zzz Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 (editat) Salutare tuturor, abia acum mi-am luat si eu primul meu motor veritabil este Suzuki DR 650 SE din '97 am suferit ceva pana sa mi-l pot permite (vreo 3 ani) intrebari: cat de bun e pentru off-road ? ...mentionez ca-s incepator si nu vreau cross sau hard enduro cat de fiabil e ? si ce probleme apar de obicei ? piese se gasesc ? cine mai are DR 650 SE ? pareri va rog cum e la fiabilitate si alte alea fata de Xt 600 E ? am visat mult timp la XT 600 E si asta o sa-mi iau dar dupa ce ma obisnuiesc cu suzi si dupa ce testez un Xt 600 E va multumesc anticipat Editat Martie 15, 2006 de zzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 vezi k ti`am zis pe pro`bike cu cu cine sa vb /Cu-Dr-650-...oss-t30869.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 multam TOTUSI ASTEPT SI ALTE PARERI... SAU SUNT PUTINI CU DR CA AL MEU ??? cauciucuri de care sa-mi pun ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 (editat) Este un moto super. Fiabil si cuminte. Merge de maninca jar pe off-road. Intreaba-l pe CataM. Oricum sunt convins ca el o sa iti dea ceva mai multe detalii. La capitolul cauciucuri este o intraga poveste. Lunga si cu multe finaluri. Depinde ce vrei. Care este procentul de offroad si care este cel de road. 50-50, 60-40, 30-70 etc. Dupa ce te obisnuiesti cu suzi o sa vrei un KTM. Crede-ma. Editat Martie 15, 2006 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 multumesc ketemeu pentru primul motor enduro io zic ca e super bun pentru un an doi e bun sa ma invatz cu el KTM e super ca design si performante Yamaha imi place si o sa-mi iau...peste ceva timp...poate XT 600E sau poate XT 660 R cine stie... voi vrea din tot sufletul sa am si un KTM pentru ca la off road e cel mai tare cauciucuri imi trebuie ceva mixt si durabil nu vreau decat drumuri de munte (forestiere) e problema daca pun ceva gen 30 % sosea si 70% off road ? ma refer la mersul pe sosea ... sunt bune? si care ar fi acestea ? care e clasificarea la cauciucuri enduro 1 2 3 4 ??? multam ASTEPT SI ALTE SUGESTII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Ai A I C I un topic cu multe info despre DR-uri (650, 800) Ia-l la studiat si ai sa gasesti destule pareri. Sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 MULTAM vroiam si parerea ta sa stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 (editat) cauciucuri imi trebuie ceva mixt si durabil nu vreau decat drumuri de munte (forestiere) e problema daca pun ceva gen 30 % sosea si 70% off road ? ma refer la mersul pe sosea ... sunt bune? si care ar fi acestea ? care e clasificarea la cauciucuri enduro 1 2 3 4 ??? multam ASTEPT SI ALTE SUGESTII Uite un link super. Despre Mitas. Se gasesc in Romania si sunt ieftine. Bafta. Alegerea iti apartine. http://www.lolo.at/lolo.at/mitas/cross.htm A dictionar TROCKEN = asfalt uscat, sau drum uscat SCHOTTER = macadam, piatra sparta GRAS = iarba SAND = nisip SCHLAMM = noroi Editat Martie 15, 2006 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 MULTAM vroiam si parerea ta sa stii... Imi pare rau, dar pe coclauri nu m-am dat cu nici un DR. Am batut cu Dr-ului celui mai bun prieten al meu doar cateva sute de km pe sosea si in Bucuresti. Asa ca parerile mele sunt limitate si de aceea ii las pe cei cu experinta mai mare sa-ti raspunda. Oricum, multe chestii folositoare ai sa gasesti in topicul care ti l-am dat mai devreme. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 C - 02 Stone - King astea imi plac si-s aproape pt toate tipurile de teren Mitas is parte din Barum ??? asta e bine multam pentru pareri si pentru informatii am intrat acolo si am gasit cate ceva din pacate nu-s multe ca a mea in RO e modelul mai nou (de fapt e ultimul DR 650 scos) SP46B oricum tot DR-uri sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 incearca mitas e08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 o sa incerc ceva mai cramponat e08 is prea de strada vad io...bani sa am... ASTEPT PARERILE POSESORILOR DE XT 600E, DR 650 SE, LC4, XR-uri,Dominatoare si KLR-uri DAR NU NUMAI... ORICINE E BINE VENIT SA-SI DEA CU PAREREA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Incearca Mitas E 09. Sunt f bune de compromis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Incearca Mitas E 09. Sunt f bune de compromis Din cate stiu eu E09 e catre Cross clar. Pt 50-50 eu as opta pt E07. Astept banu ca sa le schimb si eu. EU am acu niste Metzeler Sahara Enduro 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 E 09 are niste crampoane mari, insa e f departe de cross. Am obosit sa tot promovez cauciucurile astea - sunt cel mai bun raport durabilitate/pret/comportament on/off. Incercati sau vorbiti cu baieti care au avut. Eu am ars 2 perechi si am fost f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Sustin ideea lui ionut. Eu am E-07, diferentele pe asfalt fata de cauciucuri 100% de strada sunt mici (sesizabile, dar nu suparatoare). Probabil E-09 sunt "just about right". Opinia mea e din perspectiva 70% on - 30% off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 bun..despre cauciucuri am inteles dardespre motor ??? ceva defecte cunoscute ? performante off road ? Multumesc tuturor...sper sa ne intalnim pe la intruniri si pe drumurile forestiere dap...cred ca e09 e cam ceea ce caut super VREAU SI ALTE PARERI ... NU NUMAI DESPRE CAUCIUCURI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 dardespre motor ??? ceva defecte cunoscute ? performante off road ? dap...cred ca e09 e cam ceea ce caut super VREAU SI ALTE PARERI ... NU NUMAI DESPRE CAUCIUCURI Ai mare grija sa ai tot timpul nivelul full la ulei.In general enduro cam papa ulei, in special modelele astea si daca mergi cu ulei mai putin, risti,in timp, sa arzi bobina care da curent la CDI. Deci ochii pe nivel la fiecare 2-300 de km. In rest, citeste topicurile de aici, ca sunt pline de informatiile pe care le vrei, mai ales pt. dere. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Bunicutzo de la anu ma alatur si eu tie . Sa il stapanesti sanatos si nu iti mai fa atatea griji ca o sa fie bine ! PS: Apropo ZZZ sau Bunicutza pentru prieteni e un baiat de nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Merge si pe coclau si pe asfalt super, eu visam si inca visez la un KTM, dar sa stii ca si DR-u e super marfa! Eu pentru mers pe camp am cauciucuri de Cross Mitas(C-02) si pentru oras am Dunlop, bine eu am avut noroc si am cumparat motorul cu doua randuri de cauciucuri. Bafta si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 multam KTM Bull Inger'Albastru...numai de laude despre tine...esti de nota 20 !!! mersi mult pentru ajutor si la toti ceilalti le multumesc MAI ASTEPT PARERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 sa inteleg ca nu mai are nimeni DR 650 SE de dupa '96 ??? la BRASOV la intrunire veniti ? cand e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 17, 2006 Autor Share Postat Martie 17, 2006 ce e mai bun in off road DR 650 SE '97 sau XT 600E de dupa '95 ??? sau un dominator ? intre astea am oscilat eu ASTEPT PARERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Suzuki DR 650 SE '97 Model: Suzuki DR 650 SE Year: 1997 Category: Enduro / offroad Rating: 67.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 44.00 HP (32.1 kW)) Torque: 54.00 Nm (5.5 kgf-m or 39.8 ft.lbs) Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Suzuki repair manual. Physical measures Dry weight: 152.0 kg (335.1 pounds) Seat height: 850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting. Alternate seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, highest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.2895 HP/kg Yamaha XT 600 E '97 Model: Yamaha XT 600 E Year: 1997 Category: Enduro / offroad Rating: 66.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 595.00 ccm (36.31 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 40.00 HP (29.2 kW)) @ 6000 RPM Torque: 49.00 Nm (5.0 kgf-m or 36.1 ft.lbs) @ 5500 RPM Valves per cylinder: 4 Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Starter: Electric Physical measures Dry weight: 156.0 kg (343.9 pounds) Seat height: 855 mm (33.7 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 150.0 km/h (93.2 mph) Power/weight ratio: 0.2564 HP/kg Honda NX650 '97 Model: Honda NX 650 Dominator Year: 1997 Category: Enduro / offroad Rating: 55 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 44.00 HP (32.1 kW)) Torque: 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs) Valves per cylinder: 4 Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Dry weight: 167.0 kg (368.2 pounds) Seat height: 880 mm (34.6 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 165.0 km/h (102.5 mph) Power/weight ratio: 0.2635 HP/kg Honda Transalp '97 Model: Honda XL 600 V Transalp Year: 1997 Category: Enduro / offroad Rating: 65.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 583.00 ccm (35.57 cubic inches) Engine type: V2 Stroke: 4 Power: 50.00 HP (36.5 kW)) Torque: 53.00 Nm (5.4 kgf-m or 39.1 ft.lbs) Valves per cylinder: 3 Cooling system: Liquid Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Dry weight: 196.0 kg (432.1 pounds) Seat height: 850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Dual disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 170.0 km/h (105.6 mph) Power/weight ratio: 0.2551 HP/kg Eu am pus baza de la care sa se poata incepe orice discutie .... Parerea mea ca DR si XT ( sunt cam aceeasi motocicleta , f putin mai nervos DR-ul ) si se pot incadra intr-un segment de padure insa trasee usoare si cu f putin namol (din cauza greutatii ridicate a motocicletelor) iar NX si XL cred ca sunt destinate 70 % on-road si 30 % off road insa acest off road pe drumuri forestiere si trasee f usoare , mai ales ca sunt motociclete care stock vin cu o aripa pe fata f aproape de roata. Sunt curios de opiniile unora mult mai cunoscatori decat mine ? Sa ne limitam strict la aceste motociclete,pentru ca toti stim ca daca punem in joc un KTM uitam pt ce a fost facut DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 bestial dr-ul,lasa intrebarile care-i mai bun ,bla bla bla... Da-te cat poti ,e un motor mai mult de cat tare.Eu dintre toate variantele date de tine.......DR-u frate,e cel mai spre hard dintre toate.Eu am dr 650 SE din 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.