robychopper Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 asta este la 2500 km de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 roby,motoru` este acolo in bar si la ora asta? si mai am o intrebare, frina pe fata ai? eu nu o vad! daca ai spunemi si mie,cum ai prins-o ,ptr ca stiu ca e cam greu de realizat.si de la ce ai luat amortzoarele de la furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2004 roby,motoru` este acolo in bar si la ora asta? si mai am o intrebare, frina pe fata ai? eu nu o vad! daca ai spunemi si mie,cum ai prins-o ,ptr ca stiu ca e cam greu de realizat.si de la ce ai luat amortzoarele de la furca? dupa cum vezi motorul este acolo in bar chiar si acuma da am frina pe fata,butucul este pe tabur original de la roata de endura numai ca sistemul de pirghii care se face pt frina de pe furca springer nu lam facut dar sa stii ca este foarte simplu de facut este vorba doar de doua tije nu sunt amortizoare pe ulei cele de jos sunt arcuri de ij de spate iar cele de sus sunt doua perechi de arcuri de ceva supape de tractor,sunt mici dar foarte tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2004 asa arata in 1999 poza facuta la mine la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 adica vrei sa spui ca, pe fata suspensi este asigurata,doar de arcuri? fara amortizoare?adica, fara ulei, aer sau alte chestii de astea? mersi pentru explicatii,dar ma intreb totusi cat de rezistente,pot fi acele prinderi!?ma refer la faptul,in care esti nevoit sa frinezi brusc,si avind si greutate mare...Stiu si eu cat de tari pot fi arcurile de la un diesel,mai ales de la tractor:)))era sa raman fara un deget:)))mai stiu ca la tractor sunt 2 arcuri pe supapa(cred ca,arcuri de supapa ai folosit nu?)le-ai pus pe amandoua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 18, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2004 adica vrei sa spui ca, pe fata suspensi este asigurata,doar de arcuri? fara amortizoare?adica, fara ulei, aer sau alte chestii de astea? mersi pentru explicatii,dar ma intreb totusi cat de rezistente,pot fi acele prinderi!?ma refer la faptul,in care esti nevoit sa frinezi brusc,si avind si greutate mare...Stiu si eu cat de tari pot fi arcurile de la un diesel,mai ales de la tractor:)))era sa raman fara un deget:)))mai stiu ca la tractor sunt 2 arcuri pe supapa(cred ca,arcuri de supapa ai folosit nu?)le-ai pus pe amandoua? auzi sistemul la springer e foarte simplu si nu are nici ulei dici gaz este propriuzis daca arcurile de jos si cele de sus sunt comprimate cum trebuie motorul nu intra in balans dupa ce da intro groapa chestia este ca pina am gasit arcurile de sus cele mici sa aibe cam aceiasi elasticitate si forta un pic mai mare ca arcurile de ij a durat ceva timp iti spun sincer ca nu stiu exact de la ce sunt arcurile atita pot sati zic ca leam luat de la o autobaza de buldozere si camioane vechi auzi iti spun sigur ca nu se rup chiar am coborit scarile unui pod cu motorul si au rezistat ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.