Sari la conținut

detinatori de "eliminator" 125.250.600 :)


Taz Asg
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am tot ezitat sa creez un topic "EL" dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si am zis sa o fac.

 

 

deci.... cei care aveti prin ograda un eliminator ( indiferent de capacitatea cilindrica) postati aici :idei, intrebari, sfaturi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tot ezitat sa creez un topic "EL" dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si am zis sa o fac.

deci.... cei care aveti prin ograda un eliminator ( indiferent de capacitatea cilindrica) postati aici :idei, intrebari, sfaturi :lol:

 

Bre, se pare ca esti cam unicat p'acilea cu EL-ul in ograda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, se pare ca esti cam unicat p'acilea cu EL-ul in ograda :D

 

Philip, care o fi ideea ?..eu cochetam si cu ideea de a-mi lua un EL..si inca ma mai gandesc ce sa-mi iau intre Viroaga si EL.

vazandu-l insa pe tiranspider singurel p'aici. ma intreb daca ar tb sa ma mai gandesc la EL :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna initiativa... hop si eu cu EL-ul meu...

EL 250 b :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philip, care o fi ideea ?..eu cochetam si cu ideea de a-mi lua un EL..si inca ma mai gandesc ce sa-mi iau intre Viroaga si EL.

vazandu-l insa pe tiranspider singurel p'aici. ma intreb daca ar tb sa ma mai gandesc la EL ;)

 

io stiu?! :)

Hai ca poate ne vedem spre sfarsitul saptamanii si macar vezi cum sta treaba cu Viroaga :)

 

Buna initiativa... hop si eu cu EL-ul meu...

EL 250 b :lol:

 

ee, da... se mai aduna EL-uri si de prin alte ograzi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philip, care o fi ideea ?..eu cochetam si cu ideea de a-mi lua un EL..si inca ma mai gandesc ce sa-mi iau intre Viroaga si EL.

vazandu-l insa pe tiranspider singurel p'aici. ma intreb daca ar tb sa ma mai gandesc la EL :angry:

Nu au legatura cele doua. Daca ai picioare lungi, iti place sa te bata vantul in fund si te multumesti cu 20CP ia-ti Virago de 250; daca ai picioare scurte, vrei sa ai o pozitie normala pe motor si vrei 27CP mergi pe EL de 250. Se cam incalzeste la drum lung, dar oricum poti sa scoti viteze de cruising de 105-125 in functie de cat de cald e afara, si daca il dai jos de tot are saua la 64 cm de sol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa ne adunam:)

 

 

 

on topic ... voi de unde va cumparati diverse??

Consumabile obisnuite poti sa gasesti pe Louis (eu le comand la astia din Autovit), si astea includ acumulator, filtru de aer, placute de frana, oglinzi, manete (proaste, la 6 Euro, care spre deosebire de cele de fabrica nu se indoaie ci se rup la primul impact, asa ca am in bagaj o pereche pentru orice eventualitate).

Celelelte piese fie mi le fac rost mecanicii de la Kaore fie le comand pe situri englezesti. De exemplu recent am avut o membrana de carburator sparta, si dat fiind ca fieratania care atarna de membrana e mai ciudata (piesa din aluminiu mai grea in loc de plastic, ca sa faca motorul mai putin zburdalnic decat ZX3R sau cum ii spune la Ninjulica ala mic de la care e luat in cea mai mare parte motorul, mai putin aceasta modificare de carb, pinioanele diferite in cutia de viteza si toba zgomotoasa) si dat fiind ca la Kawasaki tot ansamblul apare pe un singur numar de identificare, ar fi trebuit sa platesc circa 150 Euro de bucata. Am gasit un englez din Manchester care are presa de facut asemenea membrane si la el costa 26 de lire, asa ca m-a costat o pereche plus transportul cu asigurare 59.5 lire (cam 70 Euro, adica circa o jumatate din pretul unei singure piese originale care includea fieratania de care nu aveam nevoie).

Gume imi iau de la Autozone ca au Dunlop din ala exact modelul cu care a fost livrata motocicleta dar cam scump (azi am platit 456 de lei pentru guma spate incluzand centrat si montaj, dar sunt bucuros ca guma e iar rotunda, nu patrata cum am facut-o eu pe aia veche Metzeler dupa circa 18,500km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eliminatorul meu ... are viata grea cu mine ....

initial i-am largit coarnele( ghidonul) , adica i-am adaugat 10 centimetri de teava in capete ( 10 stanga , 10 dreapta) incat facusem febra musculara dupa doua ture de transfagarasan( curbe multe , ghidon ingust..) ...apoi... constatand cu "bucurie" ca mi se incalzea apa de imi venea sa cred ca sta aghiuta cu fierbatoru in vasul de expansiune , am decis sa schimb lichidul de racire si sa purced la o verificare a sistemului. Zis si facut , golesc zeama din instalatie , ( avea o culoare deosebita cam ca a ceaiului de tei fiert de tataie jumate de ora), si imi trece pe la periferia mintii sa dau radiatorul jos.Il dau. Ies cu el la soare , bag un furtun cu apa ( si ceva presiune) pe un capat ( incat din constructie nu am decat doua maini stangi, si fiind suficient de retard sa scot si senzorul de tempratura)si am facut ad-hoc o mica fantana arteziana, cu un jet destul de viguros in mecla mea care se uita mirata mai ceva ca vitelul la poarta 9.Realizez greseala , fac rost la viteza de un cep de cauciuc, obturez gaura de la senzor.... dau drumu la apa.... totul ok. Las apa sa se scurga si cand scuturam radiatorul , gasete geniul din mine o alta idee... "hai sa vad cum arata celulele..." si ma uit prin radiator la soare.Ma uit o data ..... ma uit si a doua oara .... in timp ce gandeam cu glas incet .."o fi intrat soarele in nor" Pana la urma ma dumiresc . Din cauza aripii fata facuta cu economie extrema de material, si a calitatii drumurilor din romania ( mai o baleguta , mai un noroi mic ... etc) roata arunca mizerii taman in radiator. Si dai si lupta si dai si lupta ... si mizeria din faguri rezista eroic.... Dupa o ora ( timp in care radiatorul era super curat la exterior si doar o mica parte de jeg data jos, si subsemnatul arata ca un caine uitat afara in furtuna) am ajuns la concluzia ca totusi tre lasat la inmuiat ... Apoi totul a fost mult mai usor. Inainte de montare am avut de grija sa pun o plasa fina decupata cu foarfeca din o carcasa de filtru de aer. Iar ca sa preintampin reaparitia fenomenului "balega+noroi+dracu mai stie ce" in radiator am schimbat aripa fata cu una mai lunga( de pe un shadow de 600).

 

 

Mesaj completat

.. Apoi au urmat rand pe rand ... simerigul de la grup ( pica umpic de ulei suficient cat sa faca janta spate sa arate ca o janta de camion de ala de cara lemne ,, adica ulei+praf) simeringurile de la telescoape( cu tot cu schimb de ulei).

Ultima minune a fost schimbarea ghidonului cu un halfape( si implicit a comenzilor electrice, manetelor de ambreiaj si frana cu tot cu cabluri si pompa si furtun) si adaugarea unui parbriz si a unei prize de 12 v.

Mesaj completat

.. Apoi au urmat rand pe rand ... simerigul de la grup ( pica umpic de ulei suficient cat sa faca janta spate sa arate ca o janta de camion de ala de cara lemne ,, adica ulei+praf) simeringurile de la telescoape( cu tot cu schimb de ulei).

Ultima minune a fost schimbarea ghidonului cu un halfape( si implicit a comenzilor electrice, manetelor de ambreiaj si frana cu tot cu cabluri si pompa si furtun) si adaugarea unui parbriz si a unei prize de 12 v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
EL 600cc are cineva pe aici? sau a avut?

Sunt interesat de acest model, de pareri pro si contra, consum, intretinere. Ma poate ajuta cineva cu aceste informatii?

Multumesc anticipat :disappointed:

 

Ok, o sa incep prin a preciza ca sunt newbie in lumea pe doua roti... sper sa nu zic prostii in randurile de mai jos :lol: .

Am un ZL 600 B (model european - mi-a zis tiranspider) achizitionat prin august 2009 (carnetul l-am luat la doua luni dupa... :lol: ). Imediat ce am pus mainile pe el am facut schimburile de "consumabile". Mai exact, am:

  • facut schimbul de ulei. nu stiu ce ulei avea dar eu am bagat MOTUL 10W40,
  • schimbat filtrul de ulei si de aer,
  • schimbat semeringurile din furca fata si inlocuit uleiul,
  • schimbat antigel si lichid de frana.

Nu mai stiu exact preturile la fiecare, dar in total m-a costat in jur de 800 ron.

La consum nu stiu ce sa-ti zic. Sunt mai lejer de felul meu si prefer sa fac plinul de cate ori am ocazia. In conditii normale ar consuma 5.5 litrii.

 

In general am o parere foarte buna despre ZL600. Mi se pare o motocicleta numai buna pentru incepatori, mai ales ca are garda la sol destul de joasa si poti sa poti sa te infigi imediat cu picioarele in asfalt daca te dezechilibrezi la viteza mica (testat). Inca un plus este ca nu te plictisesti usor cu 240 kmh in bord.

Greutatea cam mare (~220 kg) este un minus pt. skinny guys... de asemenea are frane ineficiente avand in vedere raportul greutate-putere.

 

Sper ca am fost de ajutor.

 

P.S.: un review mai detaliat gasesti aici.

P.P.S.: daca vrei sa auzi motorul. uite un

facut recent. Editat de morion4000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat ce am pus mainile pe el am facut schimburile de "consumabile". Mai exact, am:

  • facut schimbul de ulei. nu stiu ce ulei avea dar eu am bagat MOTUL 10W40,
  • schimbat filtrul de ulei si de aer,
  • schimbat semeringurile din furca fata si inlocuit uleiul,
  • schimbat antigel si lichid de frana.

Nu mai stiu exact preturile la fiecare, dar in total m-a costat in jur de 800 ron.

La consum nu stiu ce sa-ti zic. Sunt mai lejer de felul meu si prefer sa fac plinul de cate ori am ocazia. In conditii normale ar consuma 5.5 litrii.

In linii mari astea is schimburile recomandate la cumpararea unei motociclete( chiar daca anteriorul se jura ca abi ce a schimbat , ca numa ce a facut)

ar mai fi trebuit si bujiile ( dar incet incet o sa le schimbi si pe alea).La bujii treaba e ceva mai delicata , inrucat bujiile de pe cilindrii 2 si 3 is ceva mai greu de schimbat.

Atentie la codul de bujii, unele is reci altele calde.

 

Salutare,am si eu un EL 250 B,cel cu 40 de cai,e tare comod si se cam tine de 4% consum,nu depaseste.

 

 

post-54399-1264969209_thumb.jpg

 

salve , daca nu ma inseala ochiu pe eliminatorul ala o mers eugen, nu?? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult pentru informații. După câte observ, deja "m-am îndrăgostit" Âşi asta fără să văd un motor de genul ăsta cu ochii mei.

AÂşteptăm vara, permisul Âşi vedem ce o fi:) :disappointed:

Mulțumesc încă odata pentru tot :lol:

 

P.s: Sunetul e demențial! :lol:

Editat de Robbie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nu-mi fac niciodata conturi pe forumuri, insa pentru thread-ul asta mi-am calcat obiceiurile. :wink:

 

Salut tuturor!

 

Numarati-ma si pe mine alaturi de ceilalti 4-6 posesori de Eliminator pe care i-ati identificat. De doi ani am un EL 250B, Sports Edition (40cp).

Multi se uita la ea si nu stiu "ce e Eliminatoru' asta, dom'le?". Pare "de fete" si pipernicita, insa se preface. Se tine bine si cand e la drum lung cu baietii cu cruiserele mari. :drink:

 

Nu am avut alte motociclete, insa sunt hotarata ca pe asta sa o pastrez chiar si dupa ce imi voi lua alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi fac niciodata conturi pe forumuri, insa pentru thread-ul asta mi-am calcat obiceiurile. :wink:

 

Salut tuturor!

 

Numarati-ma si pe mine alaturi de ceilalti 4-6 posesori de Eliminator pe care i-ati identificat. De doi ani am un EL 250B, Sports Edition (40cp).

Multi se uita la ea si nu stiu "ce e Eliminatoru' asta, dom'le?". Pare "de fete" si pipernicita, insa se preface. Se tine bine si cand e la drum lung cu baietii cu cruiserele mari. :drink:

 

Nu am avut alte motociclete, insa sunt hotarata ca pe asta sa o pastrez chiar si dupa ce imi voi lua alta.

welcome :D

 

 

uite asa ne marim gasca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...