Sari la conținut

Detinatori Husqvarna


floricel
 Share

Postări Recomandate

Curat este. am incercat sa masor daca trece curentul de la baterie prin el dar nu stiu daca functioneaza ca un conductor simplu (nu trece). ca pret nu cred sa fie nu stiu ce valoare ca doar sunt 2 fire si mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 214
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor!Am o husqvarna TE 250 din 2007 si am probleme cu pornirea la cald.La rece porneste foarte usor la pedala si buton,dar dupa ce se incalzeste porneste destul de greoi daca nu o las 15 minute sa se raceasca.Daca e inpinsa porneste foarte usor si atunci cand e cald motorul.Sa fie bujia de vina?Folosesc bujie NGK CR8.post-67078-0-40167300-1368841809_thumb.jpg

Editat de bogdan78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Am o husqvarna TE 250 din 2007 si am probleme cu pornirea la cald.La rece porneste foarte usor la pedala si buton,dar dupa ce se incalzeste porneste destul de greoi daca nu o las 15 minute sa se raceasca.Daca e inpinsa porneste foarte usor si atunci cand e cald motorul.Sa fie bujia de vina?Folosesc bujie NGK CR8.attachicon.gifP250413_08.59.jpg

Am avut aceeasi problema dar la un drz si era de la bujie prea mare distanta intre electrozi. am reglat cat scrie la care si pornea si la cald si la rece la prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Compresie are,deci nu este din cauza compresiei,mai ramane sa verific doar bujia.Va multumesc de sfaturi.

Verifica jocul la supape, treaba se face cu motorul rece sloi.

Husqvarna, modelele 2004-2007, au cel mai simplu mod posibil de a verifica si regla jocul la supape cu pastile. Nu trebuie sa dai jos axele cu came, ca la alte modele, sa-ti bati capul cu distributia.

Mai jos un video cum se face, cu mentiunea ca in clip, mecanicul nu introduce lera corect.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uf0AKO-_tI4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica jocul la supape, treaba se face cu motorul rece sloi.

Husqvarna, modelele 2004-2007, au cel mai simplu mod posibil de a verifica si regla jocul la supape cu pastile. Nu trebuie sa dai jos axele cu came, ca la alte modele, sa-ti bati capul cu distributia.

Mai jos un video cum se face, cu mentiunea ca in clip, mecanicul nu introduce lera corect.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uf0AKO-_tI4

 

 

Corect! 99% e din supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca reinvie topicul asta, asa ca ma risc si eu cu o intrebare, poate-mi raspunde cineva.

Husqvarna WR300/2009, cum se verifica nivelul uleiului din cutie? Are doar buson de ulei pe partea stanga a motorului, fara joja, si nici vreun geam de vizitare sau surub de nivel (ca la KTM) nu am vazut. Iar google-ul e sarac rau de tot la modelul asta.

 

A, si cine mai aduce in acest moment piese de Husqvarna? M-ar interesa "gatul" de cauciuc ce face legatura intre carburator si motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc.

Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect.

Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Curat este. am incercat sa masor daca trece curentul de la baterie prin el dar nu stiu daca functioneaza ca un conductor simplu (nu trece). ca pret nu cred sa fie nu stiu ce valoare ca doar sunt 2 fire si mufa.

Ia-ti un cablu nou,al tau e dus...Costa in jur de 25-30 euro.

 

Un WR-WRE 125 nu vinde nimeni? Sau ceva link...poate stiti.

Am un wr 125 nou in cutie la un pret promo !

 

Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc.

Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect.

Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel.

 

Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc.

Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect.

Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel.

Corect cu uleiul!Piese de Huski aduc si eu...de cativa ani :)Pentru Wr 300 , te pot ajuta cu un manual la nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc..

Probabil ai tu cunostinte pe acolo. Eu am dat 5 mail-uri si 7 telefoane, am primit inapoi doar vreo 2 mail-uri cu raspunsuri incomplete (din 5 intrebari mi se raspundea maxim la una). Ultima data i-am felicitat, sarcastic, prin mail, pentru "promptitudine", si nici ca am mai primit vreun raspuns din partea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai tu cunostinte pe acolo. Eu am dat 5 mail-uri si 7 telefoane, am primit inapoi doar vreo 2 mail-uri cu raspunsuri incomplete (din 5 intrebari mi se raspundea maxim la una). Ultima data i-am felicitat, sarcastic, prin mail, pentru "promptitudine", si nici ca am mai primit vreun raspuns din partea lor.

Nu am pile si nici interese, O parte din piese mi le comand de pe net din afara. Te inteleg, dar e un singur angajat la piese moto, receptie moto in service, care trebuie sa raspunda si la email si la tel. Gandeste-te cata lume suna si trimite mailuri in legatura cu probleme, programari in service, cereri de piese bmw si hva. E vina conducerii, el face cat poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Apropo de Bavaria, am comandat niste piese in 08-01-2014 nici pana azi nu au ajuns, peste 3 zile se face luna. Nu stiu a cui e vina, dar sa-i chis in freza! Norocul meu ca inca e iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea rau - au bila neagra!

Urmatoarea motoreta o sa fie ktm sau japoneza si ma pis pe toate firmele astea exotice (beta, hva, gas gas, sherco) care nu au invatat lectia de la ktm care au o retea de distributie de piese ca la carte. Cu toate ca fiabilitatea la ktm e mai slaba (parerea personala, fara polemici pe tema asta) gasesti piese si pe jos sau vin mai rapid ca oricare marca si pentru asta o sa-mi cumpar una in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca Husqvarna sunt foarte bune. Toti cei care au avut le lauda. Am cunoscut un tip care are in acest moment un EXC 300 (the ultimate bike, dupa parerea multora), si care mi-a spus ca, dintre toate motocicletele detinute, Husky TE310 i -a lipit de suflet.

Gandeste-te sa-ti gasesti piesele si la concurenta, nu numai la importatorul oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e vorba de "lectia de la KTM", doar ca dealerii de marci precum cele mentionate de tine nu isi pot face stoc de piese asa cum ne-am dori, avand in vedere numarul de posesori de astfel de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca Husqvarna sunt foarte bune. Toti cei care au avut le lauda. Am cunoscut un tip care are in acest moment un EXC 300 (the ultimate bike, dupa parerea multora), si care mi-a spus ca, dintre toate motocicletele detinute, Husky TE310 i -a lipit de suflet.

Gandeste-te sa-ti gasesti piesele si la concurenta, nu numai la importatorul oficial.

Eu nu am zis ca nu sunt bune, sunt foarte multumit de a mea, dar din cauza importatorului care nu-si face treaba cum si-o fac altii o sa schimb marca.

 

Nu cred ca e vorba de "lectia de la KTM", doar ca dealerii de marci precum cele mentionate de tine nu isi pot face stoc de piese asa cum ne-am dori, avand in vedere numarul de posesori de astfel de motociclete.

Bavaria e importator, nu trebuie sa-si faca stoc imens ci sa comande mai des piese de la fabrica, nu odata sau de 2 ori pe luna. E drept, daca ma ardea plateam transport de 12 euro si le aveam in 4 zile, dar fiind iarna nu ma arde. Apreciez ca au disponibil acest serviciu rapid contra cost, care nu stiu daca la altii exista.

Totusi, 28 de zile pentru o comanda din UE mi se pare de cacao, punct. Avem curieri, poste, transport aerian, contracte de colaborare cu cele de mai sus.

Aici mai poate fi vina operatorului care a uitat sa comande ca l-a parasit femeia sau isi baga piciorul in clienti ca doar e iarna, zic si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

Am si eu o husqvarna 610 sm an 2000 si am avut numai necazuri :

magneti sparti la volanta sau magnetou

cdi ul sa stricat ... acum folosesc un cdi cu plus de la baterie (o chinezarie) merge ok dar da rateuri pe revenire

A schimbat cineva CDI ul cu unul de la alta mobra ?

Porneste foarte greu ... voi ce fel de buji folositi ? sau mai bine ce mi recomandati .

Ngk iridium din ce am citit eu nu se ineaca .

Multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husky TE610 pana in 98 (cele cu pornire doar la pedala) aveau o problema din fabrica cu aprinderea, dupa 2-3 ture incepea sa porneasca din ce in ce mai greu, scanteia la bujie era din ce in ce mai slaba. Practic, bujiile se "mancau" in timp.

Incearca cu o bujie noua, cea mai ieftina pe care o gasesti. Daca porneste instant, inseamna ca problema s-a propagat si la modele mai noi, iar solutia e sa schimbi bujia des.

Cat despre fiabilitate, eu cred ca sunt fiabile, dar depinde si de noroc. La mine, in 2 ani de TE610 folosita mai mult off-road, nu am avut nici o problema majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...