Sari la conținut

honda cbr 1000f


tensyon89
 Share

Postări Recomandate

:LA RECE NU MAI PORNESTE SUB NICI-O FORMA ,LA CALD PORNESTE FOARTE FOARTE FOARTE REPEDE INSTANTANEU ,DAR LA RECE PORNESTE NUMAI DACA SCOT FURTUN DE VACUUM SA TRAGA AER PE EL ALTFEL NU VREA

CARE POATE FII PROBLEMA?

nu mai porneste pt ca: s-au afumat bujiile , a facut condens, nu s-a incarcat bateria, toate astea la pornirile scurte si fara rost pe care le faci pe vreme rece :D

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am incercat sa o pornesc cu furtunul de vacuum astupat sa nu traga aer pe el,am scos si furtunul de la alimentare ,am incarcat bateria bine am spalat bujiile .leam incins la aragaz (bujiile nu au nici 20 km) si am incercat sa o pornesc cu benzina din carb dar tot degeaba ,ea da sa porneasca dar nu porneste .

Mesaj completat

din ce cauza nu se alimenteaza motorul cand e rece,incerc sa o pornesc si porneste cum o ating dar merge 2 sec si se opreste si face asa de mai multe ori pana porneste (soc full si fara aceleratie) mentionez ca am dat carburatoarele jos sa le curat ,am desfacut fiecare cui pontou si am curatat sita de deasupra lor ,si face tot la fel ,am mai observat ca inainte sa o pornesc daca o tin accelerata si o pornesc sta pornita putin mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
deci am incercat sa o pornesc cu furtunul de vacuum astupat sa nu traga aer pe el,am scos si furtunul de la alimentare ,am incarcat bateria bine am spalat bujiile .leam incins la aragaz (bujiile nu au nici 20 km) si am incercat sa o pornesc cu benzina din carb dar tot degeaba ,ea da sa porneasca dar nu porneste .

Mesaj completat

din ce cauza nu se alimenteaza motorul cand e rece,incerc sa o pornesc si porneste cum o ating dar merge 2 sec si se opreste si face asa de mai multe ori pana porneste (soc full si fara aceleratie) mentionez ca am dat carburatoarele jos sa le curat ,am desfacut fiecare cui pontou si am curatat sita de deasupra lor ,si face tot la fel ,am mai observat ca inainte sa o pornesc daca o tin accelerata si o pornesc sta pornita putin mai mult

 

Ce zici tu aici deja nu mai tine de alimentare, era daca iti facea in mers sau daca iti pornea ok dupa ce dadeai 20-30 de sec la demaror(pana isi tragea benzina), dar acum mai mult ca sigur e din cauza amestecului dereglat. Ce culoare au bujiile, bag mana in foc ca is negre? Vezi carburatia, reglaj amestec si sincronizare ... varianta cea mai urata vizavi de pornitul greu ar fi supapele, dar astea se nu se duc asa usor, desi la nr asta de km nu ar strica o verificare. Te sfatuiesc intai sa ii faci carburatia, parerea mea e ca cel mai bine ar fi sa o duci la un mecanic, astfel scapi de toata bataia de cap ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt maro ,si dupa ce dau de 3-4 ori la automat bujiile sunt perfect uscate ,am incercat intr-o zi sa-i bag benzina cu seringa in cilindrul 1 ai a pornit imediat dar a mers doar cu ce i-am bagat,si asa cand dau la automat ea porneste imediat dar sta pornita 2 3 sec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt maro ,si dupa ce dau de 3-4 ori la automat bujiile sunt perfect uscate ,am incercat intr-o zi sa-i bag benzina cu seringa in cilindrul 1 ai a pornit imediat dar a mers doar cu ce i-am bagat,si asa cand dau la automat ea porneste imediat dar sta pornita 2 3 sec

 

Tre sa fie caramizii, daca is maro e clar ca e dereglat amestecul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am umblat la surubul 1 de reglaj din simplul motiv ca clapeta de acceleratie nu inchidea bine si am umblat la surub pana cand se inchidea perfect ,sa fie dereglate din cauza asta nu mai spun ca imi ramane turata si da rateuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am umblat la surubul 1 de reglaj din simplul motiv ca clapeta de acceleratie nu inchidea bine si am umblat la surub pana cand se inchidea perfect ,sa fie dereglate din cauza asta nu mai spun ca imi ramane turata si da rateuri

Clar,sunt dereglate ,eu cred ca mai tare le-ai desincronizat.

Trebuie reglat amestecul si sincronizate carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e ca nu mai pot sa o pornesc ,cum o pornesc?

Mesaj completat

salut ! baieti , ce simptome are atunci vand compresia e slaba,consuma ulei,porneste greu la cald si la rece?

Mesaj completat

care e cauza acelui zornait nasol intre 2000 si 3000 rpm ,la mine se aude cand e calda pe la 80 grade cand e rece nu se aude,o fii intinzatorul ,da ma gandesc ca altceva ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
treaba e ca nu mai pot sa o pornesc ,cum o pornesc?

Mesaj completat

salut ! baieti , ce simptome are atunci vand compresia e slaba,consuma ulei,porneste greu la cald si la rece?

Mesaj completat

care e cauza acelui zornait nasol intre 2000 si 3000 rpm ,la mine se aude cand e calda pe la 80 grade cand e rece nu se aude,o fii intinzatorul ,da ma gandesc ca altceva ce sa fie?

 

Salut

Posibil sa fie intinzatorul lantului de distributie, daca nu ma insel este hidraulic, si nu mecanic. Si eu am avut probleme cu el si l-am schimbat, impreuna cu lantul de distributie. Zgomotul se auzea initial doar cand era motorul rece, apoi disparea. Se pare ca asta e o problema cunoscuta la CBR 1000F.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

DACA zornaie doar la pornire la cald/rece pana in 2000 si dispare cum mergi putin cu ea atunci e ok.E normal pentru ca dureaza putin pana se amorseaza intinzatorul.Daca zornaie tot timpul mersului atunci intinzatorul este dus de tot si lantul eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca e dus intinzatorul si lantu ca face si cand e calda,cat ulei consuma cbr 1000f la 1000km sau la 3000-4000

 

Mesaj completat

SALUT! acu 1 sapt am fost cu ea la service si am sincronizat carb.Acolo la service mi-a pornit la primul buton fara soc,pe la jumatatea drumului spre casa a ramas turata la 4000 ,am invartit de surubul pt reglarea acceleratiei si a ramas la 1400.Si acum nu mai porneste decat cu socul si la al doilea buton,care ar fi prob ca la service merea perfect?

Mesaj completat

Salut!Am o problema cu cun scuter 49 in 4 timpi,porneste greu la cald si la rece,dau la automat dar nu se ineaca bujia,am desfacut carb si l-am curatat am suflat aer in el si tot asa face,la relanti mere neregulat ,cateodata mere f bine,o opresc si dupaia porneste greu si numai accelerata,scuterul e chinezarie!!!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...