paideus Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Stie cineva cum se regleaza un releu de incarcare pe 6 volti la un ij jupiter 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 In dreptul uneia din bobine e o armatura cu doua contacte fixe, care e prinsa in doua suruburi si poate fi inaltata sau coborata putin. Cred ca daca inalti putin armatura, releul e reglat pt tensiune mai mare, iar daca o cobori, da tensiune mai mica. Eu nu l-am reglat deloc, desi m-am trezit de doua ori cu becul de far ars. M-am rezumat doar la a curata contactele cu o lama de ras. O solutie mai buna este sa-ti faci releu electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 Multumesc pt.raspuns.Am sa incerc sa vad ce rezultate obtin modificind distanta armaturii.Mai am o problema cu reglatul bujiilor, daca le reglez cum scrie in cartea tehnica , adica distanta la electrod intre 0,6-0,8 motorul nu trage , nu depasesc 50-60 km /h si scoate foarte mult fum. la 0,6 mai merge cum mai merge dar la 0,8 da rateuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) De fapt, inainte sa modifici pozitia armaturii fixe ar fi bine sa incerci sa te limitezi doar la a curata contactele. Cu o sursa de tensiune reglabila verifici apoi la ce tensiune se pune in miscare armatura mobila. Doar daca tensiunea e prea mare (>7V) umbli la suruburile alea. Daca motorul nu merge bine inseamna ca e f slaba aprinderea. Si eu la inceput aveam probleme. Trebuia sa reduc distanta dintre electrozii bujiei sub 0.5 mm ca sa mearga binisor. Pornea greu si daca ratam pornirea dupa cateva incercari trebuia sa demontez bujia si sa o curat. La fel, daca mergeam o vreme cu viteza redusa, in treapta I si apoi opream, nu mai reuseam sa pornesc decat dupa ce curatam bujia. Dar nu mai am asemenea probleme de cand am facut aprindere electronica si am facut instalatie de 12V. Acum am scanteie puternica, pun bujie cu distanta dintre electrozi >1mm si nu mai trebuie sa o curat niciodata. Ba zilele trecute am indepartat electrozii bujiei la 3.5mm (cat am putut) si motorul tot merge. Editat Septembrie 19, 2009 de ViorelX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 Probabil am sa trec si eu pe 12v , pina acum numai bataie de cap am avut cu instalatia de 6v, dar pina o voi schimba trebuie sa vad cum o scot la capat cit de cit cu cea actuala. Multumesc din nou pt ajutor . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.