Marius R Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Problema este urmatoarea. La pornirea la rece dand la automat porneste relativ repede dar moare foarte usor daca nu este ajutata din acceleratie. Asa se intampla pana acum. (acest pana acum e relativ ca o am doar de o saptamana). Nu stiu cum se comporta cu socul tras ca nu am incercat. Ieri am constatat ca langa carburatoare aveam o piulita care imi intindea cablul de acceleratie era picata. Am desfacut cu un amic rezervorul am strans piulita am pus totul la loc. Moto a pornit a mers totul ok (era calda) Pe seara merg sa o pornesc dau la cheie o ia...dar moare...de vreo 2 ori...incerc sa o tin din acceleratie...si merge de data asta, insa atata timp cat tineam accelratia. Dau drumul la gaz scade in turatie si...dupa scurt timp moare. Tinuta din acceleratie circa 30sec 1 min parca dadea deja sa mearga un pic. In ideea de a nu tine accceleratia trasa incerc sa trag socul. Cum l-am tras a murit imediat.... Am mai lasat-o un pic la relantiu dupa pornire cu gazul tras un pic si am plecat cu ea. Dupa 15 min de mers am oprit si totul parea normal. Intrebarea mea e..e firesc sa o pornesc numai daca ii dau putina acceleratie?! De ce moare cand ii trag socul?!. Ce as putea sa ii fac sa remediez problema. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 motoarele racite pe aer sunt alta mancare de peste.totul este perfect normal. si vine odata cu cat mai multi km parcursi,adica vechime. temperatura optima de functionare a unui motor cu racire pe aer este undeva la 110-120 grade celsius. asta e teoria cel putin. alea cu apa e undeva la 80-90. nu e nimik neobisnuit.totul e normal.in timp chiar,treaba asta cu pornirea se va mai accentua.. un pic, .dar nu iti fa griji. totul e ok socul este aolo pentru a ajuta la pornire,si nu pentru a fi tras dupa ce ai pornit. deci ala e ca o masura de ajutor,si nu ceva neaparat necesar pornirii.asa trebuie sa privesti lucrurile.de ex: iarna cand e rece,si uleiul gros trebuie sa il ajutam un pic. moare pentru ca pur si simplu il inneci. socul are rolul de a "sugruma" aerul astfel motorul trage mai multa benzina.daca e prea multa se inneaca.salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.