Jump to content

grumpy

Super Membru
  • Content Count

    1,031
  • Joined

  • Last visited

About grumpy

  • Rank
    I'm right, you're wrong! Any questions?

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW F650
  • Numar Moto
    DA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650
  • Interests
    Filme, moto, fotbal, fenomenul ultras

Recent Profile Visitors

1,028 profile views
  1. E tardiv sa va raspund dar mi s-a parut extrem de neomenos postul dvs., la inmormantare au venit foarte multi motociclisti, au fost coloana in urma masinii mortuare pentru ca asa ar fi vrut si Andu. Chiar daca motociclistii sunt retrasi in urma unui accident pentru ca in general familia are resentimente fata de ei nu cred ca a fost cazul la Andu.

  2. Din spatele plutonului, unde stau eu de cate ori merg la Joie, se vede cel mai bine. Ce se vede? Ce vad in fiecare zi pe drumul de acasa la munca. Nimeni nu conduce perfect. Nu ai cum sa ai pretentii de la 30 de oameni sa mearga in acelasi ritm. Nu e o plimbare undeva unde sa ai spatiu de manevre. E o plimbare prin trafic, unde nici deciziile tale nu sunt intotdeauna cele mai bune si nici masinile din jurul tau nu pot lasa o coloana sa mearga cum ar trebui. De aici si "haosul" de care se spune. Eu am venit la Joia Moto, tocmai pentru ca este opusul actiunilor care s-au facut pana acum:
  3. Hai multam. Asa scarba mi-e sa desfac iarasi totul...
  4. Sa ne trezim, sa f-tem mai multe femei romance, sa facem mai multi copii albi, pe care sa-i invatam sa arunce cu bani in lautari
  5. Pana una alta, am luat ulei astazi, sa-i fac schimbul. Am luat de la Bavaria 3 litri de Castrol 10W40, spune-se pentru wet clutch. Nu mai au ambalajul de la bmw ca, cica, inca nu au apucat sa faca ambalaje pentru noile uleiuri de la Castrol Schimb uleiul si va anunt daca se modifica ceva in comportamentul babutei mele. Am schimbat uleiul aseara. Ulei 10w40, filtru ulei si garnitura de la capacul de la filtru, 238 lei. Astazi am venit cu mobra pana la munca si, se simte o imbunatatire destul de mare, in sensul ca, in mers, nu prea mai agata. Mai are momente dar nu ca inainte, desi
  6. Un motor nepornit de un an de zile (depinde si in ce conditii a fost tinut), are nevoie de benzina proaspata, de baterie (vazut nivelul lichidului), ulei schimbat, calitatea antigelului... Toate consumabilele se schimba.
  7. Cei drept, n-am pus sublerul pe pinioane, furci si altele. Am schimbat cutia cu totul si, nivelul de uzura era masurabila cu ochiul liber. Cand am pus noile pinioane, selectorul si furcile, le-am "masurat" la ochi si era clar ca noua cutie era mult mai putin uzata. Selectorul era ok, iar toate piesele au fost foarte bine spalate si suflate inainte de a fi montate pe mobra. N-am vrut sa pun pana acum ce cred eu, ca sa nu influentez. Dar, poate, cine stie, zic tampenii. Eu ma gandeam la ambreiaj (la asta nu m-am uitat deloc). Oala sa aibe probleme, ceva... Si, de aici sa fie si problemele cu
  8. Pai, asta zic. Pinioanele au 25.000km. Sunt aproape noi... Cele vechi, aveau 75.000km... La BMW e 1 cu 4, 2 cu 5 si 3 singurica. Furcile erau ok. Plm... Pana la urma se pare ca tot o sa trebuiasca sa o desfac sa ma uit eu ce-i acolo... Credeam ca a mai intalnit lumea asemenea probleme si ca stie din start despre ce e vorba. Saritura dintr-a doua, nu explica de ce la rece intra in trepte ok si, la cald, te chinui sa bagi in viteze. Plus nedebreiatul complet, plus ca nu o poti scoate din viteze din treapta I ci numai dintr-a doua, cu miscari barbatesti de picior si cu precizie
  9. Ii merge in 3, ma. Are probleme la o bujie. Ii da scanteie acum si de Craciun. Poc-ul a fost ca n-a dat un pic scanteie si, cand a dat, se acumulasera prea multe gaze...
  10. Salutare, m-am hotarat, intr-un final sa postez acilea, poate se gaseste careva mai destept ca mine ca eu nu mai am nici unde si nici rabdarea de a desface mobra bucatele sa iau pe ghicite. Tin sa precizez ca este vorba de un F650 din '95 la 75.000 km. Toata povestea porneste dintr-o seara cand, intr-a doua fiind, i-am dat blana ca sa scap de un dobitoc ce era sa intre in mine. Mobra s-a dus sus in ture, dupa care, a avut loc un gol de putere. Prima impresie a fost ca mi-a sarit lantul si deja incepusem sa strang din poponeata asteptand momentul caderii.... Din fericire, daca pot spune
  11. Trecerea aia e pacatoasa, in primul rand pentru pietoni. Daca pornesti cand se face verde si mergi intr-un ritm normal, nu ai timp sa ajungi pe scuarul dintre benzi ca te-a prins rosul. Daca te uiti la semafor si vezi verde si pornesti agale, cu gandurile tale, risti sa nu faci 3 pasi si sa dea masina peste tine... In alta ordine de idei, desi tu ai tras ponoasele si din cauza ca ai presupus ca pietonii iti vor face culoar de trecere cand vei ajunge in dreptul lor (de la semafor ai vizibilitate foarte buna catre trecerea de pietoni, fie ca vii dinspre Coposu, fie ca vii dinspre Splai), ea a g
×
×
  • Create New...