Sari la conținut

Distributie Cbr F2


Zuzg7
 Share

Postări Recomandate

Postez ei eu aici sper sa nu imi sariti in cap, tot lant de distributie tot Honda doar ca este CB 500.... CB ce tip de intinzator are? Iar daca a schimbat careva zicetimi si mie preturile va rog. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am desfacut un intinzator de f2, si i-am intins un pic arcul, si merge tipla acum, e intra-devar hidraulic, dar daca tragi un pic de arc sa-l faci mai lung merge super bine. si e motocicleta care are vreo 18000 cu distributia asta.

 

nu prea e ok cu intinsul arcului vreau sa zic si de ce.

in ele au fost puse niste arcuri de f proasta calitate de la uleiul fierbinte se decalesc din cate am vazut ,si in timp se decalibreasa si in cel mai rau caz (uite la mine s-a rupt).

mai bine cauti un arc strong si il schimbi,eu am schimbat arcul si e super ok acuma nu am probleme.

Mesaj completat

Postez ei eu aici sper sa nu imi sariti in cap, tot lant de distributie tot Honda doar ca este CB 500.... CB ce tip de intinzator are? Iar daca a schimbat careva zicetimi si mie preturile va rog. Multumesc.

 

hmm CB500 e cel decarenat care seamana cu hornetul.ar trebui sa ai intinzatorul prins in 2 suruburi pe undeva pe partea dreapta.

poti sa-l desfaci(numai ATENTIE...se poate sa fie mecanic si sa mai aiba un surub in mijloc care este de reglaj la ala sa NU umblii) si desfaci cele 2 suruburi si il scoti afara ...dar mare grija pe golul de acolo sa pui ceva sa nu intre praf etc...daca este mecanic este ca un surub,daca este hidraulic este ca un piston care se apasa si normal si normal ar trebui sa il apesi f greu.

 

cel mai bine cauta aici

 

/index.php?...&start=2170

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez ei eu aici sper sa nu imi sariti in cap, tot lant de distributie tot Honda doar ca este CB 500.... CB ce tip de intinzator are? Iar daca a schimbat careva zicetimi si mie preturile va rog. Multumesc.

 

CB-ul are intinzator mecanic automat, cu arc tip spirala si se gaseste pe centrul motorului sub carburatoare (CB-ul are lantul de distributie in mijlocul motorului, intre cilindri). Ca sa-l desfaci trebuie sa scoti surubul din mijloc, sa detensionezi lantul folosind o cheita speciala apoi sa desfaci suruburile care tin corpul intinzatorului.

Un intinzator original ajunge cam la 400 lei cu tot cu transport.

Ce probleme ai cu ea?

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB-ul are intinzator mecanic automat, cu arc tip spirala si se gaseste pe centrul motorului sub carburatoare (CB-ul are lantul de distributie in mijlocul motorului, intre cilindri). Ca sa-l desfaci trebuie sa scoti surubul din mijloc, sa detensionezi lantul folosind o cheita speciala apoi sa desfaci suruburile care tin corpul intinzatorului.

Un intinzator original ajunge cam la 400 lei cu tot cu transport.

Ce probleme ai cu ea?

completez eu ceva .si daca scoate intinzatorul sa NU porneasca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB-ul are intinzator mecanic automat, cu arc tip spirala si se gaseste pe centrul motorului sub carburatoare (CB-ul are lantul de distributie in mijlocul motorului, intre cilindri). Ca sa-l desfaci trebuie sa scoti surubul din mijloc, sa detensionezi lantul folosind o cheita speciala apoi sa desfaci suruburile care tin corpul intinzatorului.

Un intinzator original ajunge cam la 400 lei cu tot cu transport.

Ce probleme ai cu ea?

 

 

Evident tacane la relanti la rece iar dupa ce se incalzeste urc in ture se aude pe fundal si cu ambreiaju strans ca sa exlud oala de la ambreiaj sau rulmentii si nu de alta dar abia am luato si parca nu as incepe prin a baga banii in ea din prima in rest arata si merge brici iar in comparatie cu ce ati scris voi pe aici a mea are 58 mii in bord deci se zice ca e ceva normal... acum dumnezeu o sti si cu mecanicii iar daca o fi sa schimb distributia eram curios la ce scoruri sa ma pregatesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident tacane la relanti la rece iar dupa ce se incalzeste urc in ture se aude pe fundal si cu ambreiaju strans ca sa exlud oala de la ambreiaj sau rulmentii si nu de alta dar abia am luato si parca nu as incepe prin a baga banii in ea din prima in rest arata si merge brici iar in comparatie cu ce ati scris voi pe aici a mea are 58 mii in bord deci se zice ca e ceva normal... acum dumnezeu o sti si cu mecanicii iar daca o fi sa schimb distributia eram curios la ce scoruri sa ma pregatesc...

o distributie ajunge cam la 700-800 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident tacane la relanti la rece iar dupa ce se incalzeste urc in ture se aude pe fundal si cu ambreiaju strans ca sa exlud oala de la ambreiaj sau rulmentii si nu de alta dar abia am luato si parca nu as incepe prin a baga banii in ea din prima in rest arata si merge brici iar in comparatie cu ce ati scris voi pe aici a mea are 58 mii in bord deci se zice ca e ceva normal... acum dumnezeu o sti si cu mecanicii iar daca o fi sa schimb distributia eram curios la ce scoruri sa ma pregatesc...

Te-am intrebat pentru ca a mea la relanti scoate, nu mereu ce-i drept, un zgomot care seamana mai degraba a bocanit decat tacanit, are o frecventa neregulata si pare ca vine dinspre partea superioara a motorului.

Treaba asta se petrece dupa ce incalzesc motorul (la rece nu se aude) si de regula dispare dupa cativa kilometri. Zic de regula pentru ca mi s-a intamplat sa faca si dupa un drum mai lung in care a mers mult in sarcina (vant puternic, pasager in spate sau mers cu motorul putin subturat). In mers nu se aude nimic, sau cel putin nu-l aud eu, si nici de vibrat anormal nu vibreaza.

Cei drept, daca ascult cu atentie motorul, stand cu urechea langa cilindri, parca se distinge un tacanit, dar asta cred ca este un zgomot normal de functionare.

Eu am schimbat intinzatorul dar zgomotul a reaparut la scurt timp. Ce am observat insa e ca pistonasul intinzatorului nu a ajuns la capatul cursei, mai are cel putin 1/3.

Iar costul inlocuirii distributiei cred ca sare bine de 1000 ron, mai ales daca vrei sa schimbi si patinele lantului. Trebuie desfacut motorul bucati din cauza amplasarii componentelor. Doar lantul s-ar putea schimba mai usor, daca este nituit.

Eu te-as sfatui sa-i schimbi intinzatorul intai, chiar si cu unul sh functional, sa vezi daca acesta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...