shui Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) alt ambielaj tata! astea noi is de toata ####.. si nu doar ala ce l-ai luat tu,99%! si eu m-am intepat cu unul nou de voshod anul trecut,si nu numai eu. l-am reparat pe ala vechi si merge s'acum! desi modele astea de planeta 5 te ajuta mai mult la compresia de carter,te-as sfatui totusi sa-ti faci rost de unul de ij 56 chiar daca a mai fost reparat,daca e nevoie il mai repari si tu odata. calitatea lui e net superioara fata de mamaligile astea de 2 bani! bafta Editat Iulie 3, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) Domnule Pedros, va multumesc pentru oferta dar nu ma mai tin nervii sa montez un alt ambielaj. Deja am inceput sa fac modificarea pentru alternatorul de Dacie. Asa este, ambielajul va fi mult mai solicitat daca va avea curea. M-am gandit si cred ca foarte simplu se poate pune un rulment suplimentar (pe bile), pozitia lui fiind asemanatoare cu cea a rulmentului de pe partea cu pinionul dublu (stanga). Decat sa arunc la gunoi ambielajul asta, prefer sa vad cat de repede se va uza si odata cu trecerea timpului sa-mi revina si cheful de desfacut si inlocuit. Editat Iulie 3, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) Domnule Pedros, va multumesc pentru oferta dar nu ma mai tin nervii sa montez un alt ambielaj. Deja am inceput sa fac modificarea pentru alternatorul de Dacie. Asa este, ambielajul va fi mult mai solicitat daca va avea curea. M-am gandit si cred ca foarte simplu se poate pune un rulment suplimentar (pe bile), pozitia lui fiind asemanatoare cu cea a rulmentului de pe partea cu pinionul dublu (stanga). Decat sa arunc la gunoi ambielajul asta, prefer sa vad cat de repede se va uza si odata cu trecerea timpului sa-mi revina si cheful de desfacut si inlocuit. urat fratica,urat! nu stiu dece nu iei tu ambielajul de la @pedros,sa faci o treaba ca neamtu.. ai idee ce tiganie o sa iasa ? o sa bata,consum ca la kraz,si cum ti-a spus si @drobu,e varianta premergatoare inainte de a-l arunca la gunoi, ...tot motorul de data asta! [mai ramane ceva din el] ti se vor ovaliza lagarele rulmentilor din carteri,se pot bucsa dar daca au o zecime eroare e ca si cum ai avea ambielajul descentrat. sa nu mai spun ca ti se pot desface carterii in mers,cunosc caz asemanator[nu de tot,suficient cat sa nu mai functioneze] desigur depinde si ce eroare are ambielajul si ce omorala o sa-i dai tu. anul asta am vandut 3 ij-uri[cu atas]iar unul dintre ele avea o mega-tiganie cu alternator de tractor, nici n-am fost curios daca sau cum functioneaza,statea si in ploaie de 2-3 ani,si nu renta sa ma apuc de el[era de vanzare] ...asadar, 'zgarcitul pierde si lenesul alearga'! [no ofence,plz.] hai,bafta tutror si s'auzim de bine! Editat Iulie 4, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 ...un ambielaj nu se centreaza prin strunjire!Strunjirea unui ambielaj poate fi doar o operatie intermediara care precede aruncarea lui la gunoi!Centrarea se face intre varfuri , folosind unu/doua cesuri comparatoare( si tehnici de lovire/pargheiere cu un ciocan bine temperat ...) Daca nu se poate alinia , centra in felul acesta , sau daca centrarea nu se pastreaza din varii motive , la fel se poate arunca la gunoi... In nici un caz nu se strunjeste conul de montare a dinamului!Nimeni, niciodata, aici in romania nu va avea rabdarea si bunul simtz sa centreze piesa in universal , si refaca partea conica la exact acelasi unghi la care a fost uzinata ! Cu parere de rau , cred ca trebuie sa cumperi un alt ambielaj.... Va descentra ambielajul! ...ai nevoie de o curea intinsa ( de un intinzator....)ca sa functioneze ansamblul, si o curea intinsa va solicita la indoire capatul ambielajului , care are ca si reazem in partea aceea doar un rulment! Chestiile cu curea/lantz merg daca ai un arbore dintr-o bucata , sau doua reazeme pe tronsonul de arbore ce actioneaza cureaua.... Uita-te sub capota unei masini, la tensiunea din cureaua ce actioneaza alternatorul!...poti sa-ti faci o idee despre cat de intinsa trebuie sa fie... Drobu are mereu dreptate. Corect nici un strungar nu va putea centra...insa un carpaci baga imediat cutitul. Am avut un rotor de Voshod care batea ingrozitor, cu multiple urme de ciocan am refacut interiorul conic ( cu metode banale) si l-am folosit 1 an pana am vandut moto. As povesti si metoda folosita dar v-ati amuza mult prea bine. Nu as face asta pt altcineva cu un rotor nou dar al meu era de aruncat. Daca ambielajul are bataie 4 sutimi de ca are rotorul 1 mm? Numai conul rotorului s-au a ambielajului poate fi vinovat daca a fost strunjit gresit din fabrica nu se poate repara ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Drobu are mereu dreptate. Nu-i da apa la moara Mrcea , ca iar incepe sa vorbeasca in dodii, ai vazut ce frumos explica cind ii arde de teaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Nu-i da apa la moara Mrcea , ca iar incepe sa vorbeasca in dodii, ai vazut ce frumos explica cind ii arde de teaba. Este normal sa-i sara tzandara la unele exprimari DTC ( in traducere libera inseamna de tat caca) ficare mai gresim dar sa citesc de doua ori ca sa inteleg cate ceva este exagerat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sfaturi drobu si altii, oferta pedros!?? ..ce-s alea, sa demontezi motorul? Asta nu, in nici un caz! Dinam de bicicleta pe roata(2 fata, 2spate, pe stanga si pe dreapta), si o eoliana olandeza pe casca si-ai rezolvat-o de nu se poate... simplu si original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sfaturi drobu si altii, oferta pedros!?? ..ce-s alea, sa demontezi motorul? Asta nu, in nici un caz! Dinam de bicicleta pe roata(2 fata, 2spate, pe stanga si pe dreapta), si o eoliana olandeza pe casca si-ai rezolvat-o de nu se poate... simplu si original. Aaaaaa pai ii trebe halogeneeeee, xenoaneee, balasteeeeee, alti bani alta distractie tensiune prea mareeeeee, curent la greuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 19, 2009 Autor Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Am montat alternatorul dupa care am fost intr-o plimbare de 300 km (80 de km de praf, ploaie, noroi) si se comporta excelent. Cu fuliile pe care le am acum, la o rotatie a ambielajului, rotorul alternatorului se invarte de 1,5 ori. Am lasat cureaua putin cam slaba, mai slaba decat la Dacie pentru a nu forta rulmentul dintre carter si ambielaj. In mers nu fluiera dar asta nu inseamna ca nu patineaza. O curea buna la mana a doua este 5 lei si voi avea in permanenta una de rezerva. Lungimea curelei este de 877mm daca intereseaza pe cineva, cea de Dacie fiind prea lunga. Relanti-ul il tine fara probleme, chiar si cu excitatie maxima, alternatorul nu opune prea multa rezistenta. Sunt sigur ca a crescut si consumul dar nu am idee cu cat. Legat de ceea ce ati scris mai sus, stiu si eu ca nu este una dintre cele mai placute solutii dar isi face treaba bine, nu ma forteaza sa arunc la gunoi un ambielaj nou si imi permite sa folosesc motocicleta iar asta ma intereseaza cel mai mult. Urmeaza sa vad cat tin ambielajul + rulmentii. Apreciez timpul consumat pentru a-mi raspunde la intrebari. Numai bine si improvizatii cel putin la fel de reusite ca a mea ! Editat Iulie 19, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Salut. Ai grija la improvizatia aia in special la pantaloni. Fa-i ceva o aparatoare care sa-ti ofere o protectie. Sa nu cumva sa auzim ca ai ramas fara pantaloni pe tine, (asta-i hazlie), dar poti sa ramii fara par pe cap, vreun deget agatat, vreo scula aruncata dupa s-au in tine, orice este posibil. Lucrezi la ceva, motorul functioneaza, in sinea ta spui lasa ca am grija si chiar atunci i-si baga dracul coada si-ntr-o fractiune de secunda de uitare si neatentie, ti-a tras-o de ramii cine stie cum. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Am montat alternatorul dupa care am fost intr-o plimbare de 300 km (80 de km de praf, ploaie, noroi) si se comporta excelent. Cu fuliile pe care le am acum, la o rotatie a ambielajului, rotorul alternatorului se invarte de 1,5 ori. Am lasat cureaua putin cam slaba, mai slaba decat la Dacie pentru a nu forta rulmentul dintre carter si ambielaj. In mers nu fluiera dar asta nu inseamna ca nu patineaza. O curea buna la mana a doua este 5 lei si voi avea in permanenta una de rezerva. Lungimea curelei este de 877mm daca intereseaza pe cineva, cea de Dacie fiind prea lunga. Relanti-ul il tine fara probleme, chiar si cu excitatie maxima, alternatorul nu opune prea multa rezistenta. Sunt sigur ca a crescut si consumul dar nu am idee cu cat. Legat de ceea ce ati scris mai sus, stiu si eu ca nu este una dintre cele mai placute solutii dar isi face treaba bine, nu ma forteaza sa arunc la gunoi un ambielaj nou si imi permite sa folosesc motocicleta iar asta ma intereseaza cel mai mult. Urmeaza sa vad cat tin ambielajul + rulmentii. Apreciez timpul consumat pentru a-mi raspunde la intrebari. Numai bine si improvizatii cel putin la fel de reusite ca a mea ! Decat sa cari namila de curea mnai bine cara o papusa in spate care are ciorapi de matase si daca se rupe cureaua dai jos ciorapii( poti si daca nu se rupe) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Am lasat cureaua putin cam slaba, mai slaba decat la Dacie pentru a nu forta rulmentul dintre carter si ambielaj... ..super tare, acum daca mergi la munte poti pune un circular sa tai lemne de foc, o tocila pt topor si cutite, etc. Insa fara aparatoare, cureaua devine un pericol real si permanent(nota mica la improvizatie)! Decat sa cari namila de curea mnai bine cara o papusa in spate care are ciorapi de matase si daca se rupe cureaua dai jos ciorapii( poti si daca nu se rupe) Numai bine ..daca mere cu bikini e si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suhoiviper Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Vezi ca daca mergi fara filtru de aer... asa cum vad eu la tine... ambielajul descentrat va fi ultima ta problema... Se duce motorul in intregime prin aspirarea de praf si alte alea in capul pistonului... Am avut un prieten care pana la intalnirea de la Sibiu si inapoi (Craiova) a distrus un motor de Jawa 350 TS abia scos din rodaj! Numa'Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) ..super tare, acum daca mergi la munte poti pune un circular sa tai lemne de foc, o tocila pt topor si cutite, etc. Nu este departe de mine gandul asta. Daca tot am inceput cu circul, atunci il duc pana la capat. Chiar ieri ma gandeam sa improvizez un fel de morisca actionata de vantul care bate din lateral iar imensa putere va fi transferata la arbore tot prin acea curea. Exemplele pot continua. Salut! Nu intentionez sa merg fara filtru. Maine ar trebui sa vina prin posta o flansa mai scurta care va aduce carburatorul mai aproape de cilindru si voi avea loc sa montez un filtru bun. Editat Iulie 23, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.