Falkenberg Postat Iulie 8, 2009 Autor Share Postat Iulie 8, 2009 Ok! Si ce hotarare iei? Am schimbat pm-uri cu cicloburu weekend trecut, nu avea cheile, apoi am ramas impotmolit la munca, saptamana viitoare plec in concediu, cam atat momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Am schimbat pm-uri cu cicloburu weekend trecut, nu avea cheile, apoi am ramas impotmolit la munca, saptamana viitoare plec in concediu, cam atat momentan Gata ai rezolvato si pasta, ai si motoreta si pleci in concediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 poti spori puterea si cuplul foarte usor raport de comprimare mai mare supape mai mari volanta usurata aprindere electronica+bobina de calitate carburatoare performante sau adoptarea unui sistem de injectie multipunct motronic sau altceva(monopuct) cu resoftarea ECU pentru parametrii dnepr ax cu came modificat admisia facila a aerului jante magneziu extrem de echilibrate si usoare ulei de caliate superioara poate si adoptarea sistemului twin spark, merge bine odata cu marirea raportului de compresie pistoane forjate cu 2 segmenti intercooler ulei porturile admisie si evacuare majorate evacuare din teava goala ambreiajul multidisc de pe nipru se comporta foarte bine la solicitari daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila deci se pot face cateva modificari fara sa distrugi nimik in afara de mitul ca niprul e un morman de fiare vechi pe care nici michiduta nu le poate prelucra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 poti spori puterea si cuplul foarte usor raport de comprimare mai mare supape mai mari volanta usurata aprindere electronica+bobina de calitate carburatoare performante sau adoptarea unui sistem de injectie multipunct motronic sau altceva(monopuct) cu resoftarea ECU pentru parametrii dnepr ax cu came modificat admisia facila a aerului jante magneziu extrem de echilibrate si usoare ulei de caliate superioara poate si adoptarea sistemului twin spark, merge bine odata cu marirea raportului de compresie pistoane forjate cu 2 segmenti intercooler ulei porturile admisie si evacuare majorate evacuare din teava goala ambreiajul multidisc de pe nipru se comporta foarte bine la solicitari daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila deci se pot face cateva modificari fara sa distrugi nimik in afara de mitul ca niprul e un morman de fiare vechi pe care nici michiduta nu le poate prelucra in principiu ai dreptate doar ca asta inseamna o investitie mult prea mare. unele puncte date de tine sunt mai la indemana oricui, au efect si chiar trebuie facute (aprindere electronica, raport de comprimare mai mare si tevi goale i-am facut si eu) dar sa faci tot ce ai enumerat tu implica prea multe modificari care repet costa si nici nu ai siguranta ca daca ti s-a stricat ceva la sistemul de injectie de exemplu, poti reface usor. cine vrea nipru isi ia nipru pentru ceea ce inseamna el. daca vrei BMW si iti iei nipru o sa fii dezamagit numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 daca nu umbli sa tai si sa ciopartesti inaltimea seii la care rusu a calculat centrul de greutate va fi foarte manevrabila corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Update Diseara o sa vad un Ural M63, cel din anunt /index.php?showtopic=386070 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.