Sari la conținut

adiviraj

Membru
  • Număr conținut

    252
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.genco.ro
  • Yahoo
    adrian_teasa@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti, gata cu CT
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    LC4 '04
  • Numar Moto
    e mai bine sa nu stii
  • Club
    \,,/ (-_-) \,,/

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DR 650 Se '95 DR 600 R Dakar'87(8 zile) Yamaha TDR 125R
  • Interests
    \,,/ (-_-) \,,/

adiviraj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Foarte frumoasa vestea pe care ne-o dati! Chiar ma gandeam ce o sa facem vara asta la EnduroCamp. Acum ca vad Adventure Ride impreuna cu Motomania in aceeasi locatie, imi imaginez ce o sa iasa . Iar acele casute de lemn sunt mai mult decat binevenite. Felicitari domnule Vali (si nu numai) pentru acest proiect care ne va aduce impreuna in acelasi loc cu multe amintiri de neuitat, mult mai multe ca anul trecut (aici bag mana in foc ). Si ca sa fiu on topic: O sa revin imediat cu inca o comanda ferma pt piese. Ati reusit, nu numai sa oferiti un pret mult mai bun la piese si la livrarea expres (jumatate din "pretul oficial") dar si un timp de numai 3 zile fata de cele 2 saptamani ale dealer-ului oficial KTM. Bafta AdiViraj
  2. Roti DRZ 2007 Motocicleta a fost achizitionata noua, rotile au cam 8-9000 km, acum e SM. Discuri impecabile, standard Suzuki. Cauciucuri - fata 80/100-21"- Kenda Carlsbad K772F - spate 120/80-18" - Michelin Cross Competition Foaie lant - 44 dinti (lant 520) mearsa ceva dar nu de tot (vezi poza) Rotile nu rezinta indoituri. Pret - 400 e - roti complete - 350 e - fara cauciucuri P.S.: Cauciucurile nu se vand separat inaintea jantelor Bucuresti 0769.336.153
  3. Vand roti SM. Sunt pe: 17'' Merg pe : ktm, suzuki, yamaha. Au ax de: fata 20mm / spate 20mm Au discuri de: Fata 320 (cam nou) / spate 240-260mm (standard ktm) Au fost pe: LC4 2004 Pinion - 45 dinti, otel brut Pret - 370 euro asa cum se vad in poze Se vad in: Bucuresti Variante schimb: cu orice, propuneti pe PM 0769.336.153 - Adi Spor!
  4. 2 zile si voi lua o decizie. Pret fix pt pachet 3400 e. Inlocuim toba sport inox cu a2-a masca far + aripa SM model 2009.
  5. So, Imi vand ktm-ul An fabricatie 2004 Al treilea proprietar, cumparat de la Motomania la 8500 km. Nu bate, nu manaca ulei, consuma 4.6l afara la 120 km/h. Nu are absolut nicio modificare la raport, carburator. Toba standard. Optional, adica moca, toba inox racing (teava in teava, cu gaurele si vatelina). Necesita reglaj tacheti, garnituri capac tacheti, o-ring cilindru receptor ambreiaj (pierde presiune in maneta), plus bucsa din capatul amortizorului spate (are joc, problema clasica la LC4). Toate astea costa in jurul a 400 lei. (Probabil stiti cu totii problema de ceva timp a dealerilor KTM referitoare la comandarea pieselor. De astazi, un nou dealer KTM in bucuresti, singurul chiar la mom de fata, livreaza piese in 4 zile din Austria). De-alungul timpului am schimbat pe el semering+o-ring+bucsa la pinionul din motor, conducta de ambreiaj (a fost ciupita de fostul proprietar), rulmenti jug, baterie Varta noua. Pentru 2 beri mai dau, in acelasi pret, o a 2-a sea, plus SET ROTI SUPERMOTO (cu tot cu discuri, pinion si cauciucuri) Acum 2 ani, nu credeam a voi ajunge aici, in mom cand voi fi nevoit sa-l vand, nu din cauza pasiunii pt alt gen ci din obligatia de a schimba categoria, numai pe motiv medical. O sa-mi iau Africa Twin. PRETUL NU ESTE NEGOCIABIL, NU MA INTERESEAZA SCHIMBURI decat cu AFRICA TWIN (dupa 1994) sau TENERE 2008. Valabil pana miercuri 02.09.2009 In concluzie, mobra + a2-a toba + a 2-a sea + roti SM = 3600 e + 2 beri 0769.336.153 Adi
  6. adiviraj

    Bursa SuperMoto

    Salutare, In cazul in care te lasa ceasul sa bagi aceste valori, inseamna ca acea valoare este fix egala cu circumferinta rotii (in mm). So, cel mai simplu, ia o creta, trage un semn pe cauciuc si pe asfalt, impinge motorul pana roata face o rotatie completa, cand a ajuns semnul iar la nivelul solului, trage un semn pe asfalt, masoara distanta dintre acele 2 semne si aia e valoarea de bagat in ceas. Pt a fi sigur de masuratoare, ai grija sa impingi motorul drept ) P.S.: Uite ceva de genul ( Asta daca am nimerit dimensiunile cauciucului de sm) Specification Circumference Revs/km 90/90-21 2185mm 458 120/70-17 1884mm 531 Spor!
  7. Vand roti SuperMoto Jante Excel - fata 3.25, spate 4.25 - albastre Butuci Talon Aurii Cauciucuri Michellin Pilot Power - fata mearsa 4000 km, spatele destul de dus. Ax fata - 26mm, ax spate 20mm. (inclus adaptor fata pt ax 20mm - otel) Rotile se potrivesc pe aproape orice tip de KTM. Ele standard sunt pt cele de dupa 2004, cu ax gros fata. Merg de asemenea si pe Husaberg. La alte modele, prin confectionarea bucsilor distantiere, se vor potrivi. Rotile au fost achizitionate noi, merse aprox 4000km. Rotile stau degeaba din vara trecuta, motorul respectiv calca numai pe offroad. Pret 800 euro sau eventuale schimburi cu scuter (sau ce va trece prin cap) Se pot vedea in bucuresti 0769.336.153 Spor! Adi
  8. Ia fi atent. Am al meu lc4 luat la 5000 km. Acum are 35.000 si l-am dus in service ca sa-i repar cilindrul receptor de la ambreiaj si sa-i reglez tachetii. Nu scoate fum, nu mananca ulei, nu consuma in plus (4.7 l/100 km la 120 km/h), merge brici. Am facut rost de bani si pe langa reglaj de tacheti voi schimba rulmentii din motor si SEGMENTII, doar asa ca sa stiu eu ca e ok inauntru si pot pleca cu el unde vreau. O sa-mi zici si mie ca sigur nu are km reali si ca e hartanit din mom ce am schimbat segmentii la 35.000? hai du-te si te plimba si lasa oamenii in pace, nu mai da tu idei ca nu ar fi bun motorul. P.S.: nu am nicio treaba cu vanzatorul. Doar ca astia ca tine induc in eroare eventuali cumparatori mai nepriceputi. Spor!
  9. Cristache, aceeasi chestie am patit si eu cu Dr-ul meu, la un moment dat m-am obisnuit cu putere lui si nu-mi mai ajungea La inceput ma speria a2-a la blana,dupa care nici nu-mi mai dadeam seama cand taia gazul in a3-a....dupa asta mi-am luat Ktm-ul Spor! Si de ce i-ati zis???? Da-l in mama lui, nu crezi ca era mai bine sa aiba 25 kw in talon??? Asa pt aia care nu au 2 ani experienta (daca o mai fi asta in legislatie ca n-am citit-o decat o data inainte de examen ) Spor!
  10. Acelasi lucru inteleg si eu prin zi de zi si cu LC4-ul meu fac aceste lucruri si chiar bine. Dar se pare ca tu ai nevoie de un touring pt a face asta Fata de tine, prin zi de zi, eu mai vad si o bordura, o groapa, niste scari, o padure, asa un freeride daca ma-ntelegi, chestii pe care nu le poti face cu xcountry. Daca un motor (Xcountry) cu roata mai mica pe fata si rezervorul care-ti intra-n OO la fiecare groapa, ti se pare mai adaptat la zi de zi, clar esti de touring. N-am facut nicio "polologhie" a ktm-ului, am cautat un review al lui XChallenge si am gasit o comparatie cu EXC-ul care mi s-a parut interesanta si m-am intrebat de ce nu compara cu 690-ul. Am pus si varianta 690-ului din motivele ca e tot pe injectie si are rezervorul in spate, la fel ca XChallenge-ul si in caz de ceva, logistica ktm e mult mai bine pusa la punct. Sentiment de inferioritate, in niciun caz. o sa te mire dar chiar imi placea Xchallenge-ul (asta inainte sa apara 690-ul ). Tind sa cred ca tu ai o mica problema legata de aceste sentimente, chiar puternice din mom ce ai impresia ca noi astia cu Ktm-uri sarim ca arsi. Dar na, te inteleg, Bmw-ul n-are culoarea portocalie M-am uitat mult dupa Xchallenge, chiar dorind sa-mi iau unul, poate din ideea de fiabilitate. Dar am stat si m-am gandit un pic la al meu lc4 cu care am facut mai bine de 26.000 km (din 35) si chiar nu m-a lasat niciodata. Over all, mi se pare ok Xchallenge-ul, ramane de vazut cat de loial este conducatorului. Ce-mi place in special la el, sunt (fac referire la modelul standard.pozele puse n-au nicio legatura, doar mi s-au parut interesante): - aripa fata (ca la lc4-ul pana in '00) - rezervorul pus in spate - inaltatoare de ghidon din fabrica - faza aia cu aer pe spate - mi se pare f util cand te combini cu o grasa si tre sa o cari. Bagi aer si nu mai plangi ca esti ca pe chopper, bine si in cazurile in care pui ca porcu bagaje si pleci vreo saptamana de acasa - inca mai are forme enduro si nu e rotunjita ca trend-ul din ultimul timp - Abs-ul, numai pt ploaie, asa pt o liniste suplimentara in ceea ce priveste neprevazutul (cu toate ca nu am avut pana acum probleme cu lipsa lui, in cei 67mii de km ai mei) - aaaaaa, f tare culoarea jantelor - ar mai fi cateva dar nu-mi vin acum Singurul lucru care nu-mi place este toba. E mult prea mare si intr-o singura parte. puteau sa fac 2 mai mici , asa pt echilibrare si in caz ca-ti pui ceva side bags. O singura intrebare am pt tine. Pt notiunea ta de zi cu zi, ce ai alege intre XChallenge si F650GS din 2007 (exclus dakar) ???? Spor !
  11. As mai lua in considerare si 690 enduro de la KTM. http://www.passionperformance.ca/motorcycle/articles/2668/ As fi vrut sa gasesc o comparatie intre acesta si bmw-ul in cauza. Spor!
  12. Zici ca n-ai dar ti-ai dat seama dupa o tura ca nu e prea comod ptr zi de zi. Ne spui si noua cum ai dedus??? Am avut ocazia sa merg pe un Xchallenge. Nu foarte mult dar mi-a placut, trage de destul de jos si e chiar comod ptr zi de zi, oras, serviciu, ture rezonabile. Scarite de pasager nu are din fabrica, dar pasagerul are loc binisor. Comparatia o fac cu al meu LC4 '04 pe care l-am calarit mai bine de 25mii de km in fix 2 ani. Asa iti pot spune ca nici lc4-ul nu este prea comod pt zi de zi, dar iti zic asta doar dupa ce ma urc pe un touring sau ceva babaciune, gen Africa Twin. Atata timp cat mergi doar pe el si nu te sui pe una comoda, nu-ti vei pune problema ca nu e comod. In rest, despre modelul in discutie, imi aduc aminte cand se zvonea lansarea lui si aparea o poza pe aici pe forum, lumea zicea ca-i poza facuta in "photoshop".... Uite, in link-ul de mai jos vei gasi un test de comparatie intre BMW G650X Challenge si....si..... 2008 KTM 530 EXC-R http://www.passionperformance.ca/motorcycle/articles/2071/ Spor!
×
×
  • Creează nouă...