mihaicoste Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Hai maine la Romexpo, sigur ai sa gasesti ceva acolo. Daca ajungi pe acolo si vezi ceva p[t mine (burgman 400), anunta-ma, te rog; mai ales ca intre Bv si Onesti sunt doar 130km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerutiberiu Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 vand burgman de 400 an 2002 16800Km adus anul trecut din Italia 2200Euro tel 0724269149 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Aprilie 29, 2010 Autor Share Postat Aprilie 29, 2010 Ca sa vedeti ce inseamna romanul ... "Tu cand zici maxitrotinete chiar ai impresia ca sunt motoare??? Ce e in capul tau mai baiatule? Un rahatel de scuter ramane rahatel de scuter, oricat de mare ar fi si orice motor i-ai pune... Si, in al doilea rand... chiar nu inteleg ce cauti tu aici, cu motociclistii.... exista topic separat pt. scuteristi. Si ar trebui sa fiti fericiti ca pe un forum intitulat MOTOCICLISM.RO s-a permis crearea unui topic pentru "conducatorii" de fierastraie pendulare ca tine! Asa ca, lasa ciocu' mic si fa un joc de glezne prin alte parti. La masa asta.... eu m-am saturat de cat ai cantat!" ............................. "Poate sa ii scrie orice in talon si sa ii trebuiasca toate categoriile, facultate si masterat ca sa-l conduci... o bashina de scuter tot bashina de scuter ramane. Am patit-o cu scuteristii de prea multe ori... si pe motor si cu masina.... nu se asigura, iti taie calea, nu au echipamente.... sunt cei mai necivilizati in trafic.... sunt total scarbit de ei. Iar unul care crede ca un "maxiscuter" poate fi numit motocicleta.... nu prea e normal la cap..." Mai multe puteti citi aici. /index.php?...956&st=1080 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Ca sa vedeti ce inseamna romanul ... "Tu cand zici maxitrotinete chiar ai impresia ca sunt motoare??? Ce e in capul tau mai baiatule? Un rahatel de scuter ramane rahatel de scuter, oricat de mare ar fi si orice motor i-ai pune... Si, in al doilea rand... chiar nu inteleg ce cauti tu aici, cu motociclistii.... exista topic separat pt. scuteristi. Si ar trebui sa fiti fericiti ca pe un forum intitulat MOTOCICLISM.RO s-a permis crearea unui topic pentru "conducatorii" de fierastraie pendulare ca tine! Asa ca, lasa ciocu' mic si fa un joc de glezne prin alte parti. La masa asta.... eu m-am saturat de cat ai cantat!" ............................. "Poate sa ii scrie orice in talon si sa ii trebuiasca toate categoriile, facultate si masterat ca sa-l conduci... o bashina de scuter tot bashina de scuter ramane. Am patit-o cu scuteristii de prea multe ori... si pe motor si cu masina.... nu se asigura, iti taie calea, nu au echipamente.... sunt cei mai necivilizati in trafic.... sunt total scarbit de ei. Iar unul care crede ca un "maxiscuter" poate fi numit motocicleta.... nu prea e normal la cap..." Mai multe puteti citi aici. /index.php?...956&st=1080 Atat il duce capu' si nu poti cere mai mult de la el.... "de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere..." La fel se poate spune si despre motociclisti ca toti sunt teribilisti si inconstienti ca merg pe o roata la 150 Km/h cum am vazut eu pe asa zisa autostrada A2 de la noi din Romanica.... In alta ordine de iedei... Ce s-a intamplat cu http://maxiscooters.in-goo.com ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Aprilie 29, 2010 Autor Share Postat Aprilie 29, 2010 Atat il duce capu' si nu poti cere mai mult de la el.... "de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere..."La fel se poate spune si despre motociclisti ca toti sunt teribilisti si inconstienti ca merg pe o roata la 150 Km/h cum am vazut eu pe asa zisa autostrada A2 de la noi din Romanica.... In alta ordine de iedei... Ce s-a intamplat cu http://maxiscooters.in-goo.com ??? A devenit www.maxisromania.in-goo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluhanc Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 am o rugaminte la voi, cine poate sa-mi spuna de unde se regleaza avansul la un majesty yp250 din 98?scz daca am pus o antrebare tampita dar nu ma pricep si m-am uitat prin manual dar nu am gasit(sau nu stiu eu unde sa caut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Ca sa vedeti ce inseamna romanul ... "Tu cand zici maxitrotinete chiar ai impresia ca sunt motoare??? Ce e in capul tau mai baiatule? Un rahatel de scuter ramane rahatel de scuter, oricat de mare ar fi si orice motor i-ai pune... Si, in al doilea rand... chiar nu inteleg ce cauti tu aici, cu motociclistii.... exista topic separat pt. scuteristi. Si ar trebui sa fiti fericiti ca pe un forum intitulat MOTOCICLISM.RO s-a permis crearea unui topic pentru "conducatorii" de fierastraie pendulare ca tine! Asa ca, lasa ciocu' mic si fa un joc de glezne prin alte parti. La masa asta.... eu m-am saturat de cat ai cantat!" ............................. "Poate sa ii scrie orice in talon si sa ii trebuiasca toate categoriile, facultate si masterat ca sa-l conduci... o bashina de scuter tot bashina de scuter ramane. Am patit-o cu scuteristii de prea multe ori... si pe motor si cu masina.... nu se asigura, iti taie calea, nu au echipamente.... sunt cei mai necivilizati in trafic.... sunt total scarbit de ei. Iar unul care crede ca un "maxiscuter" poate fi numit motocicleta.... nu prea e normal la cap..." Mai multe puteti citi aici. /index.php?...956&st=1080 Omul e reatardat ! parerea mea ! trebuie tratat cu indiferenta , ca pe orice alt vierme ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
david_secret Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) salutare defapt omul a "atins" 2 probleme : 1. nici maxiscuterele nu sunt motociclete(parerea lui si trebuie respectata) 2.scuteristii nu respecta regulile de circulatie ( asa cum probabil domnia sa face ) domnule motociclist ( ca se pare ca ti-se umfla un sfarc cand cineva iti spune "motociclist") , maxiscuterele sunt motociclete asa cum prevede legislatia ( nu parerea ta).cu a doua problema sunt de acord , sunt scuteristi care nu respecta nimic ( inmatriculare, casca, echipament...etc) DAR mai bine te-ai uita la voi "in curte" .nu e cazul sa generalizam in nici una din parti dar "padure fara uscatura nu se poate" putem intra pe orice site ( ca nu esti tu ADMINISTRATOR) , atat timp cat avem un comportament decent. din ceea ce ai scris rezulta o atitudine grosolana, mult sub nivelul unui "conducator" de fierastrau. pe final nu pot decat sa-ti urez un concediu placut, sa te linistesti la nervi si sa fii un motociclist adevarat ( daca poti intelege ceea ce am vrut sa zic). O zi buna! Editat Aprilie 30, 2010 de david_secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerutiberiu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 salut baieti, am si eu o rugaminte stie cineva ce curea trebuie la un burgman de 400 K2 (serie, dinti) cat costa si de unde sa iau, ca am luat una noua adusa de afara MITSUBOSHI 27601-15F10 si chitaie la plecarea de pe loc in rest e ok. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am o rugaminte la voi, cine poate sa-mi spuna de unde se regleaza avansul la un majesty yp250 din 98?scz daca am pus o antrebare tampita dar nu ma pricep si m-am uitat prin manual dar nu am gasit(sau nu stiu eu unde sa caut) la un service !!! da-mi o adresa de mess si te trimit undeva ieftin si bun , bafta Sambata 1 Mai , la ora 9 dimineata la benzinaria de pe Giurgiului vis-a-vis de Belu , pleaca 4 maxiscutere in Bulgaria la Veliko Tarnovo + multi alti motociclisti , haideti si voi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluhanc Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 am o problema,cine ma poate ajuta,nu mai sta motorul la relantiu si da rateuri la toba de esapament, cand las la relantiu se opreste..... ajutoor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 am o problema,cine ma poate ajuta,nu mai sta motorul la relantiu si da rateuri la toba de esapament, cand las la relantiu se opreste..... ajutoor. schimba bujia. vezi jiglerul de relanti din afara carb si aerul. pot fi multe cauze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluhanc Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 astazi dupa un drum de apr.50km nu a mai vrut sa porneasca scanteie are de anvartit anvarte dar nu mai porneste,daca este cineva printre voi care are yamaha majesty yp 250 din 98 sa-mi spuna si mie cum ajung la carburator,trebuie sa desfac carenele?am verificat bujia este buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 astazi dupa un drum de apr.50km nu a mai vrut sa porneasca scanteie are de anvartit anvarte dar nu mai porneste,daca este cineva printre voi care are yamaha majesty yp 250 din 98 sa-mi spuna si mie cum ajung la carburator,trebuie sa desfac carenele?am verificat bujia este buna. la mine e sub sa. de ce nu te uiti sa vezi unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluhanc Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 l-am vazut dar cum ajung la el , ma gandesc ca jiglerul de relanti este undeva deasupra si nu am cum sa ajung la el doar daca dau jos jumate de carene,alta posibilitate nu exista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 alta posibilitate nu exista? ba da ,,al dai jos (carburatorul),,, pune si tu cateva poze sa vedem ce ai acolo si cum sant asezate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 l-am vazut dar cum ajung la el , ma gandesc ca jiglerul de relanti este undeva deasupra si nu am cum sa ajung la el doar daca dau jos jumate de carene,alta posibilitate nu exista? Eu am o Yamaha Majesty 250 din 2001. Ca sa ajung sa lucrez la carburator trebuie sa dau jos numai saua, nu trebuie sa dau jos nici un plastic... In alta ordine de idei... Am schimbat rolele de la variator si cureaua de transmisie... E normal ca acum cu ele noi sa nu traga asa cum tragea inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Mai 4, 2010 Autor Share Postat Mai 4, 2010 Eu am o Yamaha Majesty 250 din 2001.Ca sa ajung sa lucrez la carburator trebuie sa dau jos numai saua, nu trebuie sa dau jos nici un plastic... In alta ordine de idei... Am schimbat rolele de la variator si cureaua de transmisie... E normal ca acum cu ele noi sa nu traga asa cum tragea inainte? Pai depinde de gramajul rolelor, cu cat sunt mai grele cu atat ai demarajul mai greu dar ai un topspeed mai mare, dca sunt usoare, pleci foarte repede de pe loc dar nu mai urca la viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Pai depinde de gramajul rolelor, cu cat sunt mai grele cu atat ai demarajul mai greu dar ai un topspeed mai mare, dca sunt usoare, pleci foarte repede de pe loc dar nu mai urca la viteza maxima. Rolele le-am pus ca cele originale, adica 14g. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Rolele le-am pus ca cele originale, adica 14g. Si ce rezultate ai cu rolele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Si ce rezultate ai cu rolele astea? Acum parca nu mai trage la demaraj asa cum era inainte si viteza max. e ceva mai mica... I-am mai schimbat si cureaua de transmisie, disc frana+placute fata, disc frana+placute spate. Cred ca nu este demaraj si viteza max. asa cum era inainte, pentru ce inca nu sunt rodate toate cele... Editat Mai 10, 2010 de bonu76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Si ce rezultate ai cu rolele astea? Acum parca nu mai trage la demaraj asa cum era inainte si viteza max. e ceva mai mica... I-am mai schimbat si cureaua de transmisie, disc frana+placute fata, disc frana+placute spate. Cred ca nu este demaraj si viteza max. asa cum era inainte, pentru ce inca nu sunt rodate toate cele... Hai nu ma speria ca tre' sa fac si eu aceleasi operatiuni ca si tine. O sa schimb: cauciuc spate, curea, role, placute spate, bujie. La role am vazut ca sunt unele aftermarket si cele originale....ambele la 14 grame. La bani...cele aftermarket sunt la juma' de pret...si d-aia nu-mi inspira incredere. Ideea e ca daca ti-a scazut demarajul si topspeed-ul ....poate problema la tine e alta. Verifica carburatie, filtru aer, variator, bujie, compresie.....poate gasesti ceva in neregula cu astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Hai nu ma speria ca tre' sa fac si eu aceleasi operatiuni ca si tine.O sa schimb: cauciuc spate, curea, role, placute spate, bujie. La role am vazut ca sunt unele aftermarket si cele originale....ambele la 14 grame. La bani...cele aftermarket sunt la juma' de pret...si d-aia nu-mi inspira incredere. Ideea e ca daca ti-a scazut demarajul si topspeed-ul ....poate problema la tine e alta. Verifica carburatie, filtru aer, variator, bujie, compresie.....poate gasesti ceva in neregula cu astea. I-am mai schimbat si ambreiajul. Ambreiajul care l-am cumparat e ceva facut pe vapor si ma gandesc sa nu fie el cel vinovat... Rolele si cureaua le-am cumparat de aici: Piese pt. Majesty Cureaua Dayco Rolele Leo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluhanc Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 si la mine este aceiasi problema,am pus role mai mari si nu mai fuge la fel,dar am desfacut carburatorul sa il curat si am vazut ca membrana de la pompa de vacum este crapata an cateva locuri,mecanicul a spusca din cauza aia sar putea sa nu traga,una noua este 235ron momentan raman cu asta dar va trebui sa o schimb dar.... pe raful asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonu76 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 si la mine este aceiasi problema,am pus role mai mari si nu mai fuge la fel,dar am desfacut carburatorul sa il curat si am vazut ca membrana de la pompa de vacum este crapata an cateva locuri,mecanicul a spusca din cauza aia sar putea sa nu traga,una noua este 235ron momentan raman cu asta dar va trebui sa o schimb dar.... pe raful asta.... Rolele care le-ai schimbat de cate grame sunt? Din cate am citit am vazut ca cele originale sunt de 14g si am pus tot de 14g. Inainte de a fae schimbarile, cu 2 persoane fugea 130Km/h si mai aveam acceleratie, iar acum mai mult de 120Km/h cu 2 persoane nu vrea... Totusi tind sa cred ca e din cauza ambreiajului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.