skvj Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 mi se pare geniala ca si motor pentru incepator doritor de ss: are semighidoane (deci pozitie ca pe sportiva), nu se pot sparge carenele pentru ca nu are. Deci cum e? A mers careva pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ma omorati cu prostia asta cu carenele un rezervor infundat e mai ieftin?manete si scarite rupte?ghidon indoit?semnalizari rupte?etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2009 Autor Share Postat Septembrie 6, 2009 Mie asa mi'au zis toti "nu'ti lua carenata ca'i fermi carenele". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 daca e mai ieftina carena decat un rezervor n am amintit nimic de cadru indoit,fisurat sau rupt.. ca idee,motorul e bun,dar in europa e mai bine sa te feresti de clasa 400,e facuta cu dedicatie pt asia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2009 Autor Share Postat Septembrie 6, 2009 E o chestie si cu cadrul indoit, ciupit, rupt. Imi place cum arata, e buna pentru incepatori (cred)..... asi opta pt cb 500 daca i'asi putea pune semighidoane. Am timp sa ma hotarasc pana sezonul viitor....sau celalalt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 suzuki gs 500 are semighidoane si pozitia aia nasoala aplecata eu ma bucur ca am scapat de ea si stau ca un homo sapiens pe motor,nu ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 daca e mai ieftina carena decat un rezervorn am amintit nimic de cadru indoit,fisurat sau rupt.. ca idee,motorul e bun,dar in europa e mai bine sa te feresti de clasa 400,e facuta cu dedicatie pt asia cat de ferit este rezervorul la o carenata fata de un naked ? ....raspuns : la fel de expus + daca pici ca un airbus in asa fel incat sa iti faci griji pentru cadru, atunci si cu plasticata se va intampla acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 7, 2009 Autor Share Postat Septembrie 7, 2009 cat de ferit este rezervorul la o carenata fata de un naked ? ....raspuns : la fel de expus + daca pici ca un airbus in asa fel incat sa iti faci griji pentru cadru, atunci si cu plasticata se va intampla acelasi lucru aici ai si tu dreptate. totusi, cum e mobra? se strica usor, merge bine, se infierbanta, ia foc, face bum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 ia-ti de 500, gasesti piese mai usor. asta din poza pare sa aiba discuri flotante ca la CBR F3 sau nu vad eu bine? are radiator sau e racire pe aer? cb 500 e cu apa...e mai ok. Vad ca nu te arunci prea tare, foarte bine pt tine ca incepator. Eu zic totusi sa-ti iei de 500.... Dar de ce vrei semighidoane cand sunt naspa rau...? N-ai manevrabilitate ca si cu un ghidon mai lat. Noi l-am schimbat si pe ala vechi ca ni se parea ingust. Acum avem unul de cross. uite-te pe google, da search la site: MOTORCYCLESPECS (motorcycle specifications) si vezi ca sunt toate marcile, modelele si toate infromatiile necesare. gasesti si CB1. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 11, 2009 Autor Share Postat Septembrie 11, 2009 Vreau naked cu semighidoane pentru a face un compromis intre ss si naked. Are cineva o fireblade 900 decarenata si mor cand o vad. Jucarioara asta seamana bine cu aia. Engine: Liquid cooled, four stroke, Transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder. Numa' bun de rupt. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...%20400%2089.htm App, cum merge recuperarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Vreau naked cu semighidoane pentru a face un compromis intre ss si naked. Are cineva o fireblade 900 decarenata si mor cand o vad. Jucarioara asta seamana bine cu aia. Engine: Liquid cooled, four stroke, Transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder. Numa' bun de rupt. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...%20400%2089.htm App, cum merge recuperarea? GS500 are semighidoane si e naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 15, 2009 Autor Share Postat Septembrie 15, 2009 Da, dar e bicilindric si racit cu aer..asa mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da, dar e bicilindric si racit cu aer..asa mi se pare. ... si cel mai bun motor de incepator ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 ... si cel mai bun motor de incepator ever. Mesaj completat Da, dar e bicilindric si racit cu aer..asa mi se pare. nu vad de ce spui asta ca si cum ar fi un minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 16, 2009 Autor Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Sa nu ma friga la oo de la prea mult stat la semafor. Si cum ramane cu "Honda e Honda"? Editat Septembrie 16, 2009 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Si cum ramane cu "Honda e Honda"? ramane cum am stabilit: that's bullshit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Sa nu ma friga la oo de la prea mult stat la semafor.Si cum ramane cu "Honda e Honda"? pai avand in vedere ca Honda e Honda, eu mi-am luat Yamaha, Emppu si-a luat Suzuki si tu....nu iti lua Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 17, 2009 Autor Share Postat Septembrie 17, 2009 Stiu eu niste motoare super: qingqi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_bota Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Sal, eu am cb1 de vreo 2 ani... super motorul, nu se compara la sunet si performanta cu cb500. intradevar nu gasessti piese ca si la cb500. sunt f multumit de el, e f compact si manevrabil, pt incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 21, 2009 Autor Share Postat Septembrie 21, 2009 Bun raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Bun raspuns Singurul minus e c nu ai piesele asa de repede.In rest este net superior la CB500 ,nemaivorbind de GS500---mult mai manevrabil si daca-l tragi de urechi are power aproape ca un 600 in 4cil nu in 2. Am avut CB1 super motocicleta si foarte fiabil si Honda e Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 22, 2009 Autor Share Postat Septembrie 22, 2009 Si sunetul e oau! cel putin pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 avand in vedere timpurile grele in care traim, eu te sfatuiesc sincer sa iti iei direct o motoreta de cilindree medie pe care poti invata sa mergi linistit, iar acum te orientezi intre carenata sau dezbracata....si cum toata lumea spune ca honda e honda, poti sa iti iei o frumusete de bandit (o motoreta extrem de reusita fiabila frumoasa etc etc ) uaci aut dis biuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) avand in vedere timpurile grele in care traim, eu te sfatuiesc sincer sa iti iei direct o motoreta de cilindree medie pe care poti invata sa mergi linistit, iar acum te orientezi intre carenata sau dezbracata....si cum toata lumea spune ca honda e honda, poti sa iti iei o frumusete de bandit (o motoreta extrem de reusita fiabila frumoasa etc etc ) uaci aut dis biuti Corect, numa' ca in poza e un B12, care iti rupe mooianu' jos, incepator fiind. Editat Septembrie 24, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Corect, numa' ca in poza e un B12, care iti rupe mooianu' jos, incepator fiind. lasa ma ca am vazut si eu ce e in poza .....aia am gasit-o la repezeala pe net Mesaj completat Si cum ramane cu "Honda e Honda"? ia vezi ce scrie, in atasament, un posesor de honda !!! Editat Septembrie 24, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.