Sari la conținut

Cross & Enduro


Postări Recomandate

In WEC si in campionatul american a mers cu 4t. In WEC nu sunt portiuni de traseu foarte dificile unde sa ai nevoie de greutate redusa sau super handlingul unui 2t; daca te uiti, in enduro-ul modern se pune accent din ce in ce mai mult pe viteza.

 

Da, ai dreptate ... nu mi-am pus asa problema pana acum. Good point! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am dat pt prima data mai mult cu un cross, si anume CRF 250 R (2006). Eu am WR 426 F (2001). Nu stiu ce si cum se spune, dar io m-am simtit super bine pe motorul ala, SUPER bine. Fun factor mult mai mare decat la WR-ul meu, trage de rupe (poate chiar mai tare sau aprox la fel cu WR-ul), n-am simtit sa fie prea lunga cutia de viteze, are cuplu si la turatii mici.... deci nu stiu exact care-i treaba, ca din ce s-o scris pe topicul asta (inclusiv eu) reiese ca nu-i potrivit un cross la enduro, insa nu sunt prea convins de asta. Am facut urcari cu el in a 3-a, urcari pe care cu WR-ul le fac doar in a 2-a ...

 

Suspensia intr-adevar s-a simtit ca e mai tare un pic, dar aia cred ca se poate regla.

 

Oricum, trebuie sa recunosc ca motorul de cross Honda CRF 250 R m-a cucerit in seara asta :D

 

 

Salut

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-nu ai precizat ca dupa corectia de raport viteza a-5-a la cross a ramas aproximativ ca si viteza a-3-a la enduro

pai n-am mai precizat pentru ca se subintelege clar. as mai completa ca asezarea treptelor 2,3,4,5 la cross sunt mult mai ingramadite decat la enduro, asa ca defapt cu un raport scurt la pinioane pierzi f. mult din viteza maxima.

 

Azi m-am dat pt prima data mai mult cu un cross, si anume CRF 250 R (2006). Eu am WR 426 F (2001). Nu stiu ce si cum se spune, dar io m-am simtit super bine pe motorul ala, SUPER bine. Fun factor mult mai mare decat la WR-ul meu, trage de rupe (poate chiar mai tare sau aprox la fel cu WR-ul), n-am simtit sa fie prea lunga cutia de viteze, are cuplu si la turatii mici.... deci nu stiu exact care-i treaba, ca din ce s-o scris pe topicul asta (inclusiv eu) reiese ca nu-i potrivit un cross la enduro, insa nu sunt prea convins de asta. Am facut urcari cu el in a 3-a, urcari pe care cu WR-ul le fac doar in a 2-a ...

 

Suspensia intr-adevar s-a simtit ca e mai tare un pic, dar aia cred ca se poate regla. asa am crezut si eu, dar se regleaza de genu f. tare sau tare :)

 

Oricum, trebuie sa recunosc ca motorul de cross Honda CRF 250 R m-a cucerit in seara asta :)

 

 

Salut

Adi

numai schimband arcurile o faci ok pt. enduro

 

ai bagat un ochi la pinion si foaie? :D

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai schimband arcurile o faci ok pt. enduro

 

ai bagat un ochi la pinion si foaie? :D

 

De ce doar schimband arcurile? Nu merge suficient din click-uri? Io-s mai gras oricum, am 87 de kile, deci nu trebe nu stiu cat de moi. Desi cel care avea CRF-ul s-o dat cu WR-ul meu si mi-o zis ca-s tare moi suspensiile :)

 

Nu m-am uitat la pinion si foaie, dar cred ca sunt "stock". Am sa ma uit mai atent oricum data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

Husqwarna wr de 125, ce e, cross sau enduro?

 

Aceiasi intrebare pentru o Aprilia RX.

 

Nu de alta dar am niste prieteni care au motoarele astea si ei zic ca sunt cross, chiar full cross, pentru ca... au suspensile groase, in diametru...

 

Deci, au dreptate? Sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

Husqwarna wr de 125, ce e, cross sau enduro?

 

Aceiasi intrebare pentru o Aprilia RX.

 

Nu de alta dar am niste prieteni care au motoarele astea si ei zic ca sunt cross, chiar full cross, pentru ca... au suspensile groase, in diametru...

 

Deci, au dreptate? Sau nu?

 

 

Ambele sunt enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt enduro.

Eu sunt baiatul cu WR si nu am zis ca e full cross am zis ca e o combinatie intre cross si enduro adaptata pentru sosea...

WR-ul din anunt nu e cross? Atunci a mea de ce sa nu fie cross, pentru ca are far sau de ce...

Sa nu intelegi ca as avea ceva cu tine dar io zic ca nu e nicio diferenta intre asta din anunt si a mea, doar farul...

Bafta!

P.S. Aia din poza e mobra mea.

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...999-193854.html

post-32150-1253399351_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nici ala din anunt nu e cross?

 

Nu. Eu daca ii pun la motorul meu de enduro gume de strada nu devine vitezana. Eu zic ca omul acela a spart farul si a pus el o masca, ca nu vroia sa mai cumpere masca de fata.

 

Uite aici, wr de 125, din 1997, category enduro-offroad!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Eu daca ii pun la motorul meu de enduro gume de strada nu devine vitezana. Eu zic ca omul acela a spart farul si a pus el o masca, ca nu vroia sa mai cumpere masca de fata.

 

Uite aici, wr de 125, din 1997, category enduro-offroad!

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_sx-f_2009.php

Inseamna ca si asta ii enduro-offroad, asai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SXF`u ala de pe bikez.com e MOTOCROSS !!

WR`u tau e enduro. Daca era husqvarna CR era motocross ce e asa greu de inteles ?

Eu daca imi pun ktm`u pe bikeshop la sectiunea motoarelor de trial sau viteza inseamna ca e trial ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SXF`u ala de pe bikez.com e MOTOCROSS !!

WR`u tau e enduro. Daca era husqvarna CR era motocross ce e asa greu de inteles ?

Eu daca imi pun ktm`u pe bikeshop la sectiunea motoarelor de trial sau viteza inseamna ca e trial ?

Bineinteles ca nu, da' mi se pare aiurea motivul ala ca daca n-are bec e cross si daca are e enduro, as fi asteptat informatii mai clare...

Apropos, verifica PM.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca incerc mai detaliat.

Modelele de Motocross sunt :

-Honda: CRF R, CR.

-Yamaha, YZ, YZ F

-Suzuki: RM, RMZ

-KTM: SX, SX F

-Husqvarna: CR,

-Kawasaki KX, KX F

 

Modele de hard enduro :

-Honda CRM, CRF X

-Yamaha WR F

-Suzuki DRZ, RMX

-KTM: EXC

-Husqvarna TE,WR

-Kawasaki KLR,KLX

 

Diferenete intre modelele de motocross si enduro sunt multe(enumar cateva)

-Suspensii (mult mai moi la hard enduro)

-Rapoarte cutie viteze (mult mai scurte la motocross)

-Aprindere

Si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...