ekkemu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 In WEC si in campionatul american a mers cu 4t. In WEC nu sunt portiuni de traseu foarte dificile unde sa ai nevoie de greutate redusa sau super handlingul unui 2t; daca te uiti, in enduro-ul modern se pune accent din ce in ce mai mult pe viteza. Da, ai dreptate ... nu mi-am pus asa problema pana acum. Good point! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 @cataM - cred ca ai uitat de ambreiaj; totusi, nu ti se pare o mica diferenta ahh, DA! cum am putut sa uit? acum am ambreiaj hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coro Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 -viteza 1-a lunga (dar am rezolvat-o destul de ok cu raport 12/51) - nu ai precizat ca dupa corectia de raport viteza a-5-a la cross a ramas aproximativ ca si viteza a-3-a la enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Azi m-am dat pt prima data mai mult cu un cross, si anume CRF 250 R (2006). Eu am WR 426 F (2001). Nu stiu ce si cum se spune, dar io m-am simtit super bine pe motorul ala, SUPER bine. Fun factor mult mai mare decat la WR-ul meu, trage de rupe (poate chiar mai tare sau aprox la fel cu WR-ul), n-am simtit sa fie prea lunga cutia de viteze, are cuplu si la turatii mici.... deci nu stiu exact care-i treaba, ca din ce s-o scris pe topicul asta (inclusiv eu) reiese ca nu-i potrivit un cross la enduro, insa nu sunt prea convins de asta. Am facut urcari cu el in a 3-a, urcari pe care cu WR-ul le fac doar in a 2-a ... Suspensia intr-adevar s-a simtit ca e mai tare un pic, dar aia cred ca se poate regla. Oricum, trebuie sa recunosc ca motorul de cross Honda CRF 250 R m-a cucerit in seara asta Salut Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) -nu ai precizat ca dupa corectia de raport viteza a-5-a la cross a ramas aproximativ ca si viteza a-3-a la enduro pai n-am mai precizat pentru ca se subintelege clar. as mai completa ca asezarea treptelor 2,3,4,5 la cross sunt mult mai ingramadite decat la enduro, asa ca defapt cu un raport scurt la pinioane pierzi f. mult din viteza maxima. Azi m-am dat pt prima data mai mult cu un cross, si anume CRF 250 R (2006). Eu am WR 426 F (2001). Nu stiu ce si cum se spune, dar io m-am simtit super bine pe motorul ala, SUPER bine. Fun factor mult mai mare decat la WR-ul meu, trage de rupe (poate chiar mai tare sau aprox la fel cu WR-ul), n-am simtit sa fie prea lunga cutia de viteze, are cuplu si la turatii mici.... deci nu stiu exact care-i treaba, ca din ce s-o scris pe topicul asta (inclusiv eu) reiese ca nu-i potrivit un cross la enduro, insa nu sunt prea convins de asta. Am facut urcari cu el in a 3-a, urcari pe care cu WR-ul le fac doar in a 2-a ... Suspensia intr-adevar s-a simtit ca e mai tare un pic, dar aia cred ca se poate regla. asa am crezut si eu, dar se regleaza de genu f. tare sau tare Oricum, trebuie sa recunosc ca motorul de cross Honda CRF 250 R m-a cucerit in seara asta Salut Adi numai schimband arcurile o faci ok pt. enduro ai bagat un ochi la pinion si foaie? Editat Septembrie 18, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 numai schimband arcurile o faci ok pt. enduro ai bagat un ochi la pinion si foaie? De ce doar schimband arcurile? Nu merge suficient din click-uri? Io-s mai gras oricum, am 87 de kile, deci nu trebe nu stiu cat de moi. Desi cel care avea CRF-ul s-o dat cu WR-ul meu si mi-o zis ca-s tare moi suspensiile Nu m-am uitat la pinion si foaie, dar cred ca sunt "stock". Am sa ma uit mai atent oricum data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Am si eu o intrebare: Husqwarna wr de 125, ce e, cross sau enduro? Aceiasi intrebare pentru o Aprilia RX. Nu de alta dar am niste prieteni care au motoarele astea si ei zic ca sunt cross, chiar full cross, pentru ca... au suspensile groase, in diametru... Deci, au dreptate? Sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Am si eu o intrebare: Husqwarna wr de 125, ce e, cross sau enduro? Aceiasi intrebare pentru o Aprilia RX. Nu de alta dar am niste prieteni care au motoarele astea si ei zic ca sunt cross, chiar full cross, pentru ca... au suspensile groase, in diametru... Deci, au dreptate? Sau nu? Ambele sunt enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Deci da, am avut dreptate. Merci Alfred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Ambele sunt enduro. Eu sunt baiatul cu WR si nu am zis ca e full cross am zis ca e o combinatie intre cross si enduro adaptata pentru sosea... WR-ul din anunt nu e cross? Atunci a mea de ce sa nu fie cross, pentru ca are far sau de ce... Sa nu intelegi ca as avea ceva cu tine dar io zic ca nu e nicio diferenta intre asta din anunt si a mea, doar farul... Bafta! P.S. Aia din poza e mobra mea. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...999-193854.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Nu mai, a ta e enduro. Da, pentru ca are bec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Nu mai, a ta e enduro. Da, pentru ca are bec! Si nici ala din anunt nu e cross? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Si nici ala din anunt nu e cross? Nu. Eu daca ii pun la motorul meu de enduro gume de strada nu devine vitezana. Eu zic ca omul acela a spart farul si a pus el o masca, ca nu vroia sa mai cumpere masca de fata. Uite aici, wr de 125, din 1997, category enduro-offroad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Nu. Eu daca ii pun la motorul meu de enduro gume de strada nu devine vitezana. Eu zic ca omul acela a spart farul si a pus el o masca, ca nu vroia sa mai cumpere masca de fata. Uite aici, wr de 125, din 1997, category enduro-offroad! http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_sx-f_2009.php Inseamna ca si asta ii enduro-offroad, asai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Tre sa recunosc ca ai aici dreptate. Dar husqwarna a ta e enduroaica. Si pentru ca ala nu are far pe ea nu inseamna ca e cross. Parerea mea. (acuma sper sa nu imi dai replica ca daca a ta are far nu e de cross) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 SXF`u ala de pe bikez.com e MOTOCROSS !! WR`u tau e enduro. Daca era husqvarna CR era motocross ce e asa greu de inteles ? Eu daca imi pun ktm`u pe bikeshop la sectiunea motoarelor de trial sau viteza inseamna ca e trial ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 SXF`u ala de pe bikez.com e MOTOCROSS !!WR`u tau e enduro. Daca era husqvarna CR era motocross ce e asa greu de inteles ? Eu daca imi pun ktm`u pe bikeshop la sectiunea motoarelor de trial sau viteza inseamna ca e trial ? Bineinteles ca nu, da' mi se pare aiurea motivul ala ca daca n-are bec e cross si daca are e enduro, as fi asteptat informatii mai clare... Apropos, verifica PM. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Hai ca incerc mai detaliat. Modelele de Motocross sunt : -Honda: CRF R, CR. -Yamaha, YZ, YZ F -Suzuki: RM, RMZ -KTM: SX, SX F -Husqvarna: CR, -Kawasaki KX, KX F Modele de hard enduro : -Honda CRM, CRF X -Yamaha WR F -Suzuki DRZ, RMX -KTM: EXC -Husqvarna TE,WR -Kawasaki KLR,KLX Diferenete intre modelele de motocross si enduro sunt multe(enumar cateva) -Suspensii (mult mai moi la hard enduro) -Rapoarte cutie viteze (mult mai scurte la motocross) -Aprindere Si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.