Roshu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 (editat) De doua saptamani incoace am devenit posesorul unui Castravachi GPZ 900 si m-am gandit sa deschid un topic si aici ca am cautat, dar nu am gasit decat topic pentru GPZ 500. Sunt curios daca mai are cineva asa ceva si ce parere are despre el. Momentan, dupa doar 500 km parcursi pe el pot sa spun ca e bun in afara orasului daca bate vantul, ca la 260 kg ale lui nu se clinteste de pe drum, protejeaza bine pilotul impotriva curentului, mai ales capul care nu mai e impins in toate directiile, se incinge ca o soba in miez de iarna, are un sistem de semnalizare haios (model 1999 - s-a exportat doar in Japonia si Australia, in Europa nu s-au mai exportat din 1994), daca tragi de el dovedeste ceva capacitati sportive (incepand cu 7-8000 de ture) si afara de botul patratos, ca arata exact ca ala din 1984 (cred ca e considerat motor clasic si d-aia n-or fi umblat la aspect), mi se pare ok. Pe scurt: 260 kg, 20 l capacitate rezervor, 115 cp, 86 Nm cuplu. Consumul o sa il aflu in curand. Voi ce ziceti ? Curand pun si poze Editat August 8, 2009 de Roshu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Ma tu ai vazut Top Gun...! Mesaj completat Rectific,ala era un 750...Aceiasi forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=NEOem7U2LPE Si eu azi am achizitionat un GPZ. Nu e rosu ca al tau sau a lui Tom Cruise dar albastru. Am vazut si pe al tau de vanzare, am interziat o zi, daca nu, poate era la mine acum.. Sa-l stapanesti sanatos, poate ne vedem odata prin oras, dupa ce am inmatriculat pe al meu. Al meu este din '87, are 40.000 de kilometri la bord, si arate binisor cu cel mai mare defect optic fiind o infundatura in rezervor, a fost scapat pe jos din pacate. Am mers decat ceva sute de metri, asa ca nu pot sa dau cu parerea despre cum merge prea mult, decat ca si la viteze mici mi se pare destul de manevrabil, chiar la 250kg. Tehnic cred ca o sa am de lamurit sistemul de anit-dive, am observat ca furca sa comprima la fel de usor cu frana stransa decat cu frana liber, cea ce nu cred ca e bine. Al tau nu cred ca are sistemul respectiv, am inteles ca au renuntat la ea ultimele ani de constructie. Suspensie e si pe aer, am vazut o ventila pe furca, nu stiu daca mai merge si sistem asta. Cand am mers sa vad motocicleta nu prea am crezut ca o sa-mi place, dar e simpatic, si m-a placut foarte mult cum merge. M-am simtit bine pe ea de la prima urcare in sa. Sa ai grija cu caldura, deja am gasit pe net ca probleme tipice de GPZ sunt supraincalzire si furca cu sistem anti-dive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.