Sari la conținut

Cel mai 'buna' Comunista


Falkenberg
 Share

Postări Recomandate

Ok! Si ce hotarare iei?

Am schimbat pm-uri cu cicloburu weekend trecut, nu avea cheile, apoi am ramas impotmolit la munca, saptamana viitoare plec in concediu, cam atat momentan :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat pm-uri cu cicloburu weekend trecut, nu avea cheile, apoi am ramas impotmolit la munca, saptamana viitoare plec in concediu, cam atat momentan :laugh:

Gata ai rezolvato si pasta, ai si motoreta si pleci in concediu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti spori puterea si cuplul foarte usor

raport de comprimare mai mare

supape mai mari

volanta usurata

aprindere electronica+bobina de calitate

carburatoare performante sau adoptarea unui sistem de injectie multipunct motronic sau altceva(monopuct) cu resoftarea ECU pentru parametrii dnepr

ax cu came modificat

admisia facila a aerului

jante magneziu extrem de echilibrate si usoare

ulei de caliate superioara

poate si adoptarea sistemului twin spark, merge bine odata cu marirea raportului de compresie

pistoane forjate cu 2 segmenti

intercooler ulei

porturile admisie si evacuare majorate

evacuare din teava goala

 

ambreiajul multidisc de pe nipru se comporta foarte bine la solicitari

 

daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila

 

 

deci se pot face cateva modificari fara sa distrugi nimik in afara de mitul ca niprul e un morman de fiare vechi pe care nici michiduta nu le poate prelucra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti spori puterea si cuplul foarte usor

raport de comprimare mai mare

supape mai mari

volanta usurata

aprindere electronica+bobina de calitate

carburatoare performante sau adoptarea unui sistem de injectie multipunct motronic sau altceva(monopuct) cu resoftarea ECU pentru parametrii dnepr

ax cu came modificat

admisia facila a aerului

jante magneziu extrem de echilibrate si usoare

ulei de caliate superioara

poate si adoptarea sistemului twin spark, merge bine odata cu marirea raportului de compresie

pistoane forjate cu 2 segmenti

intercooler ulei

porturile admisie si evacuare majorate

evacuare din teava goala

 

ambreiajul multidisc de pe nipru se comporta foarte bine la solicitari

 

daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila

 

 

deci se pot face cateva modificari fara sa distrugi nimik in afara de mitul ca niprul e un morman de fiare vechi pe care nici michiduta nu le poate prelucra

 

in principiu ai dreptate doar ca asta inseamna o investitie mult prea mare.

unele puncte date de tine sunt mai la indemana oricui, au efect si chiar trebuie facute (aprindere electronica, raport de comprimare mai mare si tevi goale i-am facut si eu) dar sa faci tot ce ai enumerat tu implica prea multe modificari care repet costa si nici nu ai siguranta ca daca ti s-a stricat ceva la sistemul de injectie de exemplu, poti reface usor.

cine vrea nipru isi ia nipru pentru ceea ce inseamna el.

daca vrei BMW si iti iei nipru o sa fii dezamagit

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila

 

corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...