Sari la conținut

problema dr650....HElppp!


Postări Recomandate

mobra mergea bine dar se auzea bataia tachetilor, nu foarte puternica.I-am reglat a mers de numa, am facut vreo 500 de km dupa care a reaparut zgomotul (am crezut, k s-au destrans).am desfacut iar, surpriza erau reglati perfect.Am desfacut capacul de pe culbutori,axu cu came uzat pe o parte(avea o buza..am polizat-o,eliminata)distributie stock....nu am modificat nimik.am reglat din nou tachetii......bataia a ramas.Motorul merge perfect...se tureaza, nu da rateuri, dar bate de zici ca tot se sparge....Va rog ajutati-ma ca nu-i mai dau de capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mergea bine dar se auzea bataia tachetilor, nu foarte puternica.I-am reglat a mers de numa, am facut vreo 500 de km dupa care a reaparut zgomotul (am crezut, k s-au destrans).am desfacut iar, surpriza erau reglati perfect.Am desfacut capacul de pe culbutori,axu cu came uzat pe o parte(avea o buza..am polizat-o,eliminata)distributie stock....nu am modificat nimik.am reglat din nou tachetii......bataia a ramas.Motorul merge perfect...se tureaza, nu da rateuri, dar bate de zici ca tot se sparge....Va rog ajutati-ma ca nu-i mai dau de capat

Vezi sa nu fie dusi diversi rulmenti: de la axa cu came, de la arbore, de la cutie etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage de ambreiaj si vezi daca dispare desi eu tind sa cred ca e distributia,ori a clacat intinzatorul ori e lantul prea dus,ai grija la bruscari de acceleratie sau la frane de motor in cazul asta ca risti sa sara de la punct si beleaua e a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu fie dusi diversi rulmenti: de la axa cu came, de la arbore, de la cutie etc.

axa cu came nu are rulmenti. merge direct pe chiulasa, iar de la cutie nu are ce sa bata.

piesele care "bat" in DR sunt cam asa:

-distributia (verificat lantu', intinzatoru', patina)

-tachetii, dar astia "tzacane", nu "bat"

-axa cu came (daca e tocita nu prea e ok)

-ambielaju' (aici tre vazut rulmentu' si jocu de la ambielaj)

-n-ar strica un ochi si pe la boltul de la piston, cat si jocul lateral al pistonului pe cilindru

daca omu zice ca distributia e ok, eu as da vina pe ambielaj

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar axu cu came nu are rulmenti, intinzatorul si lantul sunt ok.a ramas ce imi era mai frica ambielajul si boltu.Cu ambielajul a mai avut cineva pb. ???cum a rezolvat?

 

Multumesc tuturor de safaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar axu cu came nu are rulmenti, intinzatorul si lantul sunt ok.a ramas ce imi era mai frica ambielajul si boltu.Cu ambielajul a mai avut cineva pb. ???cum a rezolvat?

 

Multumesc tuturor de safaturi.

eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo.

Si la mine e uzat culbutorul...dar nu extrem de tare, si axu e uzat.cat te-a costat culbutorul????sipoate stie cineva cat ar fi axul???mersi

 

offtopic: am citit in celalalt topic pentru dr-uri, ai avut si tu destula truda cu motorul tau :)

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine e uzat culbutorul...dar nu extrem de tare, si axu e uzat.cat te-a costat culbutorul????sipoate stie cineva cat ar fi axul???mersi

 

offtopic: am citit in celalalt topic pentru dr-uri, ai avut si tu destula truda cu motorul tau :)

stima

verifica lantul de la arborii de echilibrare, sa nu fie slab ca in poza alaturata, dar nici prea intins

post-39145-1251230795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica lantul de la arborii de echilibrare, sa nu fie slab ca in poza alaturata, dar nici prea intins

a fost printre primele lucruri care mi-a trecut prin cap sa-l fac.am executata procedura ca in manual, desi ere numa un pic slabit......

Mesaj completat

eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo.

azi am scos axu de la decompresor afara....si tot bateee.nu mai stiu ce sa-i mai fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...