Sari la conținut

Probleme ralanti yamaha tt 600


red
 Share

Postări Recomandate

Salutare

Am refacut motorul : schimbat segmenti, piston, bolt, semeringuri supape, chit distributie.

Problema e ca nu reusesc sa o fac sa stea la ralanti. Jocul termic este reglat perfect, surubul de aer desfacut trei ture jumate, porneste la prima pedala, merge perfect, dar la ralanti moare. Bujia este noua cu iridiu.

Ma gandesc ca e de la furtunasele care ies din carburator, mi-a ramas unul nemontat, nu i-am mai gasit locul

trebuie obturat unul dintre ele? au fost doua unite si le-am desfacut, poate trage aer fals

Cand ajunge la turatia de ralanti merge 30 sec si daca nu o turez moare

Cate furtunase ies din carburator si cum trebuiesc montate? In manual nu am gasit chestia asta

Editat de red
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am refacut motorul : schimbat segmenti, piston, bolt, semeringuri supape, chit distributie.

Problema e ca nu reusesc sa o fac sa stea la ralanti. Jocul termic este reglat perfect, surubul de aer desfacut trei ture jumate, porneste la prima pedala, merge perfect, dar la ralanti moare. Bujia este noua cu iridiu.

Ma gandesc ca e de la furtunasele care ies din carburator, mi-a ramas unul nemontat, nu i-am mai gasit locul

trebuie obturat unul dintre ele? au fost doua unite si le-am desfacut, poate trage aer fals

Cand ajunge la turatia de ralanti merge 30 sec si daca nu o turez moare

Cate furtunase ies din carburator si cum trebuiesc montate? In manual nu am gasit chestia asta

daca e carburatorul identic (ca si conceptie) cu XT/Tenere - relantiul este un "jet" separat de celelalte 2 al carburatorului.

Probabil ca nu functioneaza deloc, iar relantiul care crezi tu ca functioneaza inainte de a accelera odata, este defapt inceputul cursei de acceleratie, functionare care apare datorita reglajului cablului de acceleratie. Dupa ce lasi brusc acceleratia acel echilibru putin stabil dispare si motorul se opreste.

Nu sunt mecanic de meserie, insa anul trecut am fost "obligat" sa invat cum functioneaza carburatorul... defapt cea mai complicata/performanta varianta

Lectura - http://www.drpiston.com/Cvcarbs.htmlVisit My Website

 

Surubul ala pe care unii il numesc "de aer", incearca sa il reglezi si la 2 ture si la 2 1/2 ture - eu il numesc surub de relanti

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat mai multe variante cu surubul de aer si nu reusesc sa stabilizez turatia de mers in gol

daca merg cu ea in treapta 1 cu 10 km/h se aude f frumos, e ca si cum ar sta la relanti, daca strang ambreiajul si decuplez moturul de transmisie se tureaza instantaneu, mereu cand actionez ambreiajul se tureaza

consumul e foarte ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat mai multe variante cu surubul de aer si nu reusesc sa stabilizez turatia de mers in gol

daca merg cu ea in treapta 1 cu 10 km/h se aude f frumos, e ca si cum ar sta la relanti, daca strang ambreiajul si decuplez moturul de transmisie se tureaza instantaneu, mereu cand actionez ambreiajul se tureaza

consumul e foarte ok

nu are treaba... e normal ca atunci cand e in sarcina turatia e mai mica decat la mers in gol, la acelasi flux de amestec carburant, adica la aceeasi pozitie a acceleratiei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, daca zici ca ti-au ramas furtunase de la carb pe care nu le-ai pus la loc, nu te astepta sa mearga... daca dai ralantiul mai sus (cu vreo 500 turatii) sta, sau tot moare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT/TT apare des o problema: Flansa de admisie. Ea e facuta din 2 parti: 1 metalica+1 de cauciuc (cauciuc care este turnat pe metal). Si odata cu imbatranirea cauciucului acesta se deslipeste de pe metal si incepe sa traga aer fals si motoru incepe sa nu mai mearga in parametri normali. Si de obicei nu sta la relanti.

 

Poti verifica daca asta e buba. Pana la inlocuirea flansei o poti lipi cu silicon pt etansari.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT/TT apare des o problema: Flansa de admisie. Ea e facuta din 2 parti: 1 metalica+1 de cauciuc (cauciuc care este turnat pe metal). Si odata cu imbatranirea cauciucului acesta se deslipeste de pe metal si incepe sa traga aer fals si motoru incepe sa nu mai mearga in parametri normali. Si de obicei nu sta la relanti.

 

Poti verifica daca asta e buba. Pana la inlocuirea flansei o poti lipi cu silicon pt etansari.

 

Spor la treaba.

:blink: asa poate fi eliminata sau confirmata suspiciunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...