Sari la conținut

HELP !


Postări Recomandate

Salut ! E cineva pe aici cu aprilia caponord care poate sa ma ajute si pe mine? Am o problema pe care nu o inteleg : am avut probleme cu regulatorul de relanti (era facut varza ... ruginit ca a intrat apa in el) si imi mergea motorul undeva intre 2000 si 3000 RPM. M-am hotarat sa il schimb ... ca oricum nu aveam alta solutie si pana sa imi vina cel nou ( o luna am asteptat ... sa mor de ciuda) l-am mai pornit si statea la 5000 RPM. Pana acum comportamentul e ok dar a venit si noul regulator si va dati seama ca nu am avut stare pana nu l-am instalat. Si acum surpriza cea mare : nu mai porneste de nici o culoare ... am omorat o baterie si nimic nici macar un rateu ceva .... Daca e cineva prin bucuresti care sa ma poata ajuta ii fac cinste cu o bere suc sau ce vrea el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! E cineva pe aici cu aprilia caponord care poate sa ma ajute si pe mine? Am o problema pe care nu o inteleg : am avut probleme cu regulatorul de relanti (era facut varza ... ruginit ca a intrat apa in el) si imi mergea motorul undeva intre 2000 si 3000 RPM. M-am hotarat sa il schimb ... ca oricum nu aveam alta solutie si pana sa imi vina cel nou ( o luna am asteptat ... sa mor de ciuda) l-am mai pornit si statea la 5000 RPM. Pana acum comportamentul e ok dar a venit si noul regulator si va dati seama ca nu am avut stare pana nu l-am instalat. Si acum surpriza cea mare : nu mai porneste de nici o culoare ... am omorat o baterie si nimic nici macar un rateu ceva .... Daca e cineva prin bucuresti care sa ma poata ajuta ii fac cinste cu o bere suc sau ce vrea el.

 

chiar nimeni nu stie ce ar putea fi??

Imi dau doar cu parerea, poate te prinzi tu sau poate stie cineva..

Ai deconectat bobina de inductie si ai uitat s-o pui la loc?

Scinteie are?

Bujia e uda?

Benzina mai ai? E vreo sansa sa ai apa sau alte rahaturi in benzina?

Ce inseamna "mergea undeva la 2300-3000" si apoi "statea la 5000"? Ce s-a schimbat intre astea? 5000 e mai mult de dublu la 2300. Trage aer fals pe undeva? I se termina benzina? E vreun furtun gaurit, crapat pe calea de aer? Mergea asa cu regulatorul vechi?

Ai incercat sa-l pui la loc pe cel vechi? Mai merge cu el?

A fost bateria prea slaba si n-a pornit din prima si dupa aia s-a inecat?

Ai umblat la ceva suruburi legate de ralanti?

Ai deconectat bateria? (Poate reseta ecu).

Ai pornit motorul cu valva deconectata? Se pare ca poti invata ecu cu alta valoare a tps (throttle pos sensor) daca l-ai pornit fara valva si cu acceleratia trasa

Uite aici ce zice unu, e la ducati, dar din pacate n-am gasit nimic despre nenorocirea aia de caponord

http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=60232

E posibil ca ecu sa invete pozitia valvei si e posibil ca a invatat-o pe cea veche. E posibil ca se poate reseta doar pozitia valvei sau ecu cu totul. In general resetul la ecu presupune deconectarea bateriei si punerea in scurt a celor 2 conectoare.

E posibil sa fi montat ceva gresit acolo?

S-a aprins becul de la efi sau alte becuri ne mai aprinse?

Baga si anul la motor. Am vazut ca unele mai vechi nu au regulatorul respectiv. Din pacate e jale cu manualele, dupa vreo ora de cautari n-am gasit nimic, daca stii vreun link la manual, nu te rusina.

Daca n-a facut nici un pirtz, de saminta, e posibil ca n-are scinteie sau benzina, dar na, poate fi o mufa sau poate fi cine stie ce pm si atunci are de amindoua dar nu cit trebe si cind trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si merci de raspuns.

motorul e din 2004 iar un manual poti gasi pe http://www.caporider.com/docs.shtml

Regulatorul de relanti este de fapt un motor care obtureaza niste gauri dispuse dupa clapetele de admisie si in functe de cat de mult obtureaza cu atat merge mai repede sau mai incet.

Motorul mergea cu 2000~3000 RPM cand avea regulatorul defect. In cel defect a intrat apa si nici nu vrei sa stii cum arata. Dupa ce am dat comanda pentru unul nou la United Motors l-am spart sa vad cam ce costa 430 RON deci si daca vreau nu mai pot sa-l pun la loc. Din punct de vedere electronic era bun adica atunci cand il masurai avea pe borne 50 ohm exact cum trebuie dar nu mergea de rugina :laugh:. In timp ce asteptam sa vina regulatorul cel nou din italia am pornit ragalia si s-a accelerat pana la 5000 RPM ... ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca tragea aer fals intr-o veselie. Dupa ce l-am pus pe cel nou bateria nu era asa ok sau am dat eu la demaror mai mult decat e cazul cert e ca s-a inecat. Am scos bujiile si cu ocazia asta am verificat si daca are scanteie ... si are. oricum de pornit nu a vrut sa porneasca. Am observat ca in momentul in care ii obturez gaura de la regulator motorul tinde sa porneasca ... ceva rateuri etc.

Cam asta e tot ce va pot spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si merci de raspuns.

motorul e din 2004 iar un manual poti gasi pe http://www.caporider.com/docs.shtml

Regulatorul de relanti este de fapt un motor care obtureaza niste gauri dispuse dupa clapetele de admisie si in functe de cat de mult obtureaza cu atat merge mai repede sau mai incet.

Motorul mergea cu 2000~3000 RPM cand avea regulatorul defect. In cel defect a intrat apa si nici nu vrei sa stii cum arata. Dupa ce am dat comanda pentru unul nou la United Motors l-am spart sa vad cam ce costa 430 RON deci si daca vreau nu mai pot sa-l pun la loc. Din punct de vedere electronic era bun adica atunci cand il masurai avea pe borne 50 ohm exact cum trebuie dar nu mergea de rugina :laugh:. In timp ce asteptam sa vina regulatorul cel nou din italia am pornit ragalia si s-a accelerat pana la 5000 RPM ... ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca tragea aer fals intr-o veselie. Dupa ce l-am pus pe cel nou bateria nu era asa ok sau am dat eu la demaror mai mult decat e cazul cert e ca s-a inecat. Am scos bujiile si cu ocazia asta am verificat si daca are scanteie ... si are. oricum de pornit nu a vrut sa porneasca. Am observat ca in momentul in care ii obturez gaura de la regulator motorul tinde sa porneasca ... ceva rateuri etc.

Cam asta e tot ce va pot spune.

Salut!

Avind in vedere ca n-a raspuns nimeni, ma aberez eu in continuare.

Greseala mea, gasisem manualul ala dar m-am uitat numai la fuel system. Ce am gasit in manual despre el e asa:

In cap 2, la 2.10.2, adjusting the idle speed, unde evident zice ca nu se poate regla ralantiul ca e automat

In cap 6, la 6.6.2 Choke motor. Acolo e masuratoarea cu 50 de oameni si mai zice ca daca ii pui si ii iei contactul, trebuie sa se extinda cu 1.12 in si apoi sa se retraga "cu citva mm" (trebuie sa apreciezi precizia) adica vreo 0.77 in. O face? As banui ca da, dar verifica-l totusi.

Eu cam asa vad:

Daca ti-a udat bujiile si are si scinteie, si mai da si niste rateruri, probabil ca e ceva mai subtil.

1. Valva care a venit e la fel cu cea veche? Exista posibilitatea sa sa arate la fel dar sa fie mai lunga tija sau mai scurta sau stiu eu ce altceva? Banuiesc ca nu, dar s-o eliminam.

2. Daca se extinde si se retrage ca-n manual, banuiesc ca o fi avind vreo reactie si n-ar trebui sa poata fi montata altfel (aici ma refer cu pozitia tijei, ce inseamna "zero" pt el), ca vad ca se autocalibreaza, dar mai stii, poate daca il montezi cu ea extinsa sau nu sa faca o diferenta dpdv al ecu.

3. Mai stii cam cit de extinsa era cea veche, macar sa fie prin zona, nu vad de ce ar conta, dar tu le ai in fata si poate iti dai seama.

4. Valva aia dupa cite stiu eu conteaza cam la ralanti, daca ai incerca cu gazul deschis, ar vrea?

5. Faza e ca tu l-ai pornit cu el scos, a tras aer fals, s-a turat. Ecu a incercat s-o regleze din valva, nu i-a iesit figura si aici nu stiu daca a incercat sa ia benzina si din injectoare in incercarea de a cobori ralantiul. Eu aici vad cam asa: Daca a ramas cu ceva setari aiurea, probabil ca un reset l-ar aduce la realitate. De ce nu ma grabesc sa-ti zic sa resetezi ecu, e pt faptul ca am vazut ca se regleaza si co la el, si ma gindesc ca sa nu le uite. Pe de alta parte, o sa porneasca cu unele presetate si asta e. Pina la urma ramine si varianta asta.

6. Dupa cite am mai citit, e posibil sa fie o combinatie de reset pt tps care sa implice si valva asta, nu mi-e clar daca e si la caponord au ba. Eu o sa mai caut pe net si daca gasesc ceva iti zic. IAC sau ICV (idle air control respectiv idle control valve ) ii mai zice. Si caut si despre ecu reset si tps reset. Tps reset e interesant nu atit cit sa-l resetezi ci daca se poate altera cu valva deconectata si vreo combinatie magica cu cheia de contatc si din astea.

Numai bine

PS: Sa nu fie vreo coincidenta, sa nu aiba presuine de combustibil in injectoare, daca ai umblat pe altundeva, ai desfacut calea de combustibil, ai inchis robinetul pe la rezervor sau alte din astea, fise inversate, bobinele alimentate invers, ca oricit de banal pare, se poate intimpla. Ar cam trebui sa porneasca totusi fir-ar el sa fie, nu vad cum doar din valva aia faca asa de urit

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nici eu nu stiu de ce dracu face figuri ca nu e prea logic. Totusi o sa caut si eu ceva despre resetarea ECU ca nu are ce sa strice. La capitolul fire inversate tampitii de la aprilia s-au gandit si toti conectorii intra intr-o singura pozitie deci sa pui ceva invers e cam greu. Maine mai iau 2 litrii de benzina si cu ocazia asta cred ca elimin si problema lipsei de benzina. In rest o sa ii masor inca o data toti senzorii sa vad daca sunt in parametrii dar in mod sigur sunt ok. Regulatorul merge asa cum scrie in manual adica se misca up/down de la inchis complet la deschis complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nici eu nu stiu de ce dracu face figuri ca nu e prea logic. Totusi o sa caut si eu ceva despre resetarea ECU ca nu are ce sa strice. La capitolul fire inversate tampitii de la aprilia s-au gandit si toti conectorii intra intr-o singura pozitie deci sa pui ceva invers e cam greu. Maine mai iau 2 litrii de benzina si cu ocazia asta cred ca elimin si problema lipsei de benzina. In rest o sa ii masor inca o data toti senzorii sa vad daca sunt in parametrii dar in mod sigur sunt ok. Regulatorul merge asa cum scrie in manual adica se misca up/down de la inchis complet la deschis complet.

Mda, banuiam eu. La faza cu ecu si eu zic la fel. Pari baiat istet, iti stii manualul, ai motor mai vechi, nu ti-a fost rusine sa-l schimbi singur, te-ai apucat sa desfaci motorasul vechi, asa ca iti zic ce as mai fi incercat eu: Fie sa-i picuri un pic de benzina in galerie si sa incerci sa vezi daca da s-o ia, si daca porneste scurt inseamna ca-i ceva pe la alimentare/benzina, fie un reset la ecu, fie vazut daca se poate aiuri tps-ul. Cam astea le vad eu, nu prea avea ce sa pateasca asa. La benzina ma gindeam ca daca a stat si asa sa nu fie ceva in ea, orice-i posibil pe planeta asta..

PS: Incarca-i si bateria, eventual ajuta-l cu una de la masina (daca e pe 12v evident). Poate a fost slaba si a fost o coincidenta

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca poti pune bordul in mod de diagnostic,

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthr...diagnostic+mode

E acolo si o poza cu cele 2 mufe care trebuiesc conectate. Site-ul ala pare destul de interesant, mai arunca un ochi si pe acolo:

 

Uite pagina de search:

http://www.apriliaforum.com/forums/search.php?do=process

 

in dreapta selecteaza etv1000 all years

In stinga sus ai keyword, respectiv ce cauti (eu am cautat diagnostic mode)

In stinga sus, sub keword, ai "Random question" si pe mine ma intrba asa: "how many cylinders does a Tuono 1000 have?" si am bagat 2 in casuta aia (de fapt am bagat initial 12 dar s-a prins si nu iti da raspunsrile daca nu e bine).

Intrebarea e aleatoare, dar nu cred ca e cine stie ce.

Cauta eventual cum il pui exact in modul ala, ca trebuie conectate mufele alea 2 libere + tinute niste butoane pe la bord (Vezi ca ce ti-am dat eu e sa resetezi becul de service, trebuie sa fie undeva mai in detaliu, poate e si in manual dar e greu de cautat ca e facut din poze scanate asa ca mai greu cu cautarea :laugh: )

La o adica ar fi util, poate zice el singurel ce dureri are

Cam atit pt moment, daca mai gasesc ceva ce pare folositor iti dau de veste.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am conectat deja bordul in modul diag dar nu apare nici un cod de eroare. Am incercat cam tot ce se putea face dar din pacate nu merge nimic. azi o sa ies la motor si poate imi mai vine o idee sau cine stie poate porneste :blink: stii care e faza cea mai tare ... am un filmulet facut cu tel din data in care am luat-o si cum pornea ... daca nu merge bag un clip si zic si eu ca ma dau cu motorul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit ce are . Nu se alimenteaza cu benzina :blink: acum sa vad cum rezolv problema ... oricum maine ii iau filtru de benzina si daca nu merge asa alta pompa de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit ce are . Nu se alimenteaza cu benzina :blink: acum sa vad cum rezolv problema ... oricum maine ii iau filtru de benzina si daca nu merge asa alta pompa de benzina.

Asa, da detalii. N-are presiune, e infundat prin rezervor, e filtrul? Cum ai descoperit? Ai pornit-o pina la urma, si cum?

PS: Bravo mai, asa te vreau :laugh:

PPS: Concidenta naibii cu alimentarea si valva. E vreo siguranta pt pompa, o auzi lucrind?

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi fain daca ai avea o alta pompa s-o incerci, ca acolo sint mai multe, e pompa, e regulatorul de presiune si sint si injectoarele. Nu vad sa nu mearga alea, dar ar putea sa fie ceva in comanda lor. Mai da niste detalii, ce i-ai facut. Cred ca se poate masura presiunea in instalatie dar ti-ar trebui un manometru si ar trebui sa fie prevazuta cu un loc unde il poti atasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa incep: azi am venit de la scarbici cu pata pusa ori merge ori o alint un pic cu barosul ... si dupa ce am mai bagat 5 litrii de benzina am inceput sa masor senzorii inca o data. La un moment dat mi-a trecut prin cap sa ii pun benzina in cap ca la dacie ca mai mult decat sa se inece nu se poate si surpriza porneste 5 secunde si moare. Curios chiar statea la 1000 de ture in relanti mai sa-ti vina sa o pupi nu alta. ok am gasit defectul ... nu are benzina deci logica zice ca pompa merge (ce dracu era inecata) deci e regulatorul de presiune ca pe retur nu venea nici strop de benzina ... si asa am dat jos injectoarele (frumos arata :blink: ) si cam tot ce era pe langa ele inclusv regulatorul de presiune. binenteles ca nu am facut nimic ca totul e capsulat si nu prea ai ce sa faci dar mi-a trecut prin cap sa vad cam ce presiune face pompa ca ce dracu scrie prin una din carti ca face cam 3 atm si surpriza cele 3 atm se pot tine cu mana ... WTF ca nu poti sa tii 2 atm dar 3. am desfacut rezervorul si acum am in casa aproape 10 litrii de benzina si tot platoul cu pompa, filtrul si litrometrul. sper din tot sufletul sa fie infundat filtrul ca altfel e naspa rau ... SH ansamblul e cam 200euro.

sper sa fie filtrul ca totusi pompa functioneaza dar nu are presiune. cam asta e istoria unei zile pline de munca la motor si multa benzina inhalata. tu ce crezi ? se poate ard pompa si totusi sa mearga .... ai mai auzit pe la cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa incep: azi am venit de la scarbici cu pata pusa ori merge ori o alint un pic cu barosul ... si dupa ce am mai bagat 5 litrii de benzina am inceput sa masor senzorii inca o data. La un moment dat mi-a trecut prin cap sa ii pun benzina in cap ca la dacie ca mai mult decat sa se inece nu se poate si surpriza porneste 5 secunde si moare. Curios chiar statea la 1000 de ture in relanti mai sa-ti vina sa o pupi nu alta. ok am gasit defectul ... nu are benzina deci logica zice ca pompa merge (ce dracu era inecata) deci e regulatorul de presiune ca pe retur nu venea nici strop de benzina ... si asa am dat jos injectoarele (frumos arata :blink: ) si cam tot ce era pe langa ele inclusv regulatorul de presiune. binenteles ca nu am facut nimic ca totul e capsulat si nu prea ai ce sa faci dar mi-a trecut prin cap sa vad cam ce presiune face pompa ca ce dracu scrie prin una din carti ca face cam 3 atm si surpriza cele 3 atm se pot tine cu mana ... WTF ca nu poti sa tii 2 atm dar 3. am desfacut rezervorul si acum am in casa aproape 10 litrii de benzina si tot platoul cu pompa, filtrul si litrometrul. sper din tot sufletul sa fie infundat filtrul ca altfel e naspa rau ... SH ansamblul e cam 200euro.

sper sa fie filtrul ca totusi pompa functioneaza dar nu are presiune. cam asta e istoria unei zile pline de munca la motor si multa benzina inhalata. tu ce crezi ? se poate ard pompa si totusi sa mearga .... ai mai auzit pe la cineva asa ceva?

Mai, sincer, as vb prostii daca ti-as zice in vreun fel. Eu n-am auzit sa mearga si sa fie arsa. Dar nici n-am o vasta experienta, asa ca e irelevant. Totusi, depinde si de sistem, ca poate sa mearga ea daca e vreo supapa ceva dusa, membrane, mama ei, ar fi posibil. Mie ce-mi pare cam ciudat e cu presiunea, ca zici c-o poti tine, pe de alta parte o face totusi, banuiesc ca atita cit sa mearga chiar si rau ar fi trebuit sa fie. Daca e f slaba, atunci na, dar daca e totusi cit de cit ma gindesc ca ar fi trebuit sa mearga, rau, dar sa mearga cit de cit. Faptul ca a murit in vreo 5 sec mie-mi zice ca nu i-a prea venit nimic.. Ai incercat sa masori daca e tensiune pe injectoare? E prin manual ceva legat de asta? Sa nu fie ceva de comanda la injectoare, vreun fir, vreo mufa, ecu, naiba stie

Nu stiu ce sa zic despre faza cu tinutul cu mina, pina la urma 3 atm e ceva mai mult decit la o roata, aici tu stii cam cum ai simtit, daca era lesinata rau sau l-ai tinut tu cu convingere

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu contest ca e posibil sa fie o problema si de injectoare da sa pice asa doua nu prea am auzit. totusi sa stii ca nu m-am strofocat deloc sa o tin ... nici macar ca o sticla de cola nu a facut ... frate e moarta rau. O sa vad maine ce gasesc ca si filtru e cam vechi, cred ca e ala original sau a fost schimbat o data cel mult. Citeam pe forumul aprilia ca trebuie schimbat cam la 20k asta e de macar 4 ani si eu cand am luat mobra benzina avea miros de petrosin (gaz lampant) adica numai benzina nu mai era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu contest ca e posibil sa fie o problema si de injectoare da sa pice asa doua nu prea am auzit. totusi sa stii ca nu m-am strofocat deloc sa o tin ... nici macar ca o sticla de cola nu a facut ... frate e moarta rau. O sa vad maine ce gasesc ca si filtru e cam vechi, cred ca e ala original sau a fost schimbat o data cel mult. Citeam pe forumul aprilia ca trebuie schimbat cam la 20k asta e de macar 4 ani si eu cand am luat mobra benzina avea miros de petrosin (gaz lampant) adica numai benzina nu mai era.

Mai, nu ziceam sa pice injectoarele, ci sa fie ceva la comanda lor, ca si mie mi se pare f improbabil sa cada mecanic ambele in acelasi timp.

Oricum, am mai citit odata ce ai scris, si faza aia ca nu venea nimic pe returul de la regulator ma face sa cred ca ai dreptate, si e fie pompa slaba fie filtrul

Daca ai putut s-o tii lejer, e clara treaba

Oricum, probabil o poti incerca si fara filtru.

Inca o chestie: Nu poti desface pompa, nu? Ma mai gindesc la o faza: Daca nu e terminata, poate a intrat ceva pe acolo, daca are niste supape sa nu fii ramas vreuna blocata. Poate s-o atingi usor cu ceva si-si da drumul

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca se poate sa desfac pompa ... din ce am vazut eu e capsulata. O sa trec sa vad daca gasesc filtru de benzina si cand ajung acasa o sa vad surptiza :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca se poate sa desfac pompa ... din ce am vazut eu e capsulata. O sa trec sa vad daca gasesc filtru de benzina si cand ajung acasa o sa vad surptiza :laugh:

He he..Mai, eu in afara de sa-ti tin pumnii, n-am ce face. Sper din tot sufletul sa fie filtrul colmatat rau.

Daca n-o ia nici asa, sa-i verifici eventual si daca are tensiune pe injectoare, ca ar fi culmea naibii sa mai fie vreo coincidenta si sa iei pompa ca sa constati ca e altceva. Oricum, concluzia pt moment e ca atunci cind schimbi regulatorul de ralanti se strica pompa :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut o schema interna de la o alta pompa, si acolo erau 2 supape:

1 pe calea directa, care impiedica benzina sa vina inapoi dinspre regulator

O alta supapa care da drumul la benzina inapoi in rezervor in cazul in care presiunea din pompa creste mai mult de 65psi era la asta.

Uita-te eventual daca ai si tu asa ceva, ar putea fi blocata una din ele, mai probabil aia de suprapresiune. Zici ca se aude mergind, poate n-o fi dusa electric

Eventual daca chair e, s-o pornesti intr-un lighean, ceva, s-o vezi daca baga inapoi benzina

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

:) MERGEEEEE

:) trebuia schimbat ceva .... dar nu stiu ce .... Eu am schimbat filtrul de benzina si o bucata de teava care mi s-a parut ca e coapta de benzina si merge. ieri m-am plimbat un pic cu ea ca mai sunt cateva chestii de facut ... de exemplu motorul e usor debreiat si trebuie sa vad de ce ... oricum chestii simple. Man trebuie sa ne vedem si sa dau o bere sau un suc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo tati, ma bucur sa vad ca ai pus'o pe picioare.

la ce experienta anterioara cu motoare ai, nici nu ma indoiam!

amoleo, cand iti vad si eu monstrul? :lol:

 

 

@miq, nota 10 ptr rabdare si sfaturi!

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...