red Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) Salutare Am refacut motorul : schimbat segmenti, piston, bolt, semeringuri supape, chit distributie. Problema e ca nu reusesc sa o fac sa stea la ralanti. Jocul termic este reglat perfect, surubul de aer desfacut trei ture jumate, porneste la prima pedala, merge perfect, dar la ralanti moare. Bujia este noua cu iridiu. Ma gandesc ca e de la furtunasele care ies din carburator, mi-a ramas unul nemontat, nu i-am mai gasit locul trebuie obturat unul dintre ele? au fost doua unite si le-am desfacut, poate trage aer fals Cand ajunge la turatia de ralanti merge 30 sec si daca nu o turez moare Cate furtunase ies din carburator si cum trebuiesc montate? In manual nu am gasit chestia asta Editat Septembrie 6, 2009 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) SalutareAm refacut motorul : schimbat segmenti, piston, bolt, semeringuri supape, chit distributie. Problema e ca nu reusesc sa o fac sa stea la ralanti. Jocul termic este reglat perfect, surubul de aer desfacut trei ture jumate, porneste la prima pedala, merge perfect, dar la ralanti moare. Bujia este noua cu iridiu. Ma gandesc ca e de la furtunasele care ies din carburator, mi-a ramas unul nemontat, nu i-am mai gasit locul trebuie obturat unul dintre ele? au fost doua unite si le-am desfacut, poate trage aer fals Cand ajunge la turatia de ralanti merge 30 sec si daca nu o turez moare Cate furtunase ies din carburator si cum trebuiesc montate? In manual nu am gasit chestia asta daca e carburatorul identic (ca si conceptie) cu XT/Tenere - relantiul este un "jet" separat de celelalte 2 al carburatorului. Probabil ca nu functioneaza deloc, iar relantiul care crezi tu ca functioneaza inainte de a accelera odata, este defapt inceputul cursei de acceleratie, functionare care apare datorita reglajului cablului de acceleratie. Dupa ce lasi brusc acceleratia acel echilibru putin stabil dispare si motorul se opreste. Nu sunt mecanic de meserie, insa anul trecut am fost "obligat" sa invat cum functioneaza carburatorul... defapt cea mai complicata/performanta varianta Lectura - http://www.drpiston.com/Cvcarbs.htmlVisit My Website Surubul ala pe care unii il numesc "de aer", incearca sa il reglezi si la 2 ture si la 2 1/2 ture - eu il numesc surub de relanti Editat Septembrie 6, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Septembrie 10, 2009 Autor Share Postat Septembrie 10, 2009 am incercat mai multe variante cu surubul de aer si nu reusesc sa stabilizez turatia de mers in gol daca merg cu ea in treapta 1 cu 10 km/h se aude f frumos, e ca si cum ar sta la relanti, daca strang ambreiajul si decuplez moturul de transmisie se tureaza instantaneu, mereu cand actionez ambreiajul se tureaza consumul e foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) am incercat mai multe variante cu surubul de aer si nu reusesc sa stabilizez turatia de mers in goldaca merg cu ea in treapta 1 cu 10 km/h se aude f frumos, e ca si cum ar sta la relanti, daca strang ambreiajul si decuplez moturul de transmisie se tureaza instantaneu, mereu cand actionez ambreiajul se tureaza consumul e foarte ok nu are treaba... e normal ca atunci cand e in sarcina turatia e mai mica decat la mers in gol, la acelasi flux de amestec carburant, adica la aceeasi pozitie a acceleratiei Editat Septembrie 12, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Man, daca zici ca ti-au ramas furtunase de la carb pe care nu le-ai pus la loc, nu te astepta sa mearga... daca dai ralantiul mai sus (cu vreo 500 turatii) sta, sau tot moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 La XT/TT apare des o problema: Flansa de admisie. Ea e facuta din 2 parti: 1 metalica+1 de cauciuc (cauciuc care este turnat pe metal). Si odata cu imbatranirea cauciucului acesta se deslipeste de pe metal si incepe sa traga aer fals si motoru incepe sa nu mai mearga in parametri normali. Si de obicei nu sta la relanti. Poti verifica daca asta e buba. Pana la inlocuirea flansei o poti lipi cu silicon pt etansari. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 La XT/TT apare des o problema: Flansa de admisie. Ea e facuta din 2 parti: 1 metalica+1 de cauciuc (cauciuc care este turnat pe metal). Si odata cu imbatranirea cauciucului acesta se deslipeste de pe metal si incepe sa traga aer fals si motoru incepe sa nu mai mearga in parametri normali. Si de obicei nu sta la relanti. Poti verifica daca asta e buba. Pana la inlocuirea flansei o poti lipi cu silicon pt etansari. Spor la treaba. asa poate fi eliminata sau confirmata suspiciunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.