g31987 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salutare, imi expun si eu aici aceasta intrebare. "Ce chopper sa imi cumpar?" ideea e urmatoarea 1. Vreau sa fac drumuri ceva mai lungi.(sa le zic excursii). Cu pasager cred. 2. Viteza de croaziera a mea e de 90-120(asta pe un F2) . imi place ca trage bine, dar pozitia nu mi-e pe plac decat daca merg sa "ma joc", daca pot sa zic asa... 3. Ar fi probabil a doua motocicleta(nu as renunta la F2 ) 4. bugetul e ar fi de maxim 1500.(neluand in seama ce mai trebuie schimbat la ea) pentru ca nu ma dau zilnic oricum nici cu asta de o am acum. 5. m-am gandit pana acum la Virago 535, shadow 600, en 500. m-ar atrage cele cu cardan mai mult. am inteles ca intretinerea ar fi mai simpla si poate mai ieftina.(poate gresesc) Ceva sfaturi, idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retarfrenu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 nujtu despre Virago, dar in Shadow stai mai "laid-back" decat pe EN 500. Si din experienta personala, parca e mai stapana pe situatie Kawa decat Honda, se lasa bine pe curbe, la Shadow te trezesti ca tarai tobele si parca tot ar mai fi loc sa te apleci...cat despre intretinere, pana acum tot Kawa m-a impresionat mai mult. dar asta doar din experienta mea. poti sa le incerci pe fiecare si sa te decizi dupa aceea. oricum cand mergi sa vezi un motor il si calaresti putin, sa vezi daca iti convine...in cazul meu, desi parea mai confortabil scaunul de Shadow, tot amorteam mai repede pe ala decat pe asta de Kawa acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Salut! Eu am sa vorbesc in numele Viraogei 535, ca pe asta o am, iti spun punctul meu de vedere de posesor fara sa intru in categoria 'eu am d'asta si e cea mai tare'. O am de vreo 4 luni, si am facut cu ea pana acum vreo 1300 km...am luat-o pentru plimbare si atat si am ales-o tot asa din mai multe marci si modele. Ceea ce ma facut sa o aleg au fost cateva avantaje mari fata de celalalte, cum ar fi raportul calitate / pret / fiabilitate, transmisia pe cardan, motorul in V racit cu aer, destul de comuna (piese se gasesc relativ usor), are aspectul ala de chopper, mult crom si in ulrimul rand am scotocit forumul si netul dupa fel si fel de pareri , intamplari , minusuri si plusuri ale modelului, iar ce am gasit mi-a intarit decizia de a merge pe 535. Singurele minusuri de care oamenii se plangeau erau la instalatia electrica, respectiv releul de incarcare, unde problemele nu-s deloc grave, se remediaza usor si oricum la motoare mai vechi, majoritatea au problema asta ( contacte imperfecte) , motorul racit cu aer ( pe mine personal nu ma deranjeaza si chiar nu vad de ce te-ar incurca sau incomoda atata timp cat merge si e facut sa se raceasca la 'o adiere de vant') si in ulrimul rand, marimea ei. Despre asta pot sa spun ca intr-adevar, daca esti foarte inalt, nu ai o pozitie tocmai buna pe ea, eu de ex am 1.81 si 85 kg, si momentan nu ma deranjeaza pozitia, este ok. Despre motor pot sa spun ca trage bine, majoritatea kilometrilor facuti am mers cu pasager si n-am simtit nevoia de mai mult in situatiile in care am fost pus pana acum, consumul l-am scos tot cu pasager, undeva la 4%, mers constant 90 -100-110 maxim. Pe net mai gaseam ca este un motor 'iertator', nu am inteles asta pana nu am vazut-o pe pielea mea, si nu odata, ci de 2 ori. Pana sa o bag la iernat am tras 2 trante zdravene cu ea, prima undeva la 20 km/h si cealalta pe DN1 undeva la 40 km/h, motoru ducandu-se taras pe o parte vreo 5 m. Eu sifonat, nu grav, doar ceva vanatai si zgarieturi, iar pe motor m-am urcat si am plecat mai departe, ce sa intamplat la el a fost rezervorul de lichid de frana harsait si pedala de frana indoita ( ce-i drept m-au salvat coburile ca a cazut pe ele, altfel imi rupeam si semnalizarea). Tine cont ca motorul asta a fost in fabricatie ~13-14 ani fara modificari majore, deci clar n-au fost probleme de fiabilitate de-a lungul timpului. In concluzie, pot sa spun ca personal sunt multumit de el, o alegere mai buna la bugetul ce-l aveam si la ce vroiam de la o motocicleta nu cred ca puteam face. as vrea totusi si eu sa aud ceva pareri si avantaje la celalalte 'concurente'. shadow 600, en 500 si altele. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g31987 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Va multumesc pentru pareri. Si eu tot pentru V2 si transmisie inclin pentru viroaga. Iar in inaltime nu depasesc 1.72. asa ca ar trebuii sa stau ok pe el. Stiu ca in scoala demult ma dadeam pe un intruder de 800 si desi reuseam sa il manevrez fara probleme, mi se parea mare si greoi... intentionez sa o iau prin primavara sau vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Cantareste ~ 200 kg cu plinul facut ( ulei / benzina). In oras este foarte manevrabila, iar eu cand am cazut am ridicat-o de jos foarte usor singur. La 1.72 este bine. Oricum, ai optiune de a pune comenzi avansate si in cazul in care nu stai prea bine, dar la inaltimea ta nu o sa ai probleme. Eu ma uitam initial cand am cumparat-o si dupa Suzuki marauder, intruder, shadow, en 500, suzuki savage, dar cam toate aveau pretul nejustificat mai mare din pct meu de vedere pentru ce ofereau fata de virago. Si imi place ca majoritatea pieselor sunt la andemana, nu trebuie sa demontezi juma' de motocicleta sa ajungi la carburatoare sau la alte dracovenii. Dar cum spuneam, poate e mai bine sa vezi si alte motoare sa vezi tu exact ce-ti place, ce ti se potriveste, cum stai pe ele, cum le manevrezi, cum se aud, etc. P.S. La inceputul sezonului cred ca le vei gasi mai scumpe decat acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 eu recomand shadow 600 , am is multumit de el isi face treaba chiar si la consum , este si de vanzare pt. am pus ochi pe un HD . Norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ahoi! Am avut si eu un virago de 535 din 1997, am inteles ca cele care sunt dinainte de 1995 au probleme cu incarcarea si releul de incarcare. A mea functionat bine, am facut cu ea in jur de 30.000 de km din 2007-2011, fiabila, confortabila (eu am 1.73 si 68 de kg), agila si usor de manuit si condus. Personal a-si alege Honda Shadow pentru confort si aspect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Hi all! As vrea sa schimb de la enduro la chopper deoarece nu am timp sa ma dau cu enduro (sa ies sambata duminica cate 4-5h nu-mi permit ) As merge mai mult in oras Vreau sa sune ca un chopper (ca tractorul ) Consum pana in 6l in oras Sa aiba caroserie mare pret maxim 2500euro La inceput ma gandeam sa-mi iau Virago de 535 dupa care am trecut la dragstar 650 sau suzuki marauder 800 Astept ceva propuneri p.s. merita sa cumpar chopper din 1990 pana in 2000? nu prea vreau sa bag alti bani in afara de consumabile. mersi salut ce enduro ai? io vreau sa schimb de la chopper la enduro-strada numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.