B.B. Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Care se pricep ii rog sa posteze daca au cateva grafice pentru o curba ideala de avans. A cautat pe net dar am gasit numai tampenii... nimic elocvent. Am CDI programabil si pot fixa curba cum vreau eu, momentan e liniara, incepe de la 2000rpm - 10 grade pana la 4500rp unde ajunge la 30 grade. As vrea sa optimizez aceasta curba dar nu stiu exact cum ar trebui sa arate si care sunt efectele modificarilor in functionarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) Fiecare motor e conceput cu propria curba de aprindere, asa ca ar fi bine sa o cauti pe cea de la Transalp si sa incerci diverse modificari. Intre timp, uite un exemplu de la ST... Ca principiu, avansul creste odata cu turatia. Curba ta poate fi setata sa favorizeze turatiile mai mici (cuplu) sau cele mai mari (viteza si putere). Dar cred ca tot curba de fabrica e cea mai buna. Editat Septembrie 6, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 6, 2009 Autor Share Postat Septembrie 6, 2009 Ok, multumesc mult, arata bine cea indicata de tine, stiu ca cea de fabrica e cea mai buna, problema e ca nu am gasit nicaieri graficul pentru avans. Cand am cumparat CDI-ul era presetat cu un grafic liniar, care iesea putin din limite.... acum l-am curbat usor asa cum arata in imaginea de mai jos: Asa arata cel presetat: In manualul de TA e specificat doar atat: idle - 10 grade 2000rpm - creste 4500rpm - 30 grade... Se presupune ca e liniar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.