Sari la conținut

lordofchoppers

Membru
  • Număr conținut

    123
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motocicletamea.ro
  • Yahoo
    lordofchoppers

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    GALATI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    SIMSON SPORT 425
  • Numar Moto
    GL 90 BKB
  • Club
    my own club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SIMSON 425 Sport din 2002
  • Interests
    moto

lordofchoppers's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ce dimensiune are saiba? Mai ai nevoie si de altceva? Da-mi pm cu datele. Adi
  2. Este posibil sa dai foc cuiva,scuterului sau tie. Te-ai fript vreodata la toba? A cazut vreodata moto cu toba incinsa pe picior? Pana nu te frigi,n'ai cum sa stii cum e. Abia dupaia ai sa inveti ce NU trebuie sa faci cu o moto. In fine,chiar daca ai sa reusesti..o sa omori motorul. Adi
  3. Tgb 50cc 2T , desfacut pe piese sau asamblat complet + instalatie. daca te intereseaza,astept o oferta pe pm. Adi
  4. Ce buget ai? Trebuie sa fie cu acte si/sau factura? Adi
  5. Se gasesc toate piesele mai putin rezervorul nou. Sh sunt multe si bune. Adi
  6. Daca moto urmeaza sa intre la pastrare peste iarna,cel mai bun lucru este sa scoti uleiul,faci o spalare eventual,pe interior odata cu incalzirea pentru evacuarea lui.la primavara,sau prima folosire,se pune ulei nou si e ok. Important este ca uleiul sa nu intre in contact cu aerul,metalul,contaminanti,oxidanti..etc.Adi » Post actualizat in 29 Sep 2014 20:47 De schimbat il schimbi la 5000 km,si/sau la 12 luni,pentru un uz normal al moto,si daca tii sa o pastrezi in conditii optime penru cat mai multi km fara probleme. Daca uzul este in conditii grele.atunci schimbi la 3000km. La fiecare a doua schimbare e recomandat sa schimbi si filtrul..si odata scos,filtrul vechi il poti taia..sa vezi. Poti afla multe de la un filtru taiat in 2. Adi
  7. Da exista. Ori cumperi una deja delimitata, ori o delimitezi / schimbi harta de pe aia care o ai . Gluma ajunge la 300 -500 euro. Daca te intereseaza , iti pot da mai multe detalii si un pret mai exact. Adi » Post actualizat in 27 Sep 2014 11:26 Singura chestie care nu se poate garanta este aceasta viteza. In teorie poti ajunge si la 200 km, daca vorbim doar de viteza si CDI. Dar cum viteza de varf nu depinde numai de CDI , si este doar o parte din ecuatie, bineineteles ca trebuie luat in calcul mai multi factori. Ca sa nu mai vorbim de faptu ca acel motor va avea o viata invers proportional de scurta cu puterea pe care o dezvolta. Adi
  8. Recomand Yamaha Neos 50 cmc 4T. Super comod, consum extramic, motor indestructibil si docil. Adi
  9. Inteleg. Ar putea fi si ambielajul. Nu a fost proiectat sa functioneze cu kit Malossi. Este supus la presiuni mult mai mari decat "stie" el sa tina. Este posibil sa-l fi decalibrat, si aici sunt multe cauze. Daca gasesti urme de zgarieturi pe volantul magnetoului.. este clar ca ai joc la ambielaj. Adi
  10. Chiar daca ai sa reusesti sa pornesti motorul , va functiona intre 0 - 5 minute maximum.. si apoi vei observa cum puterea si turatia scade brusc si va muri. » Post actualizat in 24 Sep 2014 12:57 Magnetoul l-ai verificat? L-ai demontat si scos de pe motor pentru a verifica bobinajul, rezistena,magtnetii sa fie la locul lor, pick up la locul lui si curat, si pentru defecte mecanice.. zgarieturi..etc
  11. Daca bobina este unicorp cu CDI-ul , atunci mai mult ca sigur , ca acest ansamblu este de vina. Acest tip de problema este intalnit cu precadede la scuterele cu electrica-electronica italiana. Piaggio vespa imi este cel mai la indemana. Salut!
  12. Daca analizam cele spuse de tine,primul la verificar este pipa bujiei,fisa si bobina.daca sunt ok,verifica cdi.daca si acesta e ok,verifica magnetoul. Abia dupa ce esto sigue ca tot circuitul de aprindere functioneaza corect,si problema continua putem sa cautam si alte sisteme si componente. Bineinteles ca cel mai rapid si usor control este , sa inlocuiesti piesele pe rand cu unele noi.in cel mai rau caz ramai cu puede de schimb noi. Pe pm putem vorbi mai multe daca vrei piesele si cum sa testezi. Salut! » Post actualizat in 23 Sep 2014 12:43 Pe pm putem vb despre piesele care ai nevoie si pret. Salut!
  13. Recomand Sam, Chicago Pneumatics,DeWalt,Stanley, Facom, Gedore, Beta,ABAC, scule si dispozitive speciale KLANN. Alte marci la cerere, si/sau scule speciale sau dispozitive, pentru orice lucrare de intretienre/reparare moto. Stock si comanda in 5-7 zile lucratoare. Preturi bune si foarte bune. Firmele de mai sus nu au nevoie de prezentare, garantia unei scule de calitate se subantelege. Salut! » Post actualizat in 21 Sep 2014 14:54 Salut! Daca imi dai cateva detalii, despre destinatia trusei respective, cam ce ai vrea sa contina, intensitatea lucrarilor..etc, este posibil sa te pot ajuta. In pretul mentionat de tine, se poate inchega o selectie de scule de calitate, sau pentru un mic rabat la calitate (DIY use) putem sa vorbim de o trusa mai complexa (aprox 140 piese) Contacteazama , daca te intereseaza, chiar si numai pentru sfaturi. Salut! » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:55 Nu vreau sa creez polemici, dar si eu si majoritatea mecanicilor pe care ai cunosc, suntem de acord ca sculele grupului Gedore au o calitate foarte buna. Le folosesc si recomand de mai bine de 20 de ani. Producatorii de renume stabilesc criterii de utilizare pentru diferite game pe care le produc, si spre exemplu scula Gedore pe care o descrii aici, este destinata exclusiv pentru un uz manual, in mecanica fina, micromecanica si in general in operatii care nu necesita eforturi mai mari, decat poate exercita o mana, in conditii obisnuite. Bavurile despre care vorbesti pe sculele imbus, sunt aparent normale pe orice scula, care a fost supusa la eforturi mai mari decat a fost ea proiectata sa lucreze. Pentru lucrari grele , se pot utiliza sculele din gama Heavy Duty, pe care le poti folosi in conditii de eforturi mari si chiar extreme, chiar si cu prelungitoare tip teava. Sunt convins , ca daca explici celor de la magazin despre lucrarea pe care vrei sa o faci, sigur iti vor recomanda scula adecvata, care sigur nu te va dezamagi. Gedore este un grup de firme care trateaza foarte serios aceste probleme si sunt deschisi dialogului, asa ca daca crezi ca e cazul poti trimite un mail in Germania, la sediul lor, si sunt convins ca te vor lamuri cu date mult mai exacte decat am descris eu aici. Salut! » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:57 Manometru mecanic pentru presiune roti , sau compresie cilindru? Salut! » Post actualizat in 21 Sep 2014 16:02 Salut! Daca imi detaliezi putin cam ce ai vrea sa contina trusa respectiva,si cam care ar fi bugetul as putea sa te ajut ! Eventual se poate inchega o trusa buna , strict numai din sculele necesare ! Salut!
  14. @bogdan harea Inteleg punctul tau de vedere si ai dreptate. Am avut si eu japonza.sunt bune. Eu cred ca riderii BMW nu au in spirit partea asta destructiva, si in mare parte foarte multi dintre ei odata ce au BMW,foarte rar se vor desparti de ea.Deci daca se gandesc la next bike, tot bmw va fi. Deci logica ta pe acest topic nu e la locul ei. Nimeni nu da o groaza de bani pe o motoreta pe care,de ex eu nici nu am indraznit sa visez ca va veni ziua in care voi avea una,si sa ma gandesc sa-i caut punctele slabe? Nu cred! Daca le are ,o sa mi le arate,sunt sigur. Dar am incredere in BMW si asta e ultimul lucru la care sa ma gandesc... mai repede imi vin in minte intrbari de genul... stanga? sau drepta?...sau tot inainte...? Sper sa imi ajunga gazul.. Nu am BMW dar o sa am. Multa lume crede ca BMW face supermotociclete si unii se asteapta sa ai puna si airbag-uri sau daca ploo sa aiba un buton pe care daca apesi sa iasa o umbrela..sau ca este o masinarie infailibila..si poti sa faci orice cu ea...si daca apuca sa se strice in incercarea de a scoate tot ce poate,,pffff dezamagire mare.. la naiba!! Ce proaste sunt BMW...etc... si se tot lauda atat!.. Vezi ADVRider.com americanii cu cultura si ideile lor.. Nimeni nu isi pune intrebarea cat au tras moto alea pana au cazut? Toata faima din jurul acestei marci a fost construita de rideri si prost inteleasa de unii. Intradevar nemtii sunt cu nasul pe sus,ca deh e de-a lor si nu are cum sa fie ceva care nu merge..dar e un fapt cunoscut sa sufera de "overengeneering" si nu odata si-au luat-o peste nas cu asta,dar ce sa le faci?!
×
×
  • Creează nouă...