauta manualul de mentenanta al mobrei, si daca respecti tot ce ii acolo ar trebui sa fie ok. Ala e singurul filtru pe care il are, stiu pentru ca exact asa am si eu pe monster. Eu am desfacut pompa, am scos-o, am scos filtrul, l-am curatat, si l-am pus la loc. Nu erau cine stie ce mizerii prin el. daca ai putina grija cand il desfaci(si va fi greu, pentru ca nu iasa usor deloc) eu zic ca e posibil sa nu ai probleme cu garnitura.Asta e si singura optiune, din moment ce de service nu vrei sa auzi. Multa bafta Ca tot veni vorba de asa ceva, am o mare nedumerire : eu cand mi-am curatat rezervorul ,respectiv filtrul, am scos cam 1 litru(!) de apa, restul benzina(poate erau 250 ml). Am auzit mai multe variante aici- condens - eu zic ca la cata apa era e cam imposibil, buson care nu inchide bine- exclus, apa colectata din benzinarii - varianta spre care inclin . Ce se intampla in cazul in care mergi cu apa in rezervor ? Stiu ca nu se strica nimic, dar care sunt efectele ? Editat Mai 29, 2009 de VincentVega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 29, 2009 Autor Share Postat Mai 29, 2009 (editat) banuiesc ca sita aia ii doar pentru gunoaie mari, pentru restul ai filtru. cauta manualul de mentenanta al mobrei, si daca respecti tot ce ii acolo ar trebui sa fie ok. Stiam ca in manual nu zice nimic dar m-am mai uitat azi odata,adsolut nimic despre sistemul de alimentare Ala e singurul filtru pe care il are, stiu pentru ca exact asa am si eu pe monster. Eu am desfacut pompa, am scos-o, am scos filtrul, l-am curatat, si l-am pus la loc. Nu erau cine stie ce mizerii prin el. daca ai putina grija cand il desfaci(si va fi greu, pentru ca nu iasa usor deloc) eu zic ca e posibil sa nu ai probleme cu garnitura.Asta e si singura optiune, din moment ce de service nu vrei sa auzi. Multa bafta Ca tot veni vorba de asa ceva, am o mare nedumerire : eu cand mi-am curatat rezervorul ,respectiv filtrul, am scos cam 1 litru(!) de apa, restul benzina(poate erau 250 ml). Am auzit mai multe variante aici- condens - eu zic ca la cata apa era e cam imposibil, buson care nu inchide bine- exclus, apa colectata din benzinarii - varianta spre care inclin . Ce se intampla in cazul in care mergi cu apa in rezervor ? Stiu ca nu se strica nimic, dar care sunt efectele ? Din condens nu cred ca se face 1 litru decat in mult timp,probabil ai bagat benzina da la vreun peco mai nasol. La alimentarea pe carburator stiu ca se mai baga alccol tehnic(e pacat sa bagi ceva care sepoate bea )in benzina si amestecul dintre apa si alcool este inflamabil. Daca mergi cu apa mult timp posibil sa rugineasca,daca trece de sita apar probleme si la alimentare !! Cred ca o sa fac o incercare,bag 5 litri si ii trag cu furtunul (bagat in fundul rezervorului)intr-o sticla transparenta sa vad ce apare pe fundul sticlei !! PS:la service nu ma duc din mai multe motive:preturi exorbitante,furaciune pe fata la durata manoperei,profesionalism care lasa de dorit. .............nu zic ca toate serviceurile sunt la fel dar cat am fost la reviziile din garantie cu impresiile astea am ramas.(B&S motors) Editat Mai 29, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.