Sari la conținut

Foarte Ciudat!


Pilot
 Share

Postări Recomandate

In toamna am adus din germania un scooter Aprilia Amico din 99 cu 3500km originali.Motorul pornea la prima,dar nu se tura.Mi s-a spus ca este o problema de reglaj la motor.L-am dus la un specialist in scootere......dar nu a putut sa spuna nimic.S-a chinuit ore in sir,dar nimik.Cand ii dai gaz,motorul tinde sa se inece si nu se tureaza.Ce este dubios,este ca sunt cateva fire care au fost schimbate,sunt cateva care sunt in aer......nu stiu.Tre sa il duc la service,dar o sa ma coste o groaza de bani.....

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In toamna am adus din germania un scooter Aprilia Amico din 99 cu 3500km originali.Motorul pornea la prima,dar nu se tura.Mi s-a spus ca este o problema de reglaj la motor.L-am dus la un specialist in scootere......dar nu a putut sa spuna nimic.S-a chinuit ore in sir,dar nimik.Cand ii dai gaz,motorul tinde sa se inece si nu se tureaza.Ce este dubios,este ca sunt cateva fire care au fost schimbate,sunt cateva care sunt in aer......nu stiu.Tre sa il duc la service,dar o sa ma coste o groaza de bani.....

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

 

Incearca la Ciprian (de la Budapesta cum te duci spre Polivalenta la prima trecere de pietoni prima straduta la dreapta ,este o spalatorie si dupa aceea atelierul ).Mai multe detalii pe www.scuterservice.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai...uite inca o posiblila solutie.Acelasi lucru l-am patit si eu.Problema a fost de la carburant.Am patit-o de 3 ori pana m-am invatat minte sa nu mai iau benzina decat de la OMV.Cum ar rezolvat problema?L-am pornit,si faceam "joc" la acceleratie.Adica apasam un pic pe accleratie,ii dadeam drumu..si tot asa...si apasam din ce in ce mai mult pe acceleratie.Pana la urma ar reusit sa il fac,de fapt taicamiu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patzit kestia asta cu un scuter CPI (am intzeles ca e licentza Aprilia?) shi problema era de la carburator, mai precis de la shocul automat, care deobicei la scutere este electric.

Daca tu spui ca ii atarna nishte fire in aer atunci s-ar putea sa fie asta problema....

Carburatoarele de scuter au montat pe ele un solenoid (este o chestie de forma cilindrica de vreo 1-3 cm in diametru shi lunga de 3-5 cm din care ies doua sau trei fire). Acest solenoid actzioneaza "cuiul" shocului.

 

In functzie de tipul constructiv al carburatorului acesta poate lucra cu shocul normal inchis sau normal deschis, adica la pornirea motorului bobina fie este alimentata, fie nu.

 

Sfatul meu este sa identifici acest solenoid, porneshti motorul, il lashi putzin sa mearga, iar apoi cu motorul in functziune, incearca sa alimentezi solenoidul de la o baterie de 12v (daca solenoidul are doua fire nu conteaza cum pui bateria pe el) ar trebui sa simtzi o diferentza in functzionarea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...