harciogu Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 descriu problema unui prieten care mi'a cerut ajutorul. are o honda cb400 super four din 2002. omul si'a ars o bujie (nu shtiu exact la ce se refera exact termenul probabil strapungerea izolatorului) si i s'a pus ca inlocuitor o bujie de fabricatie chineza JYJG CP7E (irelevant zic io). apoi goarna pe autostrada. 180 km/h (limitare la 191km/h) la un moment dat incepe sa scada viteza (deci si puterea motorului). motocicleta mergea in 3 cilindri. inapoi la dealer, schimbata bujia chinezeasca cu un ngk. bujia chinezeasca (electrozii topizi - cifra termica prost aleasa probabil ): dar si cu ngk'ul motorul are batai/zgomote metalice ce vin dinspre chiuloasa. fara fum pe toba, fara rateuri. cum n'a gasit un mecanic competent imi cere frumos sa pun un diagnostic la distanta. are cinve o idee despre defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 daca e forjata de obicei se incalzeste si detoneaza! si detonatiile asa se aud! ca un zgomot metalic, ca si cand ar fi ceva in motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 zgomotele se aud si la relanti post-schimbare de bujie. nu mai indrazneste sa o forjeze acum... mai ales la halul in care suna. sa nu se "rupa" si mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 sa nu fi ramas dreq vreo bucata de bujie pe acolo, sa nu se fi dereglat vreo supapa, dreq stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 la cum arata bujia aia ...daca presupun bine chinezii au copiat intr-o oarecare masura codul NGK deci ar fi un echivalent al CR7E care e o bujie cam prea calda pt cb 400 mentionat mai ales daca a fost forjat.Rezultatul poate fi destul de dezastruos pt cilindrul+chiulasa . Probabil bucatelele de metal topit au facut bucurii mari pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anotimpub Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 vreau sa l cunosc si eu pe amicul tau cu cb super four am si eu unul is foarte putine pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiortan Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 sunt si eu un proprietar de honda cb400 momentan avariata in urma unui accident la o calatorie prin bulgaria stie cineva de unde pot cumpara piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floppy off-road Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 zgomotele se aud si la relanti post-schimbare de bujie. nu mai indrazneste sa o forjeze acum... mai ales la halul in care suna. sa nu se "rupa" si mai rau BUJIA E PREA LUNGA SI ATINGE .AM AVUT ASEMENEA SITUATIE SI DUPA CE AM SCHIMBAT BUJIA SA REZOLVAT ATINGE PUTIN DOAR CAT SA FACA ZGOMOT NU ARE ALT EFECT.DACA PUI O SAIBA LA BUJIE MAI GROASA SE REZOLVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 honda si-a facut un renume pe piata motocicletelor prin rezistenta lor la uzura.cele mai bune si silentioase motoare sunt cele de honda.daca acest motor a ajuns sa distruga o bujie in felul acesta cred ca trebuie sa mearga la doctor. zgomotele descrise sunt complet anormale la un motor honda,deci fuga la mecanic ca pui motoreta pe butuci. 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.