Sari la conținut

alexcatalin

Membru
  • Număr conținut

    184
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    FOCSANI
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    HONDA CB 500
  • Club
    nici unul

Vizitatori Recenți Profil

600 citiri profil

alexcatalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut. eu am improvizat ceva dintr-un burete dens. nu stiu sa gasesti de cumparat asa ceva si nici nu cred ca se merita (si la mine cel original era un burete pe jumatate topit).
  2. Salut Capatul acela trebuie sa fie din inox, deci un atelier care lucreaza cu asa ceva te-ar putea ajuta. Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva care confectioneaza tobe aftermarket (parca erau pe aici pe forum) sa iti reconditioneze toba, care e sifonata binisor. Specifica locatia unde te afli, vei putea primi indicatii mai precise. Numai bine
  3. http://www.ebay.com/itm/08-Kawasaki-Concours-Voltage-Regulator-ZG1400-ZG-1400-219-Battery-Rectifier-/282240948722?hash=item41b6df19f2:g:NxUAAOSwv0tVAyzM&vxp=mtr doar un exemplu de pe ebay. eu am luat unul identic cu cel de sus, doar ca era ceva mai ieftin, si m-a ajuns undeva la 200 lei, adus acasa (ma rog, la posta). sunt useri aici pe forum care aduc de pe ebay fara ca tu sa faci nimic, in schimbul unui comision, evident. singurul dezavantaj e timpul de asteptare, care se duce spre 1 luna. personal zic ca merita.
  4. Stai linistit, eu sunt vesnic incepator . Trebuia sa ajung we asta, dar nu a mai fost cazul. In iunie de acum.
  5. E ok si asa dar pana in a 4-a. Dupa incearca sa ajungi la un 5.000 rpm. Abia dupa 7.000 devine mai agresiva (pentru categoria ei). Am observat ca regimul de lucru 4.500 - 7.000 rpm asigura cel mai bun compromis performante/consum, cel putin pentru mine. Daca esti interesat, cand ajung in Bv dau un semn si poate ne gasim sa schimbam vreo 2 impresii legate de motorul asta.
  6. Salut Arunca un ochi aici (trebuie sa-ti faci cont mai intai): http://www.bikersoracle.com/cb500/forum/forumdisplay.php?f=4&order=desc&page=8 Ai acolo topicul Clutch rattle. Ca idee, cam toate au acel zgomot, la unele e mai pronuntat la altele nu. La mine face in primele 2 - 3 min de la pornire cu motorul rece, apoi nu se mai aude. Si atunci nu se aude tare, dar se simte diferenta cand strangi ambreiajul. Daca zgomotul e pronuntat si se aude permanent (cam ca o bataie) atunci probabil mai bine iei piesa noua, sau incerci solutia din link-ul de mai sus. Eu merg asa cu mea de 50.000 km si se comporta la fel ca atunci cand am luat-o.
  7. Sfatul meu e sa folosesti totusi bujii noi, nu mai ai treaba cel putin 20.000 km. Daca e buna bateria actuala nu are sens sa cumperi una noua. Si un filtru de aer ar fi bun, alaturi de acel schimb de ulei + filtru (uleiul tau e usor contaminat cu benzina dupa incercarile esuate de pornire). Cu astea ar trebui sa o poti porni fara probleme si sa faci primii km de acomodare. Apoi restul (ulei furca, joc supape, pneuri, antigel etc). Arunca un ochi si pe cabluri (ambreiaj si acceleratie mai ales) sa nu ai surprize ulterior. O sa porneasca, si cu un minim de intretinere va porni mereu la prima cheie; a mea are aprox 78.000 km, cumparata cu 24.000 (reali sau nu), tot CB 500 din 94. Sper sa trec suta de mii
  8. Salut Asculta ce zic colegii, mai bine o pornesti cu cineva care se pricepe. Si te ajuta mult o baterie noua si bujii noi. Si eu am trecut prin aceeasi experienta acum ceva ani, cu diferenta ca aveam suficiente cunostinte teoretice, un "user manual" Honda original gasit sub sa si trusa de scule originala (deci si cheie de bujii). Neaparat sa faci treaba asta cand e mai cald, si cu un schimb de ulei pregatit.
  9. credeam ca eu stau cu CB-ul de mult timp.... tot din 94 si la mine, merg cu el din 2008, o singura curatare, 2 sincronizari, toate doar ca sa fie, motorul mergea si merge la fel de bine. Consum maxim 5, de regula intre 4,2 si 4,7 (mers intre 4000 si 7.000 rpm), mai mereu cu genti laterale si topcase. De vreo 2 ani ma tot gandesc la un TDM 900, dar nu-mi vine sa dau CB-ul....
  10. Pe partea stanga a motorului, jos sub generatorul de curent ai pompa de apa (iese un furtun gros din ea). Pe corpul pompei este un surub, acela e pentru golirea instalatiei (chiar langa partea orizontala a cadrului). Scoti intai busonul de umplere (cel de sub rezervor) si apoi desfaci surubul de golire de pe pompa. Atentie ca ai o saiba de cupru acolo, sa nu o pierzi (manualul parca zice ca trebuie inlocuita dar merge refolosita fara probleme). Mare grija cand strangi la loc sa nu fortezi surubul. Spor.
  11. Poate asa pare la prima vedere dar urmarind si alte clipuri de-ale lui mi-am dat seama ca el doar incearca sa transmita si celorlalti placerea pe care ti-o poate oferi un motor ca CB-ul. Nu merge prudent nici pe departe, dar nici pericol public nu cred ca este (in orice caz nu mai mult decat "pilotii" de bulevard de la noi). E doar un pasionat care-si iubeste motorul si drumurile frumoase, si-si impartaseste experientele cu noi. PS In clipul pus de mine la sfarsit se opresc amandoi si par ca discuta prieteneste (nu stiu germana, dar parca nici nu se injurau). Nu cred ca s-a pus vreodata problema de care motor e mai bun sau care rider e mai cu mot.
  12. Tipul e un mic fenomen pe youtube, poate deja stiti de el. Eu sunt departe de mobra acum asa ca ma delectez cu clipurile lui. Si mai are si exact acelasi motor ca si mine, doar ca eu mai am pana sa conduc ca el.
  13. Foloseste cu incredere ebay.co.uk, gasesti multe piese de CB la preturi decente. La noi e mai greu, mai ales cu capacele de motor (vorbesc din experienta).
  14. Salut Tocmai ce am facut prima sincronizare "in regie proprie" folosind aparatul cu vasele comunicante. Am etansat bine toate conexiunile, am avut stuturi facute la strung la exact aceleasi dimensiuni, eu zic ca am fost prevazator si am pregatit totul cum trebuie. Acum, motorul din profil, Honda CB 500, nu avea semne de desincronizare: consum de 4,6 - 5%, relanti stabil, vibratii putine. Cand am pus prima data aparatul am obsevat ca cilindrul drept tragea mai mult decat cel stang. Dupa ce mi-am dat seama cum sa rotesc surubul de sincronizare astfel incat sa echilibrez coloanele am observat ca se micsorase mult relantiul, undeva sub 1000 rpm de abia invartea motorul, si a trebuit sa-l cresc la valorea standard. Am rotit de cateva ori acceleratia, am mai ajustat putin si acum e ok. Nu vibreaza anormal, urca in ture bine, iar consumul urmeaza sa-l verific. Am insa cateva intrebari pentru cei mai experimentati: e normal sa se reduca relantiul atunci cand s-au sincronizat carburatoarele? De ce nu se vad diferente notabile inainte si dupa (excluzand deocamdata consumul)? In afara de consum, vibratii, relanti stabil, ce as mai putea urmari sa vad daca am facut cum trebuie? Multumesc
×
×
  • Creează nouă...