Sari la conținut

Reconditionare Electromotor UNDE ?


smok3
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa reconditionez si eu electromotorul meu Denso sau chiar sa iau piese de schimb pt el ma poate ajuta cineva cu vre`un sfat sau chiar cu reparatia acestuia ? Am sa pun poze cu seria si chiar cu problema in sine ...Multumnesc :lol:

post-14727-1248432711_thumb.jpg

post-14727-1248432723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu cu 2 in V. Din ce vad eu in poza aia cu ziarul, ai un magnet rupt in doua.

Asta e o problema cam grava, pentru ca din ce stiu eu de teoria magnetilor, in momentul ruperii apare o migratie a polilor. Totusi, poate stiu gresit. Spune-mi cum s-a manifestat problema, a inceput sa-ti atinga rotorul de magneti sau pur si simplu doar nu mai are putere sa invarta ? Daca e de la atingere, atunci e rezolvabila problema, pentru ca in momentul atingerii stiu ca se pierde forta electromagnetica (ca la alternatoare, cand rotorul atinge statorul, se inverseaza polul indus in metal), insa la electromotor ar trebui sa nu apara problema asta si deci e suficient sa-i fixezi cu poxipol ca lumea si sa iei cu flexul din ei, pana nu mai ii atinge rotorul.

 

Oricum, in principiu, asta ar fi singurul lucru pe care il poti face, sa pui bucatile pe pozitia pe care erau initial, sa le fixezi cu poxipol sau cu niste gauri si suruburi suplimentare, prin carcasa, apoi sa asiguri rotorul ca nu atinge de magnet - e posibil ca de-asta sa se fi si spart magnetul, ai lagarele slabite la rotor - rulmentii mai precis - si de-aia si-a facut bataie si a lovit magnetul pana l-a spart.

 

Deci pasul 1 - verifica/inlocuie rulmentii , pasul 2 - fixeaza magnetul rupt pe pozitie si asigura-te ca nu il mai atinge rotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu cu 2 in V. Din ce vad eu in poza aia cu ziarul, ai un magnet rupt in doua.

Asta e o problema cam grava, pentru ca din ce stiu eu de teoria magnetilor, in momentul ruperii apare o migratie a polilor. Totusi, poate stiu gresit. Spune-mi cum s-a manifestat problema, a inceput sa-ti atinga rotorul de magneti sau pur si simplu doar nu mai are putere sa invarta ? Daca e de la atingere, atunci e rezolvabila problema, pentru ca in momentul atingerii stiu ca se pierde forta electromagnetica (ca la alternatoare, cand rotorul atinge statorul, se inverseaza polul indus in metal), insa la electromotor ar trebui sa nu apara problema asta si deci e suficient sa-i fixezi cu poxipol ca lumea si sa iei cu flexul din ei, pana nu mai ii atinge rotorul.

 

Oricum, in principiu, asta ar fi singurul lucru pe care il poti face, sa pui bucatile pe pozitia pe care erau initial, sa le fixezi cu poxipol sau cu niste gauri si suruburi suplimentare, prin carcasa, apoi sa asiguri rotorul ca nu atinge de magnet - e posibil ca de-asta sa se fi si spart magnetul, ai lagarele slabite la rotor - rulmentii mai precis - si de-aia si-a facut bataie si a lovit magnetul pana l-a spart.

 

Deci pasul 1 - verifica/inlocuie rulmentii , pasul 2 - fixeaza magnetul rupt pe pozitie si asigura-te ca nu il mai atinge rotorul.

bai prea multe de povestit si prea multe raspunsuri la intrebarile tale nu am pt ca nu stiu cum a ajuns sa se rupa concluzia este ca rulment a fost bun,platou de carbuni si carbuni buni de jucat nu juca ....ce sa zic ti`am urmat sfatul cu poxipol am pus cei 2 magnetzi la loc am pus electromotor inapoi unde am constat ca din nou undeva ceva imi da "la masa" si nu invarte...l`am dar jos am izolat ceea ce credeam eu si ce am gasit pe acolo i`am mai pus o garnitura de cauciuc aproape in captaul axului pe partea platoului cu carbuni si ete ca merge benzineste, scanteieste acum ,dar tot nu sunt multumit de ruptura acelui magnet si as dori sa il schimb de asta poate ma poate ajuta cineva cu piese sau un kit de reparatie de la Denso (de asta am lasat si codul ) .....mai am o nelamurire: care ai ideea la ce temperaturi rezista o garnitura de cauciuc de aceea care se foloseste la sanitare de obicei...dushuri,robinetzi etc .... (aceea care am ziolat cu ea in capatul axului )m`am gandit dupa ce am montat ca aceasta sa nu se topeasca....oare electromotrul ajuge la tempetatura de 100 de grade ? si oare aceea garnitura ar rezista sau ar trebui inlocuita cu altceva ? :lol:

Mosule sunt dator de bere si chestia ceea mai tare si care mi`a placut cel mai mult este ca am fost la un service care se ocupa numai de electromoatare pe Plevnei si baietzi s`au uitat au verficat si au zis ca nu au ce sa ii faca ca este posibil sa nu mai invarta la fel din cauza magnetului rupt.... dar m`am lamurit si cu ei sincer !!!

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeaÂşi problema la demaror Âşi tot cu Poxipol am rezolvat. A trecut un an de atunci Âşi magnetul e la locul lui, demarorul învârte, motorul porneÂşte la primul buton. Garnitură de textolit găseÂşti la magazinele de obiecte sanitare, e probabil ca aceea de pus la furtunul de la aragaz - probabil doar dmensiunea difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeaÂşi problema la demaror Âşi tot cu Poxipol am rezolvat. A trecut un an de atunci Âşi magnetul e la locul lui, demarorul învârte, motorul porneÂşte la primul buton. Garnitură de textolit găseÂşti la magazinele de obiecte sanitare, e probabil ca aceea de pus la furtunul de la aragaz - probabil doar dmensiunea difera.

Multumesc mult o sa am in vedere si am sa o schimb cat de curand :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...