co98 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Curat este. am incercat sa masor daca trece curentul de la baterie prin el dar nu stiu daca functioneaza ca un conductor simplu (nu trece). ca pret nu cred sa fie nu stiu ce valoare ca doar sunt 2 fire si mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan78 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Salutare tuturor!Am o husqvarna TE 250 din 2007 si am probleme cu pornirea la cald.La rece porneste foarte usor la pedala si buton,dar dupa ce se incalzeste porneste destul de greoi daca nu o las 15 minute sa se raceasca.Daca e inpinsa porneste foarte usor si atunci cand e cald motorul.Sa fie bujia de vina?Folosesc bujie NGK CR8. Editat Mai 18, 2013 de bogdan78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salutare tuturor!Am o husqvarna TE 250 din 2007 si am probleme cu pornirea la cald.La rece porneste foarte usor la pedala si buton,dar dupa ce se incalzeste porneste destul de greoi daca nu o las 15 minute sa se raceasca.Daca e inpinsa porneste foarte usor si atunci cand e cald motorul.Sa fie bujia de vina?Folosesc bujie NGK CR8.P250413_08.59.jpg Am avut aceeasi problema dar la un drz si era de la bujie prea mare distanta intre electrozi. am reglat cat scrie la care si pornea si la cald si la rece la prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 E posibil si sa nu mai ai compresie din cauza: piston/segmenti sau supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan78 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Compresie are,deci nu este din cauza compresiei,mai ramane sa verific doar bujia.Va multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Un WR-WRE 125 nu vinde nimeni? Sau ceva link...poate stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan78 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Intra pe Bike Shop si ai sa gasesti pe alese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Compresie are,deci nu este din cauza compresiei,mai ramane sa verific doar bujia.Va multumesc de sfaturi. Verifica jocul la supape, treaba se face cu motorul rece sloi. Husqvarna, modelele 2004-2007, au cel mai simplu mod posibil de a verifica si regla jocul la supape cu pastile. Nu trebuie sa dai jos axele cu came, ca la alte modele, sa-ti bati capul cu distributia. Mai jos un video cum se face, cu mentiunea ca in clip, mecanicul nu introduce lera corect. https://www.youtube.com/watch?v=uf0AKO-_tI4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Verifica jocul la supape, treaba se face cu motorul rece sloi. Husqvarna, modelele 2004-2007, au cel mai simplu mod posibil de a verifica si regla jocul la supape cu pastile. Nu trebuie sa dai jos axele cu came, ca la alte modele, sa-ti bati capul cu distributia. Mai jos un video cum se face, cu mentiunea ca in clip, mecanicul nu introduce lera corect. https://www.youtube.com/watch?v=uf0AKO-_tI4 Corect! 99% e din supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Vad ca reinvie topicul asta, asa ca ma risc si eu cu o intrebare, poate-mi raspunde cineva. Husqvarna WR300/2009, cum se verifica nivelul uleiului din cutie? Are doar buson de ulei pe partea stanga a motorului, fara joja, si nici vreun geam de vizitare sau surub de nivel (ca la KTM) nu am vazut. Iar google-ul e sarac rau de tot la modelul asta. A, si cine mai aduce in acest moment piese de Husqvarna? M-ar interesa "gatul" de cauciuc ce face legatura intre carburator si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc. Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect. Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Curat este. am incercat sa masor daca trece curentul de la baterie prin el dar nu stiu daca functioneaza ca un conductor simplu (nu trece). ca pret nu cred sa fie nu stiu ce valoare ca doar sunt 2 fire si mufa. Ia-ti un cablu nou,al tau e dus...Costa in jur de 25-30 euro. Un WR-WRE 125 nu vinde nimeni? Sau ceva link...poate stiti. Am un wr 125 nou in cutie la un pret promo ! Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc. Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect. Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel. Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc. Verificarea uleiului probabil se face prin desfacerea unui anume surub, dupa care uleiul trebuie sa se prelinga incet in cazul nivelului corect. Trebuie sa ai una din cele 3 metode: joja, fereastra de vizitare, surub de nivel. Corect cu uleiul!Piese de Huski aduc si eu...de cativa ani :)Pentru Wr 300 , te pot ajuta cu un manual la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmzof Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Am nevoie de o supapa de admisie pentru un TE 450 din 2004. Ma puteti sfatui unde as putea gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Am nevoie de o supapa de admisie pentru un TE 450 din 2004. Ma puteti sfatui unde as putea gasi? Multumesc. Ce intrebare e asta?! Nu vezi mai sus raspunsul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Piese de la Bavaria, vin repede chiar daca nu sunt pe stoc.. Probabil ai tu cunostinte pe acolo. Eu am dat 5 mail-uri si 7 telefoane, am primit inapoi doar vreo 2 mail-uri cu raspunsuri incomplete (din 5 intrebari mi se raspundea maxim la una). Ultima data i-am felicitat, sarcastic, prin mail, pentru "promptitudine", si nici ca am mai primit vreun raspuns din partea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Probabil ai tu cunostinte pe acolo. Eu am dat 5 mail-uri si 7 telefoane, am primit inapoi doar vreo 2 mail-uri cu raspunsuri incomplete (din 5 intrebari mi se raspundea maxim la una). Ultima data i-am felicitat, sarcastic, prin mail, pentru "promptitudine", si nici ca am mai primit vreun raspuns din partea lor. Nu am pile si nici interese, O parte din piese mi le comand de pe net din afara. Te inteleg, dar e un singur angajat la piese moto, receptie moto in service, care trebuie sa raspunda si la email si la tel. Gandeste-te cata lume suna si trimite mailuri in legatura cu probleme, programari in service, cereri de piese bmw si hva. E vina conducerii, el face cat poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Sunt folosite din greu mai putin casaca si genuncherele(un sezon). Casaca marime XL idem si armura. Cizmele sunt pt 43. pret 450 lei. tel 0723323231. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Apropo de Bavaria, am comandat niste piese in 08-01-2014 nici pana azi nu au ajuns, peste 3 zile se face luna. Nu stiu a cui e vina, dar sa-i chis in freza! Norocul meu ca inca e iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Nu se pune din 08.01.2014, omul mi-a spus clar ca la ei comanda pleaca de 2 ori pe luna, si mai face cateva zile pe drum. Dar la mine, comanda din 12.12.2013, inca nesosita, se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Aiurea rau - au bila neagra! Urmatoarea motoreta o sa fie ktm sau japoneza si ma pis pe toate firmele astea exotice (beta, hva, gas gas, sherco) care nu au invatat lectia de la ktm care au o retea de distributie de piese ca la carte. Cu toate ca fiabilitatea la ktm e mai slaba (parerea personala, fara polemici pe tema asta) gasesti piese si pe jos sau vin mai rapid ca oricare marca si pentru asta o sa-mi cumpar una in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Stai linistit, ca Husqvarna sunt foarte bune. Toti cei care au avut le lauda. Am cunoscut un tip care are in acest moment un EXC 300 (the ultimate bike, dupa parerea multora), si care mi-a spus ca, dintre toate motocicletele detinute, Husky TE310 i -a lipit de suflet. Gandeste-te sa-ti gasesti piesele si la concurenta, nu numai la importatorul oficial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Nu cred ca e vorba de "lectia de la KTM", doar ca dealerii de marci precum cele mentionate de tine nu isi pot face stoc de piese asa cum ne-am dori, avand in vedere numarul de posesori de astfel de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Stai linistit, ca Husqvarna sunt foarte bune. Toti cei care au avut le lauda. Am cunoscut un tip care are in acest moment un EXC 300 (the ultimate bike, dupa parerea multora), si care mi-a spus ca, dintre toate motocicletele detinute, Husky TE310 i -a lipit de suflet. Gandeste-te sa-ti gasesti piesele si la concurenta, nu numai la importatorul oficial. Eu nu am zis ca nu sunt bune, sunt foarte multumit de a mea, dar din cauza importatorului care nu-si face treaba cum si-o fac altii o sa schimb marca. Nu cred ca e vorba de "lectia de la KTM", doar ca dealerii de marci precum cele mentionate de tine nu isi pot face stoc de piese asa cum ne-am dori, avand in vedere numarul de posesori de astfel de motociclete. Bavaria e importator, nu trebuie sa-si faca stoc imens ci sa comande mai des piese de la fabrica, nu odata sau de 2 ori pe luna. E drept, daca ma ardea plateam transport de 12 euro si le aveam in 4 zile, dar fiind iarna nu ma arde. Apreciez ca au disponibil acest serviciu rapid contra cost, care nu stiu daca la altii exista. Totusi, 28 de zile pentru o comanda din UE mi se pare de cacao, punct. Avem curieri, poste, transport aerian, contracte de colaborare cu cele de mai sus. Aici mai poate fi vina operatorului care a uitat sa comande ca l-a parasit femeia sau isi baga piciorul in clienti ca doar e iarna, zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Salutare Am si eu o husqvarna 610 sm an 2000 si am avut numai necazuri : magneti sparti la volanta sau magnetou cdi ul sa stricat ... acum folosesc un cdi cu plus de la baterie (o chinezarie) merge ok dar da rateuri pe revenire A schimbat cineva CDI ul cu unul de la alta mobra ? Porneste foarte greu ... voi ce fel de buji folositi ? sau mai bine ce mi recomandati . Ngk iridium din ce am citit eu nu se ineaca . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Husky TE610 pana in 98 (cele cu pornire doar la pedala) aveau o problema din fabrica cu aprinderea, dupa 2-3 ture incepea sa porneasca din ce in ce mai greu, scanteia la bujie era din ce in ce mai slaba. Practic, bujiile se "mancau" in timp. Incearca cu o bujie noua, cea mai ieftina pe care o gasesti. Daca porneste instant, inseamna ca problema s-a propagat si la modele mai noi, iar solutia e sa schimbi bujia des. Cat despre fiabilitate, eu cred ca sunt fiabile, dar depinde si de noroc. La mine, in 2 ani de TE610 folosita mai mult off-road, nu am avut nici o problema majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.