Cavaleru Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Salve. Am gasit ca am un consum de o.5v pe siguranta main. am verificat cu contactul luat si am gasit tensinea asta, in reste era 0. nu am alarma. e posibil sa fie un scurt? sau ce? e mare aceasta valoare? cum se poate depista? pe schema electrica a motorului pot descoperi sau ma ajuta cu ceva? motorul e o yamaha TDM de 850cmc din 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) 0.5 nu prea e important. poate sa fie orice, cdi, vreo componenta activa prin releu, contact imperfect intr-o siguranta/mufa cel mai bine vezi curentul. Editat August 28, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Nu stiu ce ai masurat acolo, dar e cu siguranta gresit. E imposibil sa ai cadere de tensiune de 0.5V pe siguranta main cind motorul e oprit, asta ar insemna ca trec zeci de amperi prin ea, ceea ce ti-ar descarca bateria in citeva minute. Si in mers e mult, zic eu. Nici tensiunea intre siguranta si masa nu are cum sa fie, ar trebui sa ai 12V, altfel ar insemna ca ai scurt complet. Nici 0.5A prin ea nu prea pot fi, cu motorul si toti consumatorii opriti, iar pentru curentul in mers e prea putin. Masoara curentul prin firul de plus de la baterie, cu cheia pe 'off'. Ar trebui sa ai curent nul. Nu pune multimetrul setat pe masurare de curent in paralel pe baterie, ca e posibil sa nu fie fun. Un prieten a avut o problema cauzata de niste fire atirnind pe blocul motor. Izolatia s-a topit in timp si facea scurt cu masa. Nu prea poate nimeni sa ghiceasca ce sonsumator ascuns ai acolo (daca ai), fara sa verifici amanuntit instalatia electrica. Cauta manual de reparatie, exista o schema foarte usor inteligibila a instalatiei electrice acolo. PS: mai bine rezolva problema asta decit sa-ti bati capul cu voltmetrul de bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2009 Autor Share Postat August 28, 2009 deci, hai sa zic cum am facut. am scos siguranta Main, am pus multimetru pe masurat volti si am pus varfurile de citire pe cele 2 sloturi in care intra siguranta. si mi-a indicat 0.5v am gresit? daca da unde, si cum pot verifica care este consumatorul care in 1-2 saptamani imi termina bateria las mobra nepornita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) Tensiunea (volti) se masoara intre GROUND si FIRUL ACTIV (in general). Masoara diferenta de potential. Curentul se masoara cum ai montat tu, dar l-as pune pe o valoare mare, maxima a aparatului (ex 10A). Deci pe amperi aici nu pe volti Editat August 28, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.