Sari la conținut

Suzuki Dr 650 Se Merge Off Road ?


Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

abia acum mi-am luat si eu primul meu motor veritabil

este Suzuki DR 650 SE din '97

am suferit ceva pana sa mi-l pot permite (vreo 3 ani)

 

intrebari:

 

cat de bun e pentru off-road ? ...mentionez ca-s incepator si nu vreau cross sau hard enduro

cat de fiabil e ? si ce probleme apar de obicei ?

piese se gasesc ?

cine mai are DR 650 SE ? pareri va rog

cum e la fiabilitate si alte alea fata de Xt 600 E ?

 

am visat mult timp la XT 600 E si asta o sa-mi iau dar dupa ce ma obisnuiesc cu suzi si dupa ce testez un Xt 600 E

 

 

va multumesc anticipat

post-5286-1142410724_thumb.jpg

Editat de zzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multam

 

TOTUSI ASTEPT SI ALTE PARERI...

SAU SUNT PUTINI CU DR CA AL MEU ???

 

cauciucuri de care sa-mi pun ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un moto super. Fiabil si cuminte. Merge de maninca jar pe off-road. Intreaba-l pe CataM. Oricum sunt convins ca el o sa iti dea ceva mai multe detalii.

La capitolul cauciucuri este o intraga poveste. Lunga si cu multe finaluri. Depinde ce vrei. Care este procentul de offroad si care este cel de road. 50-50, 60-40, 30-70 etc.

Dupa ce te obisnuiesti cu suzi o sa vrei un KTM. Crede-ma. :crack: :crack:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ketemeu

pentru primul motor enduro io zic ca e super bun

pentru un an doi e bun sa ma invatz cu el

KTM e super ca design si performante

Yamaha imi place si o sa-mi iau...peste ceva timp...poate XT 600E sau poate XT 660 R cine stie...

voi vrea din tot sufletul sa am si un KTM pentru ca la off road e cel mai tare

 

cauciucuri imi trebuie ceva mixt si durabil

nu vreau decat drumuri de munte (forestiere)

e problema daca pun ceva gen 30 % sosea si 70% off road ?

ma refer la mersul pe sosea ... sunt bune?

si care ar fi acestea ?

care e clasificarea la cauciucuri enduro 1 2 3 4 ???

 

multam

 

ASTEPT SI ALTE SUGESTII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cauciucuri imi trebuie ceva mixt si durabil

nu vreau decat drumuri de munte (forestiere)

e problema daca pun ceva gen 30 % sosea si 70% off road ?

ma refer la mersul pe sosea ... sunt bune?

si care ar fi acestea ?

care e clasificarea la cauciucuri enduro 1 2 3 4 ???

 

multam

 

ASTEPT SI ALTE SUGESTII

 

Uite un link super. Despre Mitas. Se gasesc in Romania si sunt ieftine. Bafta. Alegerea iti apartine.

http://www.lolo.at/lolo.at/mitas/cross.htm

 

A dictionar TROCKEN = asfalt uscat, sau drum uscat

SCHOTTER = macadam, piatra sparta

GRAS = iarba

SAND = nisip

SCHLAMM = noroi

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTAM

vroiam si parerea ta sa stii...

 

Imi pare rau, dar pe coclauri nu m-am dat cu nici un DR. Am batut cu Dr-ului celui mai bun prieten al meu doar cateva sute de km pe sosea si in Bucuresti. Asa ca parerile mele sunt limitate si de aceea ii las pe cei cu experinta mai mare sa-ti raspunda. Oricum, multe chestii folositoare ai sa gasesti in topicul care ti l-am dat mai devreme.

 

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C - 02 Stone - King

astea imi plac

si-s aproape pt toate tipurile de teren

 

Mitas is parte din Barum ??? asta e bine

 

multam pentru pareri si pentru informatii

am intrat acolo si am gasit cate ceva

din pacate nu-s multe ca a mea in RO

e modelul mai nou (de fapt e ultimul DR 650 scos) SP46B

 

oricum tot DR-uri sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc ceva mai cramponat

e08 is prea de strada

 

vad io...bani sa am... :crack:

 

ASTEPT PARERILE POSESORILOR DE XT 600E, DR 650 SE, LC4, XR-uri,Dominatoare si KLR-uri

 

DAR NU NUMAI...

ORICINE E BINE VENIT SA-SI DEA CU PAREREA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca Mitas E 09. Sunt f bune de compromis

Din cate stiu eu E09 e catre Cross clar. Pt 50-50 eu as opta pt E07. Astept banu ca sa le schimb si eu. :crack: EU am acu niste Metzeler Sahara Enduro 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 09 are niste crampoane mari, insa e f departe de cross. Am obosit sa tot promovez cauciucurile astea - sunt cel mai bun raport durabilitate/pret/comportament on/off. Incercati sau vorbiti cu baieti care au avut.

Eu am ars 2 perechi si am fost f multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin ideea lui ionut. Eu am E-07, diferentele pe asfalt fata de cauciucuri 100% de strada sunt mici (sesizabile, dar nu suparatoare). Probabil E-09 sunt "just about right". Opinia mea e din perspectiva 70% on - 30% off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun..despre cauciucuri am inteles

dardespre motor ???

ceva defecte cunoscute ?

performante off road ?

 

 

Multumesc tuturor...sper sa ne intalnim pe la intruniri si pe drumurile forestiere

 

 

 

dap...cred ca e09 e cam ceea ce caut

super

 

VREAU SI ALTE PARERI ... NU NUMAI DESPRE CAUCIUCURI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dardespre motor ???

ceva defecte cunoscute ?

performante off road ?

 

dap...cred ca e09 e cam ceea ce caut

super

 

VREAU SI ALTE PARERI ... NU NUMAI DESPRE CAUCIUCURI

Ai mare grija sa ai tot timpul nivelul full la ulei.In general enduro cam papa ulei, in special modelele astea si daca mergi cu ulei mai putin, risti,in timp, sa arzi bobina care da curent la CDI.

Deci ochii pe nivel la fiecare 2-300 de km.

In rest, citeste topicurile de aici, ca sunt pline de informatiile pe care le vrei, mai ales pt. dere.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si pe coclau si pe asfalt super, eu visam si inca visez la un KTM, dar sa stii ca si DR-u e super marfa!

 

Eu pentru mers pe camp am cauciucuri de Cross Mitas(C-02) si pentru oras am Dunlop, bine eu am avut noroc si am cumparat motorul cu doua randuri de cauciucuri.

 

 

:crack: Bafta si sa te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam KTM Bull

Inger'Albastru...numai de laude despre tine...esti de nota 20 !!! mersi mult pentru ajutor

 

si la toti ceilalti le multumesc

 

MAI ASTEPT PARERI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e mai bun in off road DR 650 SE '97 sau XT 600E de dupa '95 ???

sau un dominator ?

 

intre astea am oscilat eu

 

ASTEPT PARERI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki DR 650 SE '97

 

post-2420-1142607781_thumb.jpg

Model: Suzuki DR 650 SE

Year: 1997

Category: Enduro / offroad

Rating: 67.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 44.00 HP (32.1 kW))

Torque: 54.00 Nm (5.5 kgf-m or 39.8 ft.lbs)

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Suzuki repair manual.

Physical measures

Dry weight: 152.0 kg (335.1 pounds)

Seat height: 850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting.

Alternate seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, highest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Power/weight ratio: 0.2895 HP/kg

 

 

 

 

 

 

Yamaha XT 600 E '97

 

post-2420-1142607795_thumb.jpg

Model: Yamaha XT 600 E

Year: 1997

Category: Enduro / offroad

Rating: 66.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 595.00 ccm (36.31 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 40.00 HP (29.2 kW)) @ 6000 RPM

Torque: 49.00 Nm (5.0 kgf-m or 36.1 ft.lbs) @ 5500 RPM

Valves per cylinder: 4

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Starter: Electric

Physical measures

Dry weight: 156.0 kg (343.9 pounds)

Seat height: 855 mm (33.7 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 150.0 km/h (93.2 mph)

Power/weight ratio: 0.2564 HP/kg

 

 

 

Honda NX650 '97

 

post-2420-1142607753_thumb.jpg

Model: Honda NX 650 Dominator

Year: 1997

Category: Enduro / offroad

Rating: 55 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 44.00 HP (32.1 kW))

Torque: 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs)

Valves per cylinder: 4

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Dry weight: 167.0 kg (368.2 pounds)

Seat height: 880 mm (34.6 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 165.0 km/h (102.5 mph)

Power/weight ratio: 0.2635 HP/kg

 

 

 

 

Honda Transalp '97

 

post-2420-1142607769_thumb.jpg

Model: Honda XL 600 V Transalp

Year: 1997

Category: Enduro / offroad

Rating: 65.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 583.00 ccm (35.57 cubic inches)

Engine type: V2

Stroke: 4

Power: 50.00 HP (36.5 kW))

Torque: 53.00 Nm (5.4 kgf-m or 39.1 ft.lbs)

Valves per cylinder: 3

Cooling system: Liquid

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Dry weight: 196.0 kg (432.1 pounds)

Seat height: 850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 170.0 km/h (105.6 mph)

Power/weight ratio: 0.2551 HP/kg

 

 

 

Eu am pus baza de la care sa se poata incepe orice discutie ....

 

Parerea mea ca DR si XT ( sunt cam aceeasi motocicleta , f putin mai nervos DR-ul ) si se pot incadra intr-un segment de padure insa trasee usoare si cu f putin namol (din cauza greutatii ridicate a motocicletelor) iar NX si XL cred ca sunt destinate 70 % on-road si 30 % off road insa acest off road pe drumuri forestiere si trasee f usoare , mai ales ca sunt motociclete care stock vin cu o aripa pe fata f aproape de roata.

 

 

Sunt curios de opiniile unora mult mai cunoscatori decat mine ?

 

Sa ne limitam strict la aceste motociclete,pentru ca toti stim ca daca punem in joc un KTM uitam pt ce a fost facut DR :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bestial dr-ul,lasa intrebarile care-i mai bun ,bla bla bla...

Da-te cat poti ,e un motor mai mult de cat tare.Eu dintre toate variantele date de tine.......DR-u frate,e cel mai spre hard dintre toate.Eu am dr 650 SE din 95.

post-4060-1142673388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...